גרי רויף עם אתה כבר פה ....

dead man inc

New member
גרי רויף עם אתה כבר פה ....

והגעת אחרי זמן מה אני מרגיש צורך להגיד לך ....... שהאתר שלך עלוב ומסכן מכל הבחינות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

t-man

New member
אולי תפסיק ללכלך...../images/Emo46.gif

אם אתה רוצה להגיד משהו אישי על גרי תגיד לו באי מייל ולא לפני כל הפורום
 

Corino09

New member
בואנה דד מן

תשמע דד מאן,אני יודע שאסור לקלל פה אבל אתה הגזמת עכשיו בתור אחד מהדוג´ו שמכיר טוב את גרי אני צריך להגיד לך מסריח ומטומטם למה? ככה אתה בחיים שלא תדבר על האתר של גרי או על גרי אין לך זכות ואולי אתה בעצ0ם מטומטם ומסריח מכל הבחינות אי אפשר לדעת אז מאיפה אתה יודע שאתר של גרי מסריח ומטומטם אולי אתה תגיד לי!!!!
 

system Rulz

New member
היי היי

מה בדיוק גרי עשה שאתה מלכלך עליו אם לא הוא לא היית רואה האבקות ביס אז אני לא מבין מה אתה יורד עליו הוא קורע את התחת שלו למענך ולעוד הרבה כדי שתוכלו לראות האבקות בטלוויזייה ואתה בא ויורד עליו?
 

Gery_Roif

New member
תגובה

לירן, אני מודע היטב שעיצוב האתר לא הכי טוב שיש, לצערי אין לי זמן בינתיים להגדיש לעיצוב, כי אני עובד על פרוייקטים יותר חשובים כמו להחזיר את שידורי ה WWF לטלוויזיה בזמני הפנוי. לעומת זאת אני משקיע בתוכן, לצערי לאחרונה לא היה הרבה חדשות, אבל שיהיה אתם תדעו. הייתי אפילו מוכן לעסות עסקה עם אילן די, אבל הוא לא הבין שאסור לי לפרסם תמונות הלקוחות באופן לא חוקי מ WWF.COM ולא הגענו להסכמה לצערי, אבל אני פתוח להצעות נוספות, כי אילן בהחלט מוסיף הרבה.
 
גרי

שוב אתה מרשים אותי בתגובה שלך, אבל דבר אחד אני לא מבין. בתור האתר הרשמי של הWWF בארץ, שאמרת מזמן שחתמת איתם על הסכם, אתה לא רשאי אפילו להשתמש בתמונות שלהם? עד עכשיו לא הבנתי מה השגת בזה שהאתר שלך הוא רשמי, חוץ מזה שאתה יכול להשתמש בשם WWF (שאגב אני מבין שבכלל לא בטוח שלWWFE יש בעלות עליו) בלי חשש שתיתבע. אני מניח לעצמי שהסברת את זה בעבר לחברי המועדון אבל פה יש לך הזדמנות לעשות את זה גם בפני חברים פוטנציאליים.
 

dead man inc

New member
ושוב פעם אני אומר......

כמו שאמרתי : YOU DONT LIKE ME , BITE ME,,,,,,, וכפי שאמרתי שהאתר של גרי רויף עלוב ומסכן מכל הבחינות וזה כבר בדוק מהמקור עצמו
 
בקשר למשפט

בקשר למשפט של ריק סטיינר. לדעתי יש לך טעות. אלא אם כן יש לו שלושה משפטים, המשפט שלך הוא החלק השני. זה הולך ככה: If you want some, come get some! you don´t like me? bite me! המשפט שלך הוא החלק השני.
 

אילן די

New member
אילן הבין מצויין

אחרי שאמרת את זה שש פעמים, אפילו אני הבנתי שאסור לך לפרסם תמונות. אם כבר אתה מפרסם כאן תכתובת אישית בינינו, אענה שפשוט אין לי יותר מדי זמן גם לדאוג לאתר שלי וגם לייצר HTML חדשים כמו שביקשת עבור האתר שלך.
 
למעלה