דיברתי לטובת אימי ובסוף אני לא בסדר

זורחת1

New member
דיברתי לטובת אימי ובסוף אני לא בסדר

אני לא בסדר גלל שאימי לא רצתה שיהיה ויקוח במישפחה ואמרה שקר לבן ללבן . אבל מי שניפגע ומרגישה פגועה כי רציי לטובת אימי אני בקושי בקשר טוב עם המישפחה שלי גם ככה .הם רחוקים ממני משעתיים נסיעה . ואני יודעת שאין לאימיא שלי שום כסףמיותר .והיא הסבתא . מצד אחד הבו של אחי גר בדירה של אימא שלי כי ביקש שהוא יגור שם וישלם לה כסף . אחרי כמה חודשים מתברר שאימי בכלל לא קיבלה את התשלום הדירה רק אחד מהשותפים שילם לה בסך הכל 600 שקל . כולל מים חשמל טלפון .מזה הכסף הזה נורא והיום . אימי ניסתה לשפץ את הדירה כדי שתזכיר את זה לסטודנטים ומכיון שלא מצאה המשפחה קפצה על המציאה כי הנכד חושב שלסבתא יש כסף. כי רגיל מצד הסבתא מהצד השני כ ש כסף . בקיצור הבן של אחי גר שם עם שותף שלו .ויצוא שאימי לא מקבלת כסף ואין לה ומה גם שאימי לא מסוגלת להגיד לאחי שהבן שלו לא משלם. איזה נורא זה הבושה שלא יכולים להגיד כלום .מצד אחד אימי בוכה לי שאין לה ואיך היא מצמצמת מכאן ומכאן ואין להם מה לאכול אפילו . ולאומת זאת הנכד שלה אוכל ואוכל מהאןכל שיש לה .ותמיד הנכד מבקש סבתא ניקנה לך לשבת .והיא אין לה כסף אז אומרת לא תודה אני לא צריכה .מרוב בושה . עכשיו בשורה התחתונה אני היחיד שאמרתי לגיסתי שהבן שלה לא משלם ואין לסבתא כסף אתה יודע ? מה הוא עונה לי אין לי איפו להיות מה את רוצה שאני ילך לרחוב . למרות שיש לו היכן להיות ואימא שלו ואבא שלו מכסים על הילדים שלהם .ואני היחידה שהיתערבתי וצד אחד היצטערתי שהיתערבתי כי חטפתי צעקות ואמרו לי שאין לי מה להיתערב ואז יצא שהבן שלה ניתק לי את הטלפון ואמר לי זה לא יעינינך . אמרתי לו סבתא רוצה ללכת למוסד כי אין לה כסף .ולא היתיחס . וגם אימא כוונה גיסתי אמרה לי שאני לא יתערב ואין לי מה להיתערב .אני היה ויכוח ואמרה אם אימא שלי רוצה משהו שתבוא ותגיד לי שאין לה כסף . אמרתי לה היא לא תבקש כי מיתבישת .אז עכשיו יצא שגיסתי ניתקה לי את הטלפון .ואני נישארתי עם הרגשה לא נעימה. ומה כעוד אימי עוד יותר עיצבנה אותי כי אמרה לה אימי ככה הבחורה בשם כך וכך אמרה לך כי ביקשנו ממנה סכום כסף להשתתף במשהו ואז אני היתערבתי ואימי הימציאה את הסיפור הזה להגן על עצמה .ויצא שבסוף אני לא בסדר . מקווה שהיסברתי ברור . בקיצור גיסיתי צעקה עליי ועכשיו לא מדברת איתי ואני מרגישה חרה ורחוקה מהמישפחה גם ככה . א אחד מהאחים לא היתערב לאימא שלי .אבל אימא שלי תמיד בכתה לי אי לי וןאין לי .
 

זריחה 2

New member
זורחת יקרה../images/Emo141.gif

סליחה שמגיבה לך קצת באיחור,עכשיו אני פשוט מגובסת למחשב עם גבס ברגל אחת,(לא נורא זה יעבור)...... מה שכתבת מאד מרגיז ומקומם אבל...אל תשאי את כל התיק הכבד הזה על גבך,ברגע שאת מתערבת ומסתכסכת עם בני המשפחה, את תמיד תצאי "לא בסדר"... אמא שלך טוענת שלא היה ולא נברא,מה שהייתי מציעה לך זה,להקשיב לאימך לתמוך בה, אבל לא לנסות להתערב כי בסוף יצא כמו שכתבת למעלה,"דיברתי לטובתה ויצאתי לא בסדר".... אל תתערבי חמודה כי בדרך כלל "הורגים את השליח"..המשיכי להקשיב ולתמוך בה. שולחת לך פרחים לשבת...........................................................
 

זורחת1

New member
../images/Emo24.gifזריחה 2 תודה לך מודה לך מאוד מאוד

פשוט לא היה לי מחשב . דרך אגב מישהו שמע על הרצעה איך מיתמודדים טיפים להיתמודד בחיים שוב אני שואלת יש כאלה עם ילדים שעדיין לא נשואים וגרים איתכם בבית והאם האימא שלכם במצב דיכאון .אך אתם מתמודדים קרא לכם דבר כזה . רוצה לשמוע . דרך אגב מי שבקשה איך להמשיך עם האשראי .עם את זקוקה לבגדים ואת גרה במרכז יש אתר תיפני אליי במסר אגיד לך פרטם שיכולים לעזור לך עם את ניחשבת ניזקקת .
 
למעלה