דו"ח מהירות והזמנה לבית משפט

בונדית

New member
דו"ח מהירות והזמנה לבית משפט

לפני כ-9 חודשים קיבלנו ממשטרת ישראל דו"ח על מהירות שצולם במצלמה בדרך מנחם בגים בירושלים. הכביש הינו כביש עירוני אך המהירות המותרת בו היא 80. בעלי לקח את הדו"ח על עצמו מכיוון שהוא נהג ברכבי וזומן למשפט. ביקשנו לדחות את מועד הדיון ואכן המועד נדחה בחודשיים וחצי. לבעלי עבירת מהירות קודמת מלפני שנתיים וחצי ומאז ללא עבירות/ דוחות משטרתיים. נשמח לקבל הצעות/ המלצות/ עיצות כיצד לנהוג על מנת ולמזער את הזיכון בשלילה בפועל. האם כדאי לשכור עו"ד שייצג בבית משפט ואם כן מה התשלום הממוצע שייצוג כזה יכול לעלות? האם כדאי לנסות לסגור עם התובע המשטרתי על קנס כספי ועל תנאי (האם בכלל אפשרי במצב כזה ומה הסיכוי)? האם יש רעיונות אחרים? תודה מראש
 

בונדית

New member
112 קמ"ש בדרך של 80

דרך בגין למי שלא יודע זה כביש שחוצה חלק גדול מירושלים ומאוד מזכיר את איילון. נסענו שם בשעה 6:30 בבוקר והכביש היה ריק ולא העלינו על דעתנו שזו המהירות המותרת היינו בדרך לבדיקה לאחר ניתוח עיניים האם יכול להיות לזה משקל בהחלטת השופט להקל?
 
אני מניח

שהתביעה תבקש קנס ותנאי. אפשר לנסות וללחוץ על ביטול התנאי או לבקש מביהמ"ש. זאת בהנחה שאכן תהיה הרשעה.
 

בונדית

New member
האם כדאי לשכור עו"ד לשם כך

או האם מספיק לדבר עם התובע/ת המשטרתית לפני תחילת הדיון לבד? האם יכולים להיות תנאים מקלים לקנס גבוה ולא שלילה למשל הריון של האישה? הרכב משמש לצורכי עבודה?
 
תשובה

תמיד כדאי להשתמש במישהו שמכיר את החומר ויכול לבדוק קודם את חומר החקירה. לבחון טענותיכם לעניין ביצוע העבירה לעומת חומר החקירה הקיים, לבחון טענותיכם לעניין העונש ולהציגן בפני ביהמ"ש/תביעה.
 
למעלה