דיברתי עם ניקה היוםםםםםםם !!!!! אמאלהההה

m0ral

New member
דיברתי עם ניקה היוםםםםםםם !!!!! אמאלהההה

קיצר.....היא אמרה שהכל בסדר היא והנריי עובדים ממש ממש קשה....ו שהם סגורים באולפן בגלל זה אין הופעות ו אין להם שם סימן !! ו שמצידה היא יכולה לחכות 4 שנים מבלי להוציא אלבום......היא צריכה להיות שלמה איתו ו אמרה שהאלבום הסתיים.....והוא עובר בדיקות בזכוכית מוגדלת.... ו סינגל ממש ממש בקרוב אחריו אלבום שלם !!! לא יכול לחכות יותררררררררר
 

tA Love Tu

New member
../images/Emo108.gifאיזו התרגשותתת!!!111

מה איך איפה??? איך דיברת עם ניקה ?!?! אני אחכה גם 4 שנים בשביל אלבום, זה שווה את זההה
 

benLN

New member
תכלס צודקת..

זה לא חוכמה סתם ככה לשחרר סינגלים ולהוציא אלבום בלי לחשוב על כל ההשלכות וההוצאות שבאות עם זה... וגם לתכנן מסע הופעות ויחצנות וקליפים וכל מיני דברים כאלה זה דברים שלוקח זמן לסדר... זה שלהרבה אנשים פה אין סבלנות זה בעיה אך ורק שלהם. זה שאמן לא מוציא שירים חדשים כל שבוע זה לא אומר שצריך להתעצבן ולהוציא הכל בכל מיני הודעות תת רמה.. ולא היה חסר פה הודעות בכל מיני גוונים וצבעים מסוג כזה או אחר. תראו מה קרה פעם שעברה... הסינגלים הראשונים הצליחו במיוחד ותראו באיזה הפרשים הם יצאו... וזה הרבה יותר קל לעבוד על סינגל בודד מאשר לדחוס אלבום שלם וקליפים והופעות בזמן מוקצב כי המעריצים לוחצים או לא יודע מה... עובדה שאחרי זה הסינגלים האחרונים דיי נפלו והאלבום לא הצליח במכירות כל כך... תפעילו תמוח לפעמים לא יזיק :)
 

CHRISS

New member
זה לא בדיוק נכון...מורל..כנסו כולם

טוב אולי זה קצת יאכזב אתכם.. לא אולי זה בטוח אבל זה העובדות בשטח דיברתי היום עם הנרי ועם כל הצער וכל הרצון הטוב לשחרר חוומר חדש זה לא יקרה ..לפחות לא בחודש וחצי הקרובים הנרי אמר שגם יכנס לכתוב פה כדי שתראו שאני לא ממציא... ושאין לי מה לעשות יותר מידי בעניין בכל מיקרה...כולנו יודעים שהסבלנות משתלמת בסוף שבת שלום לכולם כריס
 

m0ral

New member
אבל זה מה שנירה אמרה לי !!!

דיברתי איתה בפייסק-בוק ו לא נראה לי שזה מתחזה !! היא אמרה לי שבקרוב קרוב אפילו כתבה בעמוד שלה שהאלבום החדש יוצא בקרוב !!
 

Ben Love Nikka

New member
חח כן אה ראיתי את ההודעה בפייסבוק שלה

ובדוק שזאת היא ... גם להנרי יש פייסבוק , וכל מילה שהיא אמרה אמת , אין שום טעם להוציא דברים בלי להיות בטוח בהם ב100 אחוז . הסבלנות תשתלם לכולנו !
 
למעלה