דגנרל שמאלני תבוסתן שכיר הקרן החד"שה מחרטט את 'משנתו' ברדיו

דגנרל שמאלני תבוסתן שכיר הקרן החד"שה מחרטט את 'משנתו' ברדיו

ראש השב''כ לשעבר עמי איילון: חוסר התקווה הוא המניע המרכזי לפיגועים

האלוף במילואים וראש השב"כ לשעבר עמי איילון התראיין לתכנית של אסתי פרז "בחצי היום" ברשת ב'. איילון אמר שחוסר התקווה לסוף הכיבוש של הפלסטינים הוא המניע המרכזי לפיגועים. הפלסטינים מאוכזבים גם מהמנהיגים שלהם וזו סיבה נוספת לטרור. מידת התמיכה של הציבור הפלסטיני באבו מאזן היא כ-25%. איילון הוסיף שבמציאות של היום אבו מאזן נראה כמשת"פ ישראלי - כ-75% הגיעו למסקנה שהדרך היחידה להביא לסוף הכיבוש היא באינתיפאדה חמושה.

http://rotter.net/forum/scoops1/347185.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside

האמת הפוכה מקשקושי הדגנרל: הפיגועים נובעים מתקוות המחבלים לפגוע בישראל ולחסלה תוך ניצול הגייס ה-5 השמאלני וגיוסו למלחמה שלהם באמצעות פיגועי רצח נגד יהודים בכל רחבי א"י. התגייסות השמאלנים למלחמה 'נגד אקיבוש' ופירור החברה הישראלית ע"י הסתה שמאלנית ותעלולים כמו משפט אזריה משדרים חולשה ומעודדים את הרוצחים הערבו-איסלאמים להמשיך בטרור.

הדגנרלים הפטנים 'מזהי-התהליכים' מהסוג של איילון ואלון הפועלים נגד עמם ונגד חייליהם ומרפים את ידיהם במלחמה הם בושה לצה"ל. הם יחד עם התשקורת השמאלנית בעלי הברית של האוייב ושווים בשבילו הרבה דיוויזיות.
 

marabo

Well-known member
אני תמיד שואל את עצמי מה עובר בראש של הגנרלים האלה

הם לא יודעים מה הערבים רוצים?
הם באמת מאמינים שאם יקבלו מדינה ביו"ש יהיה כאן מזרח תיכון חדש?
הם כאלה מטומטמים?
התשובה אליה אני הגעתי היא כמאמר חז"ל
אהבה מקלקלת את השורה ושנאה מקלקלת את השורה
רגשות של שינאה או אהבה יש בכוחם לעקר כל הגיון בריא ושכל ישר. האנשים הללו פשוט אכולי שינאה, הם אכולי שינאה לימין, לדתיים, למתנחלים, על שלקחו מהם את השלטון וההגמוניה על המדינה, הם מרגישים שלקחו מהם את מה ששיך להם ועל זה יש בתוכם שינאה יוקדת.
זו שינאה כל כך עמוקה שלו יכלו היו מחסלים פיזית את מתנגדיהם כמו שעשו בסזון או באלטלנה, היות וזה לא מעשי הם בינתיים עושים הכול כדי להכפיש את יריביהם אותם ואת האידיאולוגיה שלהם כאויבי השלום ואלו שיביאו ל"חיסול המדינה היהודית" כלשונם.
 
למעלה