דחוף-תיקצוב הוסטלים.

חנה136

New member
דחוף-תיקצוב הוסטלים.

האם מישהו יודע: האם עבור "אי שקטים", ובעלי התנהגות מאתגרת קשה, משלם משרד הרווחה להוסטלים, יותר מאשר עבור שאר החוסים, או שהתשלומים עבור כל החוסים זהים? תודה, חנה.
 

עמיקםרז

New member
תשובה מאקים

סמנכ"לית אקים, עו"ד שירלי גלאור, מוסרת: חלק מהסכום המשולם כדמי האחזקה הם נגזרת של תקן כוח האדם. כוח האדם נקבע, בחלקו בהתאם לגודל הקבוצה המשתנה לפי רמת אנשים עם פיגור שכלי המוגדרים על ידי משרד הרווחה . אנשים המוגדרים "אי שקטים" זכאים למטפל אחד על 7 אנשים ואי שקטים מורכבים מטפל אחד על 6. אקים פועלת מול משרד הרווחה להקטנת קבוצת הטיפול של ה"אי שקטים" ובמידת הצורך תפנה בעתירה בנושא זה. לצורך השוואה, התקינה כיום היא כדלהלן: קבוצה רגילה - מטפל אחד על 15 דיירים. טיפוליים - אחד על 10. סיעודיים - אחד על 8. "אי-שקטים" - אחד על 7. "אי-שקטים מורכבים" - אחד על 6.
 

noa323

New member
חנה136 תיקצוב הוסטלים

המסגרות של האגף לטיפול באדם המפגר מתוקצבות לפי "קודים" הניתנים להן בהתאם להגדרת מצב הדיירים החוסים. התקציב המגיע אל מפעילי המסגרות מנותב על ידם לפי כל מיני פרמטרים. לא תמיד "תקנות כוח אדם " המוקנות מכח החוק , מיושמות בפועל בחיי היומיום.. (למשל: מדריך לכל 6-7 חוסים אי-שקטים ו/או הכשרתו של המדריך).אם את רוצה לדעת את תיקצוב המסגרות מעודכן ליוני 2011 הרשימה מפורסמת בשקיפות מלאה . כך תמציאי באינטרנט את הפרטים: הקלידי :משרד העבודה והרווחה. תקנון עבודה סוציאלית (תע"ס). פרק 14 סעיף 13. גם העובדת הסוציאלית הקהילתית המטפלת בכם יכולה לתת לך את הפרטים, מכיוון שכל רשות משתתפת באחזקת תושביה במסגרות חוץ-ביתיות. 20% בהתחשבנות פנימית בין גורמים ממשלתים והרשויות. אמא של............."אם אין אני לי, מי לי".
 
למעלה