דיבורים לתוך הלילה

תעשן אח שלי, תעשן.. לבריאות : )

ב"ה כאחד שעישן כ-2 קופסאות ביום. ונגמל ב"ה (מלבד סיגריה פעם בחודש שיושבים עם חברים במסעדה) - מנסיון זה פשוט כיף. לא צריך להרים ת'ראש בבריכה כל -2-3 תנועות כדי לקחת אוויר, אפשרי לעשות את הבריכה בשקט בלי "למות". רוצה להנות כן מהחיים? עשה כמוני, פעם ביומים שלושה, כוסית שיבעס ריגל - קובית קרח ופחית רד-בול. הראש "קצת" מרחף לו. החיוך שב ונמרח על הפנים וזה פשוט כיף... שיבעס בכמות נכונה ובצורה רגועה (עם משהו לכרסם ובשלוקים איטיים) - זה חוויה שלא כדאי לפספס...! תנסה, תגיד לי איך היה.
 
מכוסית שיבעס ופחית לא משתכרים.. : )

ב"ה צריך להפוך בקבוק במקרה הטוב או 2 בקבוקים במקרה הרע כדי שנכנס למצב של שיכרות... כוסית סתם זה ב"שושו" - לא מזיק ולא מרגישים אותו בכלל.
 
תלוי מי

אני אחרי כוסית של שיבאס מרגיש רע שבעס ימים. אבא שלי חושב שבלי איזה משקה (במלעיל) האירוע לא נחשב רציני.
 
הכי כיף ! ! ! לשבת בפאנן|‎שמח|

בטיילת על החוף עם נרגילה ואבסולוט!!! אחחחח!!!/tapuzforum/images/emo13.gif אחד ``ה``דברים!!!.. אבל לא להתמכר!
 

סוריא

New member
../images/Emo6.gif אני לא אשכח את היום ששכן שלי השתכר

מכל השיבעס שהוא שתה.. אוךךך זה היה מצחיק.. הוא עמד מול הכיור, שטף ידיים והתחיל לדבר במבטא פרסי (הוא תימני, אשתו פרסיה) אל הקב"ה כל מיני דברים מצחיקים... אשתו הושיבה אותו שיברך להם ברכת המזון כדי שיוכלו לקום מן השולחן, והוא בירך בהיגוי תימני אבל במבטא פרסי כבד... אופ, זה היה פשוט מצחיק עד דמעות..
 
אם בסיפורי שיכורים עסקינן-

כשאחי השתכר, הוא התחיל לזרוק כל מיני משפטים של הגשש החיוור. כל מה שאמרת / שאלת / הערת לו התשובה שלו הייתה משפט מהגשש. וזה היה מצחיק ! וסיפור קטן עליי: במשך שנים רציתי להשתכר בפורים ולא הצלחתי. עד שהבנתי שהחמוצים מנטרלים את היין. ופורים אחד לא אכלתי חמוצים. התחלתי לשיר שיר ששרים בעיקר הספרדים "פורים פורים פורים לנוווווו ברוך אשר בחר בנו ", בתפילת מנחה- התפללתי בכל הכוונה בנפש ובגוף. ונתתי לרב שעמד לידי מכות כאלה- שנראה לי שעברו לו רק אחרי הרבה זמן..... (בלי כוונה כמובן). בקיצור- היה קטעים.
 

calyx

New member
יאלללללללה

אם לסוריא בא, מי אנחנו???? אני שם
 
עד שהצלחתי להכנס מהמחשב! !כולם יצאו

באסה איתכם!! טוב לא חשוב לילה טוב!!
 
למעלה