דבר מרגש שקורה ממש כעת!

דבר מרגש שקורה ממש כעת!

בתכנית של דוד טופז מופיע ילד עם C.P. ששר את השיר "אלוהים שלי", עם הזמר עוזי חיטמן. הופעה מרגשת שהייתי חייבת לציין בפורום, אני כותבת הודעה זו בהתרגשות גדולה, ומקווה שתהיינה תגובות להודעתי זו, זהו דבר מרגש המראה על ניצחון הרוח על הגוף, וזה דבר אדיר. ההופעה הסתיימה, אבל אני פשוט בעננים. בהזדמנות זו, אני משבחת את הזמר עוזי חיטמן, ואת כל האנשים שעזרו לילד להגישים את חלומו, ליאת.
 
היי ליאת

ראיתי גם את התוכנית ואת בהחלט צודקת זה היה דבר מאוד מרגש שרק יתרבו כאלו מעשים טובים מגיע לכל הילדים האלו אושר ושמחה בחיים
 
לאוריתוש 29!

גם את צודקת, הלוואי שיתרבו המלאכים האלה שיבחרו לעשות מעשים טובים לילדים הנמצאים במצוקה, ולא משנה כרגע באיזו מצוקה מדובר, ליאת.
 
לאלון שלום!

ההתרגשות של דודו טופז בהחלט ניכרה על פניו, ואי-אפשר היה להתעלם ממנה, שהרי כמו שכולנו יודעים, התרגשות היא תכונה אנושית ככל התכונות הקיימות באופיו של האדם, יש מי שבוחר להבליט זאת, ויש מי שבוחר להסתיר, כל אחד נוהג עפ"י אופיו ואישיותו, ליאת.
 

p_nurit

New member
בהחלט מרגש מאוד

מקווה שיהיו יותר החשפויות לילדים נכים להגברת המודעות. ראיתי הרבה הופעות של נכים והופעת ילד זו הייתה מרגשת במיוחד. נפלא
 
לנורית שלום!

קודם כל, תודה על התייחסותך לנושא זה. אני מסכימה איתך בכל ליבי, בכל מה שכתבת. פורום זה נועד בין היתר להגברת מודעות הציבור לאנשים מוגבלים, ליאת.
 
למעלה