דו קיום בצל הפצצה הגרעינית

דו קיום בצל הפצצה הגרעינית

אנחנו מדברים כאן על דו קיום בין יהודים למוסלמים בארץ ישראל אבל כידוע האוכלוסיה הערבית בארץ ישראל מעולם לא השלימה עם קיומה של המדינה ומכירה רק בדו קיום שבו אנו שוחים עם הדגים גם מפת האיומים החיצוניים על מדינת ישראל רק תופחת האירנים מתאמצים להגיע ליכולת גרעינית וברור כי מטרתם היחידה חיסול פיזי של מדינת ישראל המחיר שהם ישלמו אף פעם לא הרתיע את הערבים הפאנטים אכולי השינאה לכל זר הנה עידכון אחרון וגם קטע מהספר היום שלאחר הפצצה האירנית
 

מאורי6

New member
תגובה

לדבר עם פאנטיים עכשיו זה כמו לדפוק את הראש בקיר, הרבה דם וזה לא ממש עוזר\-: אבל תהיה חייב להסכים איתי שמפה ומשם- לא כולם קיצוניים, השכן שלי מוחמד לא מתכנן פצצה גרעינית בגינה. אני חייבת להחרים את מוחמד בגלל הנשק הגרעיני של איראן? אני שואלת, למה צריך לשייך פוליטיקה למקומות האלה? כדי להרוס דברים יפים שיכולים להיבנות בלי קשר? הרי אנחנו יכולים להילחם עד מחר במי צודק ומי יותר צודק- זה נשמע דבילי אבל למעשה על זה מושתתת כל המלחמה בהמשכים הזו. אני לא מתיימרת להיות מבינה גדולה, אולי אני מנסה בכוח לשמור על ראש פשוט של ילדה קטנה [כי זה הכי צודק] ולחבר 1+1: אני חיה במדינה שיש בה 2 עמים, למה לא לנסות להסתדר? למה רק אני, עוד אולי 10 אנשים שאני מכירה.. וילדים בני 4- רואים את הבנאדם מעבר ללאום שלו? למה לגדל עוד דור שלם של אנשים עם רעל ושנאה בתוכם? המצב לא פשוט... למה לסבך יותר? ניסית אי פעם להכיר ערבי בתור חבר, בן אדם, ולא בתור הקבלן ששיפץ לך את הבית או בעל מסעדה זולה בכניסה לכפר? ערבים טובים לך רק בתור מקום לקניות קטנות בשבת או פיתות בפסח?
 
את מנסה לשכנע אותי?

אני כבר משוכנע מזמן כי שני העמים צריכים לדעת להסתדר. הצרה היא שהצד השני לא חושב ככה. גם אחרי שישים שנה לא השלימו עם המציאות. תשאלי את אחמניג'אד ואת נאסרללה ואפילו את חברי הכנסת הערבים אצלנו שלא מפסיקים לגדף את המדינה ומסיתים נגדה כאשר הם מבקרים במדינות השכנות. אני מכיר לא מעט ערבים חביבים. אבל גם אני (כמו מחבר הספר) חושש שכשהמדינה תהיה בסכנה קיומית כל אלו ישלפו את הסכינים והקריאת איטבח אל יהאוד יהדהדו שוב. תרבות השינאה מושרשת אצלם. גם כשהם מחייכים זה מתוך השלמה למציאות שאנו כרגע החזקים יותר. ברגע שיגלו סימני חולשה אצלנו נפגוש אנשים אחרים.
 
תסלח לי

אם אתה מדבר ככה אתה לא משוכנע מזמן! אתה צריך להאמין מכל הלב (והראש) אחרת אתה פשוט לא משוכנע. להסתכל על בנאדם ולדעת שהוא מחייך כי אתה חזק יותר ? זה לא הגיוני. זה כמו שתסתכל על אמא שלך ותדע שהיא מחייכת אליך רק בגלל שהבאת לה נחת. אין שום קשר בין הדברים ואתה צריך להבין שאנשים עושים גם דברים בלי מטרה
 

motyka

New member
מלחמה עם איראן תצמצם מאד את מימדי העוני

השאלה החשובה היא איך מצמצמים את ממדי השנאה. (בשני הצדדים)
 
לא בטוח...

אם יטילו עלינו כמה גרעינים זה צפוי בעיקר על גוש דן. וכאן גרים מרבית בעלי ההון. לא יבזבזו פיסטוקים על שדרות ומטולה. אבל מלחמה גרעינים משמעותה קריסת הכלכלה ויקח שנים רבות לשקם. כולם יהיו עניים לעשרים שנה לפחות. אנחנו יכולים להחזיק מאה גרעינים והעולם יתנהל בשקט ובשלווה. כשפאנטי ההאיסלם יחזיקו ביד שלושה פיסטוקים זה בטח יטריף את דעתם. כל יום נשמע איום נוסף ובסופו של דבר העסק יתפוצץ. אנחנו מקדשים את החיים. הערבים מקדשים את השינאה. הם יגידו לך כי אם בסופו של דבר מדינת ישראל תהרס אז זה משתלם. גם אם בתהליך עשרים מליון ערבים יתאדו.
 
מבחינה גנטית לא ערבים

אבל מבחינת מנטליות האייטוללות של איראן פאנטים לא פחות מאל קאעידה וכל מטורפי האיסלם האחרים. שטחה של ישראל הוא פסיק משל איראן אבל אין להם רתיעה מלהיגרר למלחמה שאם תקרה תביא גם להם חורבן מושלם. מלחמה גרעינית זה לא איזושהו מבצע צבאי קטן ומוגבל בתוצאותיו. אנחנו נהיה כנראה עוד יובל שנים חזקים יותר בתחום זה ולכן מבחינתם זו מלחמה שהם יכולים רק להפסיד בה. אבל כידוע האיסלם חוגג תמיד על קורבנות הצד השני ואיננו רואה את הקורבנות שלו (יש להם רזרבה גדולה של בתולות בגן העדן).
 

צול1

New member
אני דווקא לא מזלזל בכוחה של אירן

אירן יודעת שלישראל ולארה"ב לא יהיה אומץ לפתו במלחמה, אף אחד לא באמת רוצה המלחמה הזאת מלבד ישראל. פילו בוש אמר שהוא פורש מהמשחק המלחמתי ופונה לדיפלומטיה. אירן צודקת בכה וכמה דברים, צריך לפתור את המשבר במזרח התיכון בצורה צודקת, ומצבם של הפליטים הפלשתינים צריך להשתפר בצורה מיידית. מלבד זה? תתכל ל התמנוה המלאה, אפילו סוריה מאיימת לנתק את קשריה עם אירן. אך תאמין לי ידידי שאםלא היה כיבוש, ובמידה והיה שלום עם סוריה ולבנון (דבר שתלוי כמובן בסיום הכיבוש הישראלי),לאירן לא היה אפילו קמצוץ של כוח דיפלומטי על ישראל. אבל כל עוד יש כיבוש, וטענותיה של אירן מוצדקות (כמו הטענה שזכותה להחזיק נשק גרעיני במידה ולארה"ב ולישראל יש), אני לא הייתי מזלזל בכוחה של אירן. במידה ובאמת תפתח מלחמה אין לדעת מי יעמוד לצד מי באמת, ואני חושש שאירן תחולל מהפך עולמי אמיתי, ואולי אף תהפוך להיות המובילה של העולם.
 
אם אתה מעריץ של אירן

אז מה הקישקושים על כך שאתה מאמין בשלום? אחמניג'אד הרי אמר כמה פעמים כי צריך להשמיד את ישראל. השמאל שלנו מדבר כל הזמן על וויתורים תמורת שלום אבל אינם מבינים כי הערבי איננו רואה את השלום כמונו. אתה רוצה שלום שבו כל היהודים נזרקים לים ואתם תבנו גם כאן חמאסטן עם שריעה ונשלט על ידי י איטוללות. תחלום אבל אל תבלבל את המוח על שלום. אירן אמנם גדולה עשרות מונים בשטחה אבל אם היא תפתח במלחמה גרעינית היא תחוסל לחלוטין על ידי ישראל וארה"ב.
 

fifanowftw

New member
עוד יהודי כמוך ואבדנו

אף אחד לא רוצה מלחמה, זה נכון. אבל עדיף להקדים תרופה למכה ולא לחכות ליום הדין כשינתחו טילי גרעין בת''א(אגב, גם שמאלנים ומשתמטים נפגעים מנשורת גרעינית, אני מקווה שאתה מודע לכך). כיבוש איפה? ולפני 67, לא היה כיבוש, וכמה מפתיע-הערבים עדיין שנאו אותנו. לאיזה כיבוש אתה מתכוון? כיבוש 67? אני חושב שאתה קצת טועה, כשהם אומרים "כיבוש" הם מתכוונים ל-48. כשלא נהיה כאן-אז לא יהיה להם קמצוץ של דיפלומטיה. כי לא נהיה כאן..... סוריה מאיימת לנתק קשריה עם איראן? מתי? לא שמעתי על כך, דווקא זכור לי דברים אחרים:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3547137,00.html "סוריה: לא ננתק את היחסים עם איראן" אבל כמובן, סוריה מאיימת שהיא תנתק את קשריה עם איראן. אל תתן לאמת להפריע לך.כמה פטתי. תבדוק את עצמך בפעם הבאה. בנוסף, יפה מאוד שאתה כה מתמצה בשלטון הסורי, במעשיו ומחשבותיו. השב''כ אחרייך
טענותיה של איראן מוצדקות? אם כך, גם טענותיהם של הפלשתינאים מוצדקות, מותר להם לרצוח חפים מפשע בפיגועים משום שגם הצבא הציוני עושה זאת. לא כך? אני מקווה שאתה צוחק, אפשר לומר את אותו הדבר על גרמניה הנאצית, אם לארה''ב יש צבא גם להם מותר. באיזה צד אתה? כנראה שבצד שלהם, כאמור, אתה לא התגייסת להלחם למען מולדתך, ולכן אין לצפות ממך להרבה. חוץ מזה, מאז 48 הערבים אומרים שהם יהרגו אותנו. ברוך השם, למרות עוכרי ישראל רבים ורעים זה לא הצליח להם וגם לא יצליח להם.
 
זה ממש לא

אולי עשו לו ברית מילה בגיל 13 אבל לא יהודי. ברגע שדיבר על הכיבוש ועל הזכות של האיסלם לפצצה אטומית היה ברור שלא מדובר כאן על שמאלן. כמובן שאני בעד דיאלוג פתוח עם כל אחד אבל אני לא מתבייש להגיד לכל מעריץ של נאסרללה ואחמניגאד כי אם לא טוב לו איתנו תמיד יכול לארוז את המזוודות ולהצטרף לאחיו גיבורי החייל והטרור. מבחינתם הכל מתמצה במילה "כיבוש" וזה נותן הצדקה לכל סוג של טרור ורצח אזרחים ברחוב. אני למשל יודע כי מעולם לא היתה מדינת פלסטין ואת עזה כבשנו מהמצרים והגדה מירדן. היום הם חופשיים ואנחנו מבקרים אצלם מדי פעם במסגרת רדיפה אחר כנופיות המרצחים ומשגרי הקאסמים. אבל להסביר להם זאת ממש לא יעזור. מי שגדל על על תרבות הגיהאד והשינאה אוזני אטומות. מבחינתם אירן עם ארסנל אטומי זה יהיה מקור של גאווה. אבל אנחנו הרי מכירים את המנטליות של גורמי האיסלם ויודעים כי כשלאחמניגאד יהיה אטום אז יהיה גם לאסד, לנאסרללה, להנייה ולכל ארגון טרור קיקיוני. . כשכל אירגון טרור קטן ירוץ עם מזוודות של מטעני אטום אז החיים כאן יהיו סיוט ואז עימות גרעיני זה רק עניין של זמן קצר. לכן יש לעשות הכל שהאיסלם הפאנטי לא יגיע ליכולות ליצור פצצות אלו.
 

raanans

New member
במה בדיוק אירן צודקת?

-בזה שהשואה זו אגדה? - שישראל תושמד בקרוב? ולמה מדינה עם הרזרבות נפט מספר 3 או 4 בעולם, ועם הרבה אנרגיה סולרית - פתאום מחליטה שהיא "חייבת" אנרגיה גרעינית? ואם כבר אנרגיה גרעינית, למה דווקה לבחור כורים שצריכים אורניום בדרגת העשרה גבוהה? (שקל להסב לנשק גרעיני?)
 
אני רואה שכולם כאן יורדים עליו

כבר החלפתי בעבר מילים כאן עם שמאלנים קיצוניים ומהר מאוד הבנתי כי מדובר ברפי נפש שהטרור הערבי מאוד מטריד אותם והם משוכנעים כי בהתרפסות חוזרת ונשנית מול גורמי הטרור נשיג שקט אבל אנחנו הרי חיים עם שכנינו כבר עשרות שנים ולמדנו כי בוויתורים אנחנו בד"כ משיגים עוד לחצים. לפעמים החלפנו גם מילים עם ערבים שהתחזו כאן לשמאלנים את אלו ניתן לזהות - כמו השמאלנים הם דורשים מישראל עוד ועוד וויתורים אבל בנוסף מביעים את הערצתם לגורמי הטרור המקומי כמו נאסרללה ואחמניג'אד. לאלו אני תמיד אומר - לא טוב לכם איתנו?? אז תלכו לגור עם האחים שלכם בעזה. אחרי שבוע תתחננו לחזור. גם ידידנו כאן מביע הערצה לאיראן שלפי דעתו תהיה באחד הימים לאימפריה מקומית ואולי בגלל זה הוא סבור שכבר עכשיו אנחנו צריכים להיכנע ולהתרפס בפניה אני רוצה שילדי יגדלו בסביבה רגועה ואני יודע כי איראן עם אחמניג'אד וחבריו מחזיקים גרעינים זה ממש לא ערובה לעתיד טוב הפיגוע של הפלת התאומים בניו יורק פתחו את עיני האמריקאים לראות באיסלם הרדיקלי אויב מסוכן. מאז נעשו בארה"ב לא מעט מחקרים שניסו ללמוד את המקור לשינאת המערב בתרבות המוסלמית. יש הרבה שטוענים כי עמי האיסלם היו שקטים ורגועים עד לפני מאה שנה ורק בעידן האחרון השתלטו עליו גורמים שמטפחים את השינאה לנצרות וליהדות. בעבר לא דיברו על גיהאד וכיבוש העולם. בזמן שהעולם המודרני היה עסוק בקידום טכנולוגי היו עמי האיסלם עסוקים במלחמות פנימיות וטיפוח השינאה לכל זר. ללא הנפט היו כולם חיים עדיין עם הכבשים. נקווה שבאחד הימים עמי האיסלם יבינו כי דרך זו מביאה קודם כל להם עצמם סבל וניכור מהעולם. אז גם יהיה שלום באזורנו
 

raanans

New member
אני מסכים אתך

צריך להשקיע במצאת תחליפים לנפט. זה ישפר את מצבה של ישראל.
 
הנפט נותן להם את הכוח

אכן הנפט הוא זה שנותן בימינו כזו עוצמה למדינות שאין בהן כלום חוץ ממדבריות ענק ושם נוסע במרצדס או קאדילק איזשהו בן של נסיך ערבי (ויש לו עוד 40 אחים) והוא בקושי סיים כיתה אלף אבל כסף יש לו בשפע כשהנפט יחדל להניע את העולם תדעך עוצמתן של מדינות ערב יש אצלנו נאיבים שחושבים שאם נצא לגמרי מהשטחים יבוא השקט והשלווה לאזורנו מה שהם לא מבינים שהפלסטינים לא יסתפקו בשטחי הגדה ועזה ותמיד ירצו את כל שטחי ישראל אנחנו הרי תקועים כעצם בגרונה של האימפריה האיסלמית המתפשטת אני מציע לאותם נאיבים לקרוא קצת על התרבות הערבית ובמיוחד האיסלמית גם כדאי לשמוע על ההתפשטות של האיסלם באירופה ואפילו בארה"ב מוסלמים אינם כמו מהגרים אחרים. מחנכים אותם כי הם חיילים של אללה ותפקידם באחד הימים לזרוק את המקומיים מצורף גם סירטון תראו גם את האחרים בקישורים למעלה Islam and Clash of Civilizations
 
ועוד חומר קריאה למתעניינים

חשוב מאוד בשביל הנאיבים שרוצים להאמין שאם תקום מדינה פלסטינית לצד ישראל אז כל הצרות יגמרו כמו שנגמרו הצרות מגזרת עזה מאז הנסיגה היום שדרות זוכה למטחי קאסמים ומחר כפר סבא, רעננה וגם ת"א יחטפו מטחים יומיומיים כי כל זמן שאנו באיזור מצווה עליהם למרר לנו את החיים. משבר האיסלאם מאת: ברנרד לואיס קטע אחרון בסקירה - בשנים האחרונות חלו כמה שינויי תפיסה בקרב המוסלמים, שהובילו אצלם גם לשינוי בטקטיקה. מקצתם עדיין מזהים את המערב בכלל, ומנהיגתו הנוכחית, ארצות הברית בפרט, כאותו אויב קדמון ובלתי מתפשר של האיסלאם, המכשול הרציני היחיד שמונע מהאמונה וממשפט האלוהים לשוב למקומותיהם, ומסמל את ניצחונם העולמי הסופי. מבחינתם אין כל דרך זולת מלחמה לחיים ולמוות במטרה להגשים את מה שנראה להם ציוויי אמונתם. אחרים, על אף היותם מוסלמים מאמינים ובעלי מודעות עמוקה לפגמי החברה המערבית, מבחינים גם במעלותיה - סקרנותה ורוחה החקרנית שהניבו את המדע והטכנולוגיה המודרניים, ומחויבותה לחירות האדם שיצרה את המשטר הדמוקרטי המודרני. מוסלמים אלה, תוך שהם דבקים באמונותיהם ובתרבותם, מבקשים להצטרף אלינו בחיפוש אחר עולם חופשי וטוב יותר. גם כאן קיימים אחרים, הרואים במערב את האויב המובהק ומקור לכל הרוע, אך בו-בזמן מכירים בעוצמתו ותרים אחר פשרה זמנית, במטרה להיערך היטב למאבק הסופי. יהיה זה נבון אם לא נבלבל בין הקבוצה השנייה לשלישית.
 

צול1

New member
איך אני אשכנע אותך לעזאזל שלא כולם אותו דבר?

איך אני אשכנע אותך שיש בארץ ובעולם תנועות מחאה מוסלמיות שמתנגדות בכל ליבן לאיסלאם הקיצוני? בארה"ב, בישראל, בלבנון, ואפילו בשטחי פלשתין? אין אני אשכנע אותך שהסיכוי היחיד שלנו בעולם זה לחבור סוף סוף לאיסלאם המתון במקום לגנות את כולם? לך לפורום ערבים ותתכתב איתם שם, תנה באמת להבין ולראות מי הםכל אותם האנשים מאחורי המסך, תתפלא לדעת שהם לא קיצוניים בכלל. בחלקם יש כעס, שהוא לגטימי (לפחות בעיניי), אך קיצוניות? כלל וכלל לא תמצא שם. בכל מקרה, על שאלות ודיונים כאלה אי יהיה אפשר להגיב עד שלא יהו פה כותבים ערבים.
 
למעלה