דווח מכתבתנו לעניני תיקתוקים

gezers

New member
דווח מכתבתנו לעניני תיקתוקים../images/Emo44.gif

אחרי ימים ארוכים של אינספור אסמסים (sms) מתגרים (משני הצדדים חייבת לציין, הילדון לא רע בקונטרות..) הגיע הבוקר המיוחל.. זמן לא ממש היה בשפע למורת רוחם של המשתתפים (נו מה לעשות, הילדון מנהל עסק..לא?) ולכן הייתה חטיפה זריזה מהדלת וישירות לחדר הקסמים תוך השלכת פיסות בד מיותרות לכל עבר.. מקוצר הזמן פסחנו על שלב שיחות הנפש (כאילו שלמישהו מן הנוכחים היה רצון מהותי במצב הנתון
לפתוח בכלל בכאלו..) והטירוף התחיל.. מה אגיד לכן? יש להורמונים המחורבנים האלה שאנחנו דוחסות לגופינו השכם והערב גם יתרונות מסוימים להערכתי הגסה.. הילדון כיאה לגילו נושא גופה מרהיבה ומקועקעת קלות ומיטיב להשתמש בכלים שנופקוו לו באפסנאות..
איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך הדרך..
 
../images/Emo6.gif../images/Emo47.gif../images/Emo106.gif../images/Emo111.gif

אפשר בבקשה לקבל רשימה של ההורמונים שאת לוקחת?
מלכה
 

gezers

New member
אנא פני לפורום פוריות...

או לביה"ח הקרוב למקום מגורייך לקבלת מרשם מרופא מוסמך.. אני, מי אני? כולה העוזרת.. כל היום ספונג'ה ואבק..
 

gezers

New member
הלו.. זה זיוף זה..

ספונג'ה או לא, אצלנו הכל מקורי! בלי זיופים!!!
 

דש1דש

New member
איקון |מזיל ריר|

תצ'מעי - את
ללא ספק! גאות כל היחידניות באשר הן!
 

catנוע

New member
אני גאה בך ../images/Emo47.gif

גם על הביצוע וגם על הדיווח
כל הכבוד! כן ירבו מעשייך
 

Tin Tinn

New member
מלכה ../images/Emo47.gif אין מה לומר ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

תומילי

New member
ובעינייני תיקתוקים - אחת קטנה

זוג צעיר יצא לפיקניק, הבעל התחיל לתפעל את המנגל והאישה נשכבה עם החצאית על סדין שפרשה לה.. הופיעה דבורה והחלה לעוף מסביב לאישה, הדבורה מצאה את דרכה אל מתחת לחצאית ונכנסה לאישה פנימה... האישה נבהלה וצעקה אל בעלה: "משה, משה בוא מהר נכנסה לי דבורה פנימה". משה שמאוד רצה ילדים נבהל ולקח את אשתו במהירות אל הגינקולוג. "ד"ר אתה חייב לעזור לנו, נכנסה לאשתי דבורה וזה יכול להיות מסוכן" הד"ר השכיב את האישה על השולחן, פסק את רגליה והביט פנימה. "כן, אני רואה, הדבורה נמצאת בדיוק בין החצוצרה לשחלה, זה יכול להיותמסוכן - תזוזה הכי קטנה, עקיצה בשחלה, דלקת ואין ילדים" הבעל התחיל להילחץ: "ד"ר מה עושים, אולי תוציא אותה עם פינצטה?" "חשבתי על זה - זה מסוכן, תנועה הכי קטנה, עקיצה בשחלה, דלקת ואין ילדים" "אז מה עושים ד"ר?" שאל הבעל הצעיר.. הד"ר חשב וחשב ולבסוף הציע רעיון: "אתה תוציא את היוחנן שלך, נשים עליו בקצה דבש, אתה תכניס את היוחנן שלך, הדבורה תיראה דבש, תימשך ותוציא אותה החוצה" פניו של הבעל החליפו צבעים: "אבל מה אם היא תעקוץ לי את היוחנן?" "אתה צודק" השיב הד"ר "אני אגיד לך מה - אני אעשה עבורכם את השירות" הבעל נרגע והביט על הד"ר שהוציא את היוחנן שלו ושם עליו דבש, הד"ר התחיל להכניס את היוחנן שלו אל האישה לאט לאט. האישה התחילה לזוז באי שקט. הד"ר הכניס את היוחנן שלו אל תוך האישה יותר עמוק ויותר מהר. האישה התחילה לגנוח קלות. הד"ר התחיל פתאום לזוז בקצב מטורף - האישה התחילה לצרוח מהנאה. "ד"ר, ד"ר מה אתה עושה? " שאל הבעל. "שיניתי טקטיקה, אני הולך להטביע את הבת זונה".
 
קודם כל, את ../images/Emo47.gif

אני ממליצה לתקוע (
) את ההודעה הזו בפרצופו של כל מי שינסה להתייחס לאמהות יחידניות בהקשר ממורמר כלשהו. וכמובן, לאות קנאתי הצורבת, להלן כל האייקונים הירוקים שהצלחתי ללקט:
 
למעלה