דואר ישראל המזדמנים.

דיברגנט חדש

Well-known member
הנכד שלי מזמין המון דברים (רכיבי מחשבים) שמגיעים בדואר. עבור כל כל אחד כזה (רובם המכריע בגודל מעטפה שכן נכנסת לתיבה שלנו ובכל זאת הם לא מגיעים הביתה) הדואר אמור לשלוח הודעת SMS על המקום ממנו אפשר לאסוף אותו. חלק מסניף הדואר, השאר- מ-4 מוקדי חלוקה שונים ברחבי הישוב. פעמים רבות ההודעות לא נשלחות. כבר מזמן הנכד שלי למד לא לחכות להודעות הללו, אלא לעקוב אחרי החבילות באתר בו הזמין. כך כשהלך שלשום לאסוף משלוח עליו קיבל הודעה, אסף עוד 4 חבילות עליהן לא יידעו אותו, אך הגיעו בימים האחרונים- לפי המעקב שערך.
הכי מרגיז: חבילה שהזמין כבר לפני חודשים הגיעה (לפי המעקב שלו) לפני כמעט חודשים ארצה, התעכבה במרכז המיון של הדואר ושום הודעה לא התקבלה. חודש אחרי המשלוח בירר אצל הספק ואכן החבילה היתה בדואר ישראל. פניות לדואר לא הניבו תוצאה. שלשום היה עדכון באתר המעקב, והחבילה הגיעה סוף סוף (בלי SMS מהדואר) לאחד ממרכזי החלוקה בישוב.
אז אני מקווה שחבילת ה"מפאת גודלה" שלך תגיע למרכז חלוקה מהר יותר. בכל מקרה בדוק באתר ממנו הזמנת.
זה ידוע שהדואר גם לא שולח את ההודעות בזמן. זה גם יכול להגיע עבור חבילה ממתינה מלפני שבוע וחצי ואם לא אוספים מיד היא תוחזר לשולח.
 

משתפרת1

Well-known member
זה ידוע שהדואר גם לא שולח את ההודעות בזמן. זה גם יכול להגיע עבור חבילה ממתינה מלפני שבוע וחצי ואם לא אוספים מיד היא תוחזר לשולח.
אתה לגמרי צודק. לכן כדאי לעקוב אחרי תנועות החבילה באתר של השולח.
מה שקורה לסבא כעת זה שהחבילה נמצאת בארץ, במרכז מיון שצריך להעביר אותה למקום חלוקה. לחבילה של הנכד שלי זה לקח כמעט חודשיים (ואז הגיעה ללא הודעה).
 
למעלה