דוּלה נעצר בחשד לתקיפה מינית של עשרות נשים

הרבה דברים פה מעוררים תמיהה

השאלה היא האם זה פלילי או לא. נגיד לצורך העניין שהוא הסכים לטפל בחינם כי הוא נהנה מזה. יש פה משהו פלילי? אני רואה שהתקשורת עכשיו חוגגת על הסיפור הזה בדרכה האופיינית והמחליאה. קראתי קודם כתבה בוואינט שאמרה בפסקה הראשונה שיש איסור פרסום על שמו של המטפל, ובפסקה האחרונה הם כתבו את שם משפחתו... פשוט זוועה מה שהתקשורת במדינה הזאת עושה! הבנאדם כבר נתלה עוד לפני שהגיע למשפט בכלל... אם אני איכשהו חש נפגע מהסיפור הזה זה בתור גבר ולא בתור מטפל...
 

massage4you

New member
נחום, הרבה מהטיפולים מיובאים מהמזרח...

לא מעט מהטכניקות אולי לא מקובלות במערב אבל במזרח ניתן ללמוד אותם, מה עושים במצב זה ?, איזה איגוד יעשה סדר בעניין ? כתבתי בעבר, לא מעט פרסומים עוסקים במתן שירותי עיסוי בחינם, לדעתי זה קצת מוזר וצריך להדליק נורה אדומה לכל מטופל/ת, לא ייתכן כי מטפל/ת רציניים יתנו שירותים בחינם, גם אני בתחילת דרכי וגם לאחר שלמדתי שיעורים פרטיים ותמחתי לא ויתרתי על תשלום, מבחינתי אולי לתת מחיר מוזל זה לגיטימי יותר מאשר לתת שירות בחינם. אבל, הבעיה ואני מתייחס לאותם הטיפולים לא מסוג העיסוי הרגיל, אלא, יש לא מעט מטפלים מקצועיים העוסקים בתחום הטיפולים היותר אינטימיים, איך במקרה זה יבוא איזה איגוד ויעשה סדר בעניין ? לדעתי, צריך לחייב בחתימה על טופס המאשר קבלת טיפול מהמטפל ושם יש לציין את מהות וטכניקות הטיפול. אני לא יכול להגיד כי תפקיד הדולה הוא לאישה בלבד, אבל, אנחנו חיים בתרבות אשר מייחסת חשיבות לתפקידים מסורתיים של הגבר והאשה, למרות הקידמה בארצנו אנחנו עדיין חיים בתקופת המקרא.
 
אני מצרפת לכם שרשור מהפורום השכן

כן כן, בתפוז http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumPage.aspx?forumId=110 אתם מוזמנים להכנס האמת שאני הייתי משוטטת מדי פעם בפורום הזה ולכן השם שלו עלה ועולה וחשבתי לעצמי שזה הוא. אז בבקשה, תכנסו ותתרשמו בעצמכם. תמיד כזה מגיע לתקיפה/הטרדה מינית יש מי שירים גבה ויגיד איך מגיעים לסיטואציה הזו, וזה בדיוק העניין עם המעשים הללו, שהם נעשים על הבסיס של האמון שרוכש המטפל מהמטופל/ת שלו. כמו שאמר נחום, בתגובה הראשונה שלו להודעה שלי, זה לא פוגע בנו המטפלים. אני מרגישה שאני אשת מקצוע, שאני רצינית ושמי מספיק מבוסס מכדי שידיעה כזו תערער אותו. ההיפך הוא נכון.
 

0 אור 0

New member
לא בטוחה שאת צודקת

כי הרי גם לאותו אדם היה שם מאד טוב, המליצו עליו, אמרו שהוא הכי טוב , אז זה לא גורם להתייחס גם להמלצות אחרות בחשש?
 
על מה מהדברים את חולקת?

לגבי המלצות העתיד? הבוקר התקשרה אלי תלמידה וביקשה שאמליץ לה על דולה. כלומר: עדיין סומכים על מה שאמליץ. וגם, שעדיין מחפשים המלצות. לדעתי זו הדרך הטובה ביותר. הוא "קנה" את ההמלצה של הבנות בטיפולים ארוכים ובחינם, כדי שאותן בנות ימשיכו וימליצו עליו. וכשיש הרבה המלצות מכיוונים שונים לאותו מטפל, משהו בנו נפתח למחשבה שאולי באמת הוא משו משו. אני לא רוצה להרחיב את הדיבור. אני נשענת רק על מה שנאמר בפורום, ובתקשורת, והבנאדם עדיין בגדר חשוד.
 

0 אור 0

New member
יותר חוששת מאשר חולקת

חוששת שאנשים יסגרו לתחום של טיפולים, יפחדו להגיע למעסה, אפילו עם המלצות. קראתי חלק מהשרשור בפורום השכן, ונאמר שם במפורש, שלא צריך להגביל את זה רק לגברים וקורים דברים גם עם מטפלות ..
 

0 אור 0

New member
בירורים עם דולה

אז אתמול בערב הרמנו טלפון לדולת הבית שלנו, וחקרנו אותה בנושא מה מקובל ומה לא מקובל בטיפול של דולה עם לקוחתה. (מדובר במישהי שהיא גם אחות חדר לידה וגם דולה, כך שהיא מכירה היטב את הנושא). אז חד משמעית: היא מעולם לא שמעה על פרוצדורה לפיה הדולה מבצעת את עיסוי השדים או עיסוי הפיריניאום. יש הדרכה לאשה איך לבצע טיפול זה לעצמה. לא יעלה על דעת אף אחד/אחת , דולה או גניקולוג או אחות , להציע לעשות את זה עבורה. לקח לה בכלל זמן לענות על השאלות הספציפיות, כי כאשת מקצוע בתחום היא בכלל הדגישה שהעיסוי הזה לא מומלץ בזמן הריון (רק לקראת הלידה)
 
הבחור מראש טען שהוא פורץ דרך

הוא אפילו תכנן לכתוב ספר על השיטה שהוא פיתח. אני לא מצדיק אותו כי לא הייתי שם ואין לי מושג באמת במה מדובר אבל על פניו, מהמידע הזורם מהתקשורת שדווקא עושה רושם של מוטה כנגדו - אני לא מבין איפה הפליליות במה שהוא עשה ולמה הוא בכלל עצור.
 
הבנאדם עשה עיסוי פרינאום

לבנות, הוא עשה עיסוי לטחורים. מה לא ברור פה? יש דברים שאסור למטפל לעשות. הוא יכול ללמד את האשה ובן זוגה איך לעשות, אבל לא לעשות בעמנו. יש גבול עד לאן האצבעות של המעסה מגיעות. לא נראה לך פלילי? ושוב מהתקשורת, מאמר שכתבה דולה, על מה לא עושים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4005326,00.html
 
לא רביד

זה לא נראה לי פלילי. אם זה היה פלילי אז גם כל עושות ההרפיות בת"א היו צריכות לשבת בכלא... זה אולי לא אתי מבחינה מקצועית, וגם זה רק אולי כי אינני יודע טיפול כזה לא מקובל במדינות אחרות אבל בטח שזה לא פלילי כל עוד זה נעשה בהסכמה מלאה.
 

0 אור 0

New member
שאלת ההסכמה המלאה

הבחורה שעושה הרפיה בדרך כלל מספקת את השירות הזה למישהו שיודע בדיוק במה מדובר, מנסיוני לאחרונה עם המתקשרים והמבררים הוא גם מבקש את זה בצורה מפורשת. לו אותו בחור היה מפרסם את עצמו במדור המקביל - מעסה מציע עיסויים ארוטיים לבחורות בחינם (תאמין לי שנתקלתי גם בהרבה הצעות כאלה), אזי מעשיו אכן היו באותה קטגוריה ולא נחשבים פליליים או בעייתיים מבחינת החוק. המעשה המגונה והפליליות של המעשה היא בכך שניתן לאותה בחורה להבין שזהו טיפול מקובל בעת הריון, ושהבחור הנוגע בה עושה זאת משיקולים מקצועיים בלבד. כאמור, אנחנו עוד לא יודעים את הפרטים המדוייקים - אבל דבר אחד כן ברור: לא רק שעיסויים כאלו אינם בפרוצדורה המקובלת של דולות אחרות (או אפילו גניקולוגים), אלא שכאשר הם נעשים בשלבים מוקדמים יותר של הריון , ולא לקראת לידה , הם עלולים לסכן את ההריון. יתירה מזו, כידוע לך היטב, אין שום הכרח לעשות עיסויים כאלו או אחרים בעירום מלא - וכולנו מכירים את האמצעים שמסייעים לנו לשמור על צניעותה של המטופלת. כמעסה רפואי, שמן הסתם לעתים צריך לעבוד על שרירים שנמצאים באיזורים אינטימיים כמו ישבן, ירך פנימית בקרבת המפשעה או שרירי החזה, אני יודעת שאתה עושה כל מאמץ להסביר למטופלת שלך מדוע אתה נוגע באיזור זה, ולשמור על צנעת הפרט שלה, ולמרות זאת כתבות כגון זו עלולות לגרום למטופלת שלך לחשוב בדיעבד שאולי מה שהיא הרגישה אתו נוח בזמן הטיפול היה בעצם משהו אחר. כמי שחווה עכשיו עיסויים רפואיים ורואה לאיזה מקומות הם מגיעים, אני קצת מודאגת לגבי המעסה שלי אחרי כתבות כאלו (אפילו שמן הסתם עם מטופלות שלא הולכות אתו למיטה אחרי הטיפול הוא ודאי נזהר יותר)
 

צביקה ה

New member
רמאות, רמאות מלאה

אם מישהו אומר לך שהוא ישקיע את הכסף שלך ותוך חודש תקבל כיפליים ממה שהשקעת ואתה נותן לו את הכסף ואחר כך הוא בורח עם הכסף ואתה נישאר רק עם החלומות, האם מה שהוא עשה הוא לא פלילי אלה לא אתי מבחינה מקצועית? הרי נתת לו את הכסף בהסכמה מלאה, לא? אם רופא מגלה מדעית שאוננות עוזרת למטופלים להפיג כאב ראש, וכשמגיעה לו מטופלת הוא אומר לה שאם הוא יאונן לה, יעבור לה כאב הראש והיא מסכימה, האם גם אז מדובר במשהוא שהוא לא אתי? גם אם זה נכון, לרופא אסור לאונן לאף אחד כחלק מטיפול! אני מבין את מה שאתה מנסה לומר. הבעיה היא לא באתיקה, הבעיה היא, כמו שעורך דינו של דולה טוען, התחום פרוץ, אין חוקים מה מותר לדולה לעשות ולכן כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה ואחר כך להתמם, זה לא פלילי, היא הסכימה, זה מקסימום לא אתי. כן, מי שהולך לזונה יודע מה הוא רוצה ממנה ומה היא נותנת, מה מותר לו לעשות ומה אסור לו. הוא לא הציג את עצמו כזונה, הן לא הגיעו כדי לקבל סיפוק מיני מהטיפול, אסור היה לו לדחוף להן אצבעות בהסכמה או שלא בהסכמה. הדברים האלה חייבים להיות ברורים, ברורים למטפל, ברורים למטופל. אם אתה מציע עיסוי, תעסה, אם אתה מציע שרותי מין, גע איפה שאתה רוצה, אבל אל תציע עיסוי ותיגע איפה שבא לך. אני יכול להגיד לך שאני שרואה את עצמי כמעסה/מטפל מעולם לא אציע לאף מטופל/ת עיסוי בפי הטבעת, באברי מין או בשדיים של אישה, כל כמה שהעיסוי הזה יכול להיות משחרר . יותר מזה, אני גם לא אעשה עיסוי כזה אפילו אם הבקשה תבוא מצד המטופל/ת. פשוט לא! אומרים שאיפה שיש ספק, אין ספק. אם לא ברור, אז אסור לך. נקודה. אני כל כך מקווה שהדברים האלה יוסדרו בחוק ואז אף אחד לא יוכל לטעון שמדובר במשהו שהוא מקסימום אתי...
 
אני גם מקווה להסדרה בחוק

אבל לפי החוק הנוכחי אני לא חושב שהוא עשה משהו פלילי. לא יודע לי שהוא "דחף אצבעות" ובטח שלא תוך כדי עיסוי שוודי. אם כבר אז הוא עשה עיסוי באזור הפרינאום והמטופלת ידעה בדיוק מה הוא הולך לעשות ולמה. היא גם חזרה לעוד טיפולים אחרי שהמליצה לחברותיה. אני לא רואה איך בחורה בהריון מקבלת עיסוי בפרינאום וממליצה לחברותיה בחום רב , חוזרת לעוד טיפולים וממליצה לעוד חברות - וכל זה בלי שהיא יודעת מה הוא עושה... אחרי טיפול אחד היא כבר ידעה בדיוק איפה הוא נוגע ואיזו תועלת יש או אין לזה. יכול להיות שהיה להן נעים שהוא נגע איפה שאסור לו... יכול להיות גם , וזה אגב מה שנטען, שהטיפול עזר להן עם הטחורים. שמעתי כבר בעבר משהו על טריגר פוינט שנמצא על שריר שצריך להחדיר אצבע לנרתיק בשבילו כדי להגיע אליו והוא עושה פלאים עם כאבי מחזור ועם ווגיניסמוס. אז, נכון - אני לא הייתי מציע טיפול כזה לאף מטופלת אפילו אם הייתי יודע 100% מה אני עושה כי אני חכם. אבל אין שום דבר פלילי בלהיות טיפש. אם מטופלת כזאת היתה באה לטיפול וחוזרת שוב ושוב וממליצה לחברותיה אז או שכאבי המחזור השתפרו לה או שהיא נהנתה מהאצבע בנרתיק - בכל מקרה המטפל הטיפש שיתן לה טיפול כזה הוא לא פליליסט.
 
מה, הוא דחף להן אצבעות לתחת?

ומזה הוא נהנה יעני??? אז הוא באמת סוטה, בלי קשר לדולה או לא דולה.
 
למעלה