דודה מלכה קיבלה את הפיג'ו

דודה מלכה קיבלה את הפיג'ו

זהו. הבלוגוספירה במתח. להיכן תיקח דודה מלכה את הפיג'ו? נכון לרגע זה, היא נוסעת על הירקון לאחר שבילתה כמה שעות בשינקין. פייר? קצת מרגש לראות אושיה כמוה מצטלמת ליד הרכב (ולא שאלעד ורן לא אושיות!). אתם מוזמנים להיכנס לבלוג ולעקוב אחרי המסעות המופלאים
 

דנטל

New member
אני יודעת

אבל דבורית הציעה להם משהו. את המשהו הזה הם אמורים לקבל גם אם דבורית פה וגם אם לא, כי הרי זה לא שזה מהכיס של דבורית ומאותה סיבה גם יש להניח שזה באישור הבכירים ולא החלטה שרירותית של דבורית.
 

gesus

New member
הדודה מלכה באמת צריכה קידום מתפוז?

קידום זה הגדלת החשיפה אבל מה נותנת הגדלת חשיפה כאשר קהל היעד הוא לא רלונטי לבלוגר? יש לה בלוג בישראבלוג ובקפה ששם היא הרבה יותר רלוונטית. אני חושב שדבורית ניסתה להרים נבחרת של בלוגרים בבלוגיה כדי למשוך בלוגרים לכתוב בה, אבל זה לא הכיוון הנכון. כדי להפוך את הבלוגיה של תפוז לפלטפורמה המועדפת על בלוגרים צריך קודם כל לפנות לאלו שמשתמשים בפורטל ואין להם עדיין בלוג מכיוון שאותם קל יותר לשכנע. הם כבר מכירים את האתר ויש להם נאמנות מסוימת אליו. כדי להמריץ אותם לפתוח בלוג צריך לדעת כיצד לרתום את שאר המוצרים בפורטל (אלבומים, פורומים) לקידום הבלוג והבלוגר וזו אחת הבעיות הקשות ביותר של תפוז. יש לו מוצרים חזקים אבל כל אחד מהם פועל בעולם משלו ואין אינטגרציה. אני משער שבהדרגה זה יקרה, בעיקר אם יביאו מישהו שמבין ברשתות חברתיות עם ראיה כוללת ובסמכותו יהיה החיבור שבין המוצרים.
 

דנטל

New member
אבל פה קידום שווה כסף

אני לא מבינה גדולה בישראבלוג, אבל נראה לי ששם אין שום דרך לעשות כסף, אפילו לא באמצעות אדסנס.
 
למעלה