דווקא רציתי לדבר על הבחירות המתקרבות

gigi60

New member
דווקא רציתי לדבר על הבחירות המתקרבות

מה דעתכם ? הרי ברור שידידנו לא יישאר !!! האם יש מועמד מתאים ? האם נזכה בראש מועצה טוב , צעיר , עם רצון לעשייה ושיפור עם יכולות וניסיון ובעיקר ראש מועצה עם אוזן קשבת לתושבים ועם איכות ?
 
אני ממליץ

לא לנהל דיונים בעלי אופי כזה כאן. זה ידרדר את הפורום מהר מאוד במדרון חלקלק של שפיכת זוהמה ונעצות הדדיות. אבל זה דעתי על דיונים כאלה. לגבי הנושא עצמו יש לי דעה, אבל הרבה יותר מעניינת השאלה ,מדוע איש לא הצליח להיבחר לקדנציה שניה בכל תולדות היישוב כוכב יאיר? האם יתכן שזה נובע מפער ציפיות אדיר כלפי כל מי שנבחר? האם אנו מודעים ליכולות,לאפשרויות,למוגבלויות,ולמסגרות הזמן,שכל הליך תקין מצריך?
 

nona33

New member
אני חושבת שאנחנו אנשים

תרבותיים ואין שום סיבה שנרד לדיונים בעלי אופי נמוך . אנשים מדברים על זה בכל מקום בישוב ואין סיבה שדווקא בפורום יתעלמו מזה במיוחד לאור מה שקורה כאן ובמיוחד לאור זה שהבחירות מתקרבות . אנחנו עם דמוקרטי , ישוב דמוקרטי ולכל אחד מותר להביע דעתו , וצריך וחשוב לכבד את הדעות של האחר. אז אני לא יודעת ממה הפחד ,,, אבל שוב אני מעריכה שיש כאן אנשים מספיק נבונים כדי לא לרדת במדרון של שפיכ זוהמה כמו שאמרת. זו דעתי. לגבי קנדציה שניה - אני מכירה את הנושא מקרוב ואני יכולה להגיד ,,,, שהפער לא נובע מציפיות גבוהות אלא מכך שחסרי ניסיון מגיעים לישוב ומנהלים אותו. גם ממן וגם רוצקי - לא ניהלו מועצות לפני כן ,, לא היו לא מנכלים ולא שום דבר שדומה באף מועצה אחרת .. כך אני לפחות יודעת .... מקווה שאני לא מטעה ולכן , שוב דעתי , שאנחנו היינו שפני ניסיון של החברים היקרים . יש מועצות הרבה יותר מסובכות לניהול והרבה יותר גדולות , וערים גדולות שיש בהן פי 10 לעשות מאשר בישוב ומנוהלות מעולה . פשוט נפלו עלינו האנשים הלא נכונים , ואני מחזיקה עצמי בלשון כדי לא להשמיץ , וזה מאוד קשה. אבל אם ממן היה משקיע את כל כולו בישוב ,,,, אילו היו סביבו אנשים רציניים ,,, שכל היום נלחמים על הישוב ,,,, אילו היה מקשיב לתושבים ,, ורק אילו היה פותר בעיות אפילו פשוטות של מתן מענה לתושבים שמתקשים למוקד ... הכל היה נראה אחרת ואולי היו מצליחים להגיע לקנדציה שניה ושלישית . אבל הכל זה רק "אילו" ואת הצ'אנס הם כבר קיבלו. וצריך להעביר את הכובע לראש אחר ומקווה שהפעם נעשה בחירה נכונה והראש החדש ישאר מעל קנדציה ואפילו מעל 2 או 3 אבל אנחנו התושבים צריכים באמת לבחור באדם הנכון . חוץ מזה מה זה ציפיות גבוהות ? אין להם מספיק זמן ? אין משאבים ? אין להם יכולת ? מוגבלים ? אני לא יכולה להסכים עם דבר כזה. צא למועצת דרום השרון , ותראה איזה ניהול מצויין , איזה איכות , איזה שליטה בעניינים ... ולכן דלג'ו יושב שם קנדציות על גבי קדנציות . הכי קל לומר - שהדג לא מסריח מהראש . אבל הוא ממש כן . מקווה שאף אחד לא ייקח אישית , אבל , בהחלט אני בטוחה שבישוב יש המון אנשים שיסכימו איתי בנושא. שבת שלום
 
מי זה אנחנו?

שאת כותבת עליהם ? ברגע שיפתח כאן פתח לדיונים כאלה,יכנסו כל מיני בעלי עניין,וינצלו את הבמה. מהר מאוד הפורום ידרדר. זה שמדברים בישוב זה ברור. האופי של פורום הוא אחר אופי המאפשר לבעלי עניין להסוות את עצמם מאחורי "ניקים" שונים,כך שאין ממש אפשרות לעשות הערכה נכונה ושקולה של המידע . מכאן,צריך לאסור דיונים כאלה.
 

nona33

New member
אני בטוחה שכולם כאן ירצו לשמוע במה יש שיפור

אולי לא שמנו לב !!!??? סליחה - אדבר בשמי - אני לא שמתי לב לשיפור בישוב בטח לא בשנים האחרונות .
 

אנימו

New member
יש דברים שיש שיפור. לדוגמא, ציינתי כאן בעבר

שהתרשמתי שיש אוזן קשבת במחלקה לשיפור פני היישוב. בשיחה שערכתי הבנתי שנעשים מאמצים בתחום הנקיון והשמירה על הרכוש הציבורי. באופן אישי היה לי מקרה שהתרשמתי מאוד מאנושיותו של ראש המועצה ומה שלא השכיל קודמו לעשות ואפילו לא להתייחס , עשה הוא בתוך שבוע ועל כך מגיעה לו התודה. כמו כן הכבוד שיש לו לאנשים מבוגרים ולבעיותיהם מוצא חן בעיני. בוודאי שיש לו חסרונות. אבל למה ל"מרוח" אותו לאורך כל הקו. יש גם נקודות אור. ואולי תתרבנה.
 

yaronst

New member
הרחובות הם מחראה אחת גדולה.

האם למחראות כלבים וחתולים הניקראים רחובות הולנדים את קוראת שיפור פני הישוב? מדוע לא מנקים ומטפחים את הרחובות? רק בכניסה יש גינון. ביתר הרחובות הזוהמה שורצת. גינות השעשועים הם מיפגע בריאותי אולי זה "שיפור פני הישוב" או איזור תנועות הנוער ומועדון הנוער שניראים כמו מעברה. האם ביקרת בגבעה מעל החניה של "רכבים למכירה" כל פרויקט הגינון של בית ספר נוף צורים נבול ומוזנח וזאת ליד אתר הנצחה שנישכח. אז מה בדיוק השיפור בפני הישוב?
 

dvora sh

New member
לא נתווכח..אבל יש דברים "קטנים" שהם ענקיים שא

שאולי לא שמת לב.. וחבל..אבל אני בזה מסיימת את הדיבור בנושא הזה
 
למעלה