דיווח מאסיפת העמותה מיום 24.4.10

קוואנט

New member
דיווח מאסיפת העמותה מיום 24.4.10

ב-24.4.10 , לפני המפגש שנערך באותו יום, התקיימה אסיפה של העמותה הישראלית לנטוריזם. למי שלא יודע, מי שמארגן את מרבית האירועים כיום זו העמותה, והיא קמה על מנת לקדם את הפעילות הנטוריסטית בארץ. כפי שנאמר באסיפה, אחת הדרכים לתמוך ברעיון הנטוריסטי מעבר להגעה לאירועים - זו החברות בעמותה. יודגש, שזה דיווח אישי שלי, כמי שנכח באסיפה, ולא הדיווח הפרוטוקולי או הרשמי של העמותה.
באסיפה נכחו כ-20 חברי עמותה מתוך כ-60 החברים כיום.
תקציב השנה החולפת אושר על ידי האסיפה, וצויין כי קיים עודף גדול בחשבון העמותה, אשר לדברי הוועד, ינוצל להוספת אטרקציות במפגשים השונים. (באופן אישי, נראה לי שעודף תקציבי שכזה מצביע על כך שיש מקום להפחתה ניכרת של דמי הכניסה לאירועים, וכך גם להגביר את כמות המגיעים. בעיניי, חבל להוציא כמויות כסף גדולות כל כך על דברים שמסביב לאירועים, כי עצם ההגעה, הבריכה, התחושה המשוחררת של העירום - הם האטרקציה עצמה.)
דובר על כך שרוב רובו של הנטל הארגוני נופל על כתפי הוועד, ומעטים החברים וידידי העמותה, אשר מסייעים. הוצע להקים קבוצת מתנדבים של 8-10 אנשים, שייקחו חלק בארגון: סידור עמדת קפה, להגיע יותר מוקדם באירועים הגדולים כדי לקשט, דברים כאלו. האם יש לנו מתנדבים בקהל? זכרו שככל שיהיו יותר, ככה אפשר יהיה לחלק את המשימות הבאמת קטנות בין האנשים.
דחיית הבחירות - בהיעדר מספיק מועמדים, הבחירות נדחו לשנה הבאה. יש שנה שלמה למועמדים להתאסף ולהשפיע. (ושוב באופן אישי, אני תוהה מדוע אין מועמדים: האם זה בגלל תחושה של חוסר יכולת להשפיע? האם זה בגלל שנוח להם להגיע לאירועים, אבל לא ממש מתחשק להם להיות במארגנים? או שמא הוועד הנוכחי עושה עבודה כל כך טובה, שבאמת אין טעם להחליף?)
הועלה לכמה רגעים נושא האתר הלא מתוחזק, ונמסר שמטעמים טכניים, אין מה לעשות כרגע. (ועוד פעם באופן אישי - יש יופי של פתרונות טכניים, ואפשר להקים אתר חלופי בשלושה ימים. צריך רק לקבל החלטה. אשמח לסייע תוכנית וטכנית כדי להקים את האתר)
שאלון העדפות - האסיפה המליצה לוועד להכין סקר עם מספר שאלות, שעל פיו יוכלו להבין מה רוצים הנטוריסטים במפגשים ומעבר. הומלץ לצרף את השאלון לאחת ההזמנות לאירועים הקרובים. (ושוב באופן אישי - נשמח לסייע בהצעת השאלות)
הוצע לוועד העמותה להיעזר באיש יח"צ על מנת ליחצ"ן את פעילות העמותה ולחשוף אותה, מבלי לוותר על חסיון החברים והמשתתפים.
בתחילת האסיפה הוגשו מתוקים טעימים, ובסופה - פיצה
עד כאן הדיווח מהאסיפה
כאמור - נשמח למספר מתנדבים שיקחו חלק בסיוע בדברים הקטנים באירועים. זה הזמן והמקום להביע נכונות
 
למעלה