דברים שלא ידעתם על... נימון!

Apikachu L

New member
דברים שלא ידעתם על... נימון!

בואו הוסיפו, שישו ושמחו! (בגלל שחייו של נימון הם תעלומה, אנו נגולל את כאן גם סיפור חייו) 1. נימון נולד למשפחה קשת יום בשכונה דיגיטלית נחשלת, מתחת לדוכן הפלאפל המקומי. 2. באותו דוכן פלאפל מכרו המבורגרים, מה שמאוד הקשה על חיי נימון הקטן, שמעולם לא זכה לפלאפל (או ליתר דיוק, לפירורים שלו) 3. כאשר הגיע לגיל בגרות, שר את פרשת השבוע בקול צווחני ומיד נרגם על ידי הקהל בפלאפלים. מאז נימון שונא פלאפל. 4. כאשר גדל החל לנדוד, ובגיי בר מקומי פגש את בוקמון, שמן הסתם, קרא. 5. בוקמון משך במכנסיו של נימון, ומאז לא הצליח להפסיק. למעשה, נימון עזב את המקום באכזבה, כאשר בוקמון הולך אחריו מושך במכנסיו בהתלהבות. 6. לאחר המקרה הגיע נימון למסקנה שהוא כנראה לא מעדיף דיג'ימונים ממין זכר והחל לחפש דיג'ימון ממין נקבה שתאהב אותו. 7. הוא ניסה רבות ולא הצליח, במיוחד לאור העובדה שכל פעם ניסה להתחיל עם מישהי בוקמון החל למשוך במכנסיו. למרבה הפלא, לקח לנימון לשים לב בכלל שמישהו מושך לו במכנסיים. נימון שם לב לקיומו של בוקמון רק לאחר חמש שנים. 8. לצערו של בוקמון, זה היה בתקופה שבה נימון עישן את עלי עץ תפוחי הבשר. מה שגרם לו לחשוב מחשבות משונות על בוקמון, על הקיום שלו ועל האדמה בכלל. 9. כן, הוא ניסה לאכול את האדמה. וללעוס את השיחים. ולשים את בוקמון על שיפוד. 10. כאשר נימון הפסיק עם הסטלנות, בוקמון היה שם. נימון היה בטוח שהוא הזיה והתעלם ממנו במשך חמש שנים נוספות.
 

Yuske

New member
אדירר!!!

11 - נימון נוטה לדבר מתוך שינה, משהו בסגנון של "כלבים ירוקים" "פיתות" "מלפפונים" ו "תעזבו לי את המכנסיים כבר" 12 - הוא ובוקמון ניסו להתקבל לאוניברסיטה למחלקת עיצוב דיגיטאלי, אבל בטעות נרשמו והתקבלו למכללת השווארמה והפלאפלים הבין-דיגיטאלית.
 

Apikachu L

New member
המשך

13. למרבה הצער, הקבלה לאוניברסיטה לפלאפלים ושאוורמה לא הטיבה עם נימון. בריונים הגיעו מייד והחטיפו לו אגרופים בעיניים. העיניים שלו התנפחו ומאז הוא לא מצליח לפתוח אותן. 14. גם נימון התנשק עם מיוטיסמון. מיוטיסמון ברח. לאחר מכן הוא התנקם בו באוניברסיטה(מסיבות ריח פה הנוגד את עקרונות השלום.) 15. נימון נולד שחרחר. הסיבה לכך שהוא צהוב היא בתאונה קטלנית במכרות גופרית בהן עבד בזמן נדודיו על פני העולם. 16 לפעמים נימון מחלטר כסנטה קלאוס, אבל בגלל שאין לו מכנסיים אחרים, הוא לובש את מכנסי העבודה שלו תמיד.
 

Digi Lista

New member
../images/Emo13.gif

כול הכבוד יאנה על היוזמה
17. הטראומה עם הפלאפל התעצמה כשנימון ראה פרסומת לסרט "גשם של פלאפל". 18. באחת מאותן הפעמים שנימון חילטר כסנטה קלאוס הוא הצליח להבהיל ילדה קטנה שחשבה שהוא אבא שלה שתהליך הזדקנותו הואץ. 19.נימון איבד סופית את אמונתו בפלאפל ובכול הנוגע אליו,זה כולל גם אי אמון באותיות:פ',א' ול'. 20.נימון מנסה כעת את מזלו עם קפילטע פיש וקניידלך בתקווה שאלו הן קציצות פחות בוגדניות כמו הפלאפל.
 

Apikachu L

New member
../images/Emo6.gif

21. לצערו הרב, נימון שכח שגפילטא וקניידלך הם מאכלי פסח. כאשר גילה זאת אכל את כל אלו בכמות גדולה, וקינח בקילו מצות, כך שנגרמו לו הפרעות עיכול כל כך משונות, שזכו לשם משלהם, להלן - "תסמונת המכנס האדום והחום". 22. בוקמון, מבחינתו, הסתפק באכילת מרורים בחרוסת וגרם לעינויי נוסף לנימון במתקפת גזים קטלנית. 23. בעקבות אותה מתקפת גזים נימון הבין שבוקמון כנראה אמיתי והם הפכו ליהיות הזוג הכי גאה בעונה הרביעית. בוקמון מעולם לא נפטר מהרגלו למשוך במכנסיו של נימון. 24. למרות זאת, נימון היה עדיין בטוח בכל שמישהי תאהב אותו. למעשה הוא ובוקמון הגיעו לאזור הרכובת בעונה הרביעית רק כי הוא ראה מרחוק את איזומי. 25. למרות שבמהלך הסדרה איזומי הפגינה אדישות כלפי נימון, זה היה רק במהלך היום. בלילה השניים חלקו שק שינה, שיפוד תפוחי בשר ושיחות נפש. 26. לנימון יש פטריות ברגליים. פטריות בטעם פלאפל.
 
למעלה