דוח חנייה - עריית תל אביב

z i v1

New member
דוח חנייה - עריית תל אביב

קיבלתי בדואר הודעה לתשלום קנס על חנייה בתל אביב + קנס איחור + תשלום הוצאות גבייה. על הודעת התשלום כתוב את תאריך העבירה למעלה משנה וחצי מלפני שליחת ההודעה הנ"ל. לא קיבלתי לפני כן שום הודעה בדבר עבירת החנייה. פניתי לעירייה בבקשה לקבל את התאריך הראשוני שנשלחה אלי דרישת תשלום קנס או לחילופין לבטל את הדוח בטענה של שליחת הודעה ראשונית לאחר למעלה משנה ממועד העבירה לכאורה. עתה קיבלתי תשובה, שבקשתי נדחתה. בלי סיבה ובלי העתק ( או אפילו טענה) שנשלחה הודעת גבייה מלפני חלוף שנה מתאריך העבירה לכאורה. מה עושים עכשו??? ( אני מנחש שעכשו חברת הגבייה של עיריית תל אביב תתחיל בעיקולים, כאשר אפילו לא זכיתי לבקש להישפט. מה עושים?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הדבר היחיד שביכולתך לעשות (שלא יעלה לך יותר מהדו"ח)

לפנות לנציב קבילות הציבור במשרד מבקר המדינה. ניתן דרך אתר האינטרנט שלו, לפחות בעבר, לפני החלפת המבקר, הוא הגיב בצורה מהירה ועניינית. אולי ניתן גם לפנות למבקר העיריה.
 

z i v1

New member
ראשית תודה.

אין משהו מקביל כמו "תביעות קטנות" שאפשר להגיש לבית משפט בצורה עצמאית על מנת לדרוש מהערייה להראות נסיון גבייה קודם או ביטול הדוח?! הרי זה ממש "אונס" האזרח. לא נותנים לו להתגונן בבית משפט ודורשים כספים תחת חוק המיסים.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
נסה לטלפן לעיריה

אני פעם קיבלתי מהם דו,ח וביקשתי ביטול וקיבלתי תשובה כזאת לא לעניין, טילפנתי והתברר ששלחו בטעות תשובה לא נכונה (יש להם מאגר תגובות ולפי לחיצה נשלחת תגובה באופן אוטומטי) המוקדנית התפלאה כי אצלהם היתה רשומה תגובה אחרת (הכוללת ביטול הדו"ח) אמרה שתשלח את הנכונה וכעבור שבוע קיבלתי.
 
למעלה