גרמתם לי לעוגמת נפש!!!!

such a BABE

New member
גרמתם לי לעוגמת נפש!!!!

איך אתם יכולים לפרסם את הלהקה שלי בתור זוכה בזמן שאני כבר מתכננת קדימה מה לעשות עם הפרס, ואז פתאום אחרי כמה ימים להפתיע ולומר שלא זכיתי?!!? בשביל מה כל השיבושים האלה?? אין לי תקוות שווא ועדיין לא החלטתי מה לעשות בנידון...
 
כנראה היתה אי הבנה או בלבול../images/Emo222.gif

קטן, מה הסיפור? לא להיכנס להיסטריה... אז הייתה טעות... הם בני אדם..
 

Sharlotta

New member
אותה בעיה שיש אצלי...

כתבתי על זה הודעה למעלה.... ולא אין דבר כזה לעשות טעיות בדברים כאלה - אלא עם כן הם ישבו ועברו ידנית על כל הלהקות בשביל לקבוע מי לוקח את הפרס! מן הסתם לא, עושה את זה מחשב, מפרסמים את התוצאות בטקס, אז הייתי מאוד רוצה לדעת מה השתנה בין יום חמישי בערב לבין יום ראשון.
 
אז אולי הם התבלבלו בין להקה../images/Emo222.gif

של קטגוריה אחרת?! תפסיקו כב להיות מעצבנים ואל תגזיו! הם בני אדם וגם הם עושים טעויות לפעמים!
תפסיקו לחשוב שהם המשרתים שלכם ושאסור להם לטעות
הם בני אדם ואתם מתנהגים כמו חיות. באים וצורחים עליהם בפורום ונותנים דרישות אלוהים יודע איזה
 

lool3

New member
93842938 באגים.. קצת מוגזם.

יוואוו שתקי לכל הודעה את מגיבה!! את לא יודעת את התשובה, שתקי! להזכירי היא רשמה משהו למנהלים, לא לך.
 
תרגעי קצת, בבקשה.

היא מנסה לעזור, ואין בזה שום דבר פסול. את המריבות והמירמור שלכם תשמרו מחוץ לפורום. לתפוז יש המצאה גאונית שנקראת [תחזיקו חזק!] מסרים|
השתמשו בהם בחוכמה.
 
פלוריסיינטה או פלרוסינטה

האם אני טענתי שלבוא לאנשים שהם עצבניים ולאמר להם שהם טיפשים לא עוזר?טענתי האם אמרתי שלהגיד להם שהם מגזימים זה יותר מעצבן?אמרתי האם אני הכרזתי בראש גלוי ומורם שאת מדברת לאנשים כאילו את מבינה יותר מהם ויש להם בעיה נפשית בשכלם רק גורם לאנשים לריב איתך?הכרזתיץ. האם ביקשתי ממך להפסיק להרגיע אנשים עצבניים?ביקשתי. האם הקשבת?
 

Sharlotta

New member
מותק..

קודם כל אף אחד לא צרח ולא התעצבן. ביקשנו תשובה. לא קיבלנו תשובה, לא בפורום ואגב -לא במסרים. אז לתשובה אני עדיין מחכה. ממישהו שיש לו תשובה. חוצמזה, לא הם לא התבלבלו. הם שינו 2 להקות זוכות בשתי קטגוריות, ללא שום הסבר בין יום חמישי ליום ראשון. זה לא טעות ולא שום דבר. יום חמישי פרסמו משהו אחד יום ראשון משהו אחר. נ.ב. בנתיים היחידה שמתעצבנת זאת את בלבד.... והדרישה היחידה שלי היא נדמה לי לא כזאת נוראית - בסה"כ לקבל תושבה על שאלה, לדעתי הגיונית, ושלדעתי אני זכאית לקבל תשובה עליה.
 
למעלה