דיוויד לינץ' מלמד את SHOWTIME שיעור בתקשורת המונים

aשרון

New member
דיוויד לינץ' מלמד את SHOWTIME שיעור בתקשורת המונים

בגלל כסף: דיוויד לינץ' עוזב את "טווין פיקס".

יוצר "טווין פיקס" דיוויד לינץ' לא יהיה חלק מחידושה הצפוי של הסדרה אשר אמורה לעלות בשנה הבאה. הסיבה? כסף.

לינץ' בישר את החדשות בטוויטר בהם הסביר מדוע החליט לזנוח את השתתפותו בסדרת ההמשך של רשת "שואוטיים". "לאחר שנה וארבעה חודשים של משא ומתן החלטתי לעזוב מפני שלא הוצע די כסף כדי לטפל בתסריט בצורה בה רציתי שיתבצע", והוסיף - "בסוף השבוע התקשרתי לשחקנים כדי להודיע להם שאני לא מתכוון לביים את הסדרה".

לא מעט שמועות על עזיבתו הצפויה של לינץ' ליוו את הפקת העונה החדשה של הסדרה הפופולרית אשר ירדה מהמסך לפני 25 שנה וצפויה להתרחש כשני עשורים לאחר עלילת המקור. כעת, הבשורה הפכה לרשמית. "אהבתי את העולם של 'טווין פיקס' והלוואי והדברים היו יכולים להראות אחרת", המשיך הבמאי לצייץ לאכזבתם הרבה של מעריצי הסדרה, שקיוו לראות את היוצר מוביל את החידוש להצלחה לה זכה המקור.

ברשת "שואוטיים" קיבלו את החדשות בהכנעה ופרסמו את ההצהרה הבאה: "היינו המומים לקרוא את את הדברים של דיוויד מכיוון שהיינו בדרך לפתרון איתו ועם הנציגים שלו על כמה נקודות במשא ומתן. 'שואוטיים' אוהבת את העולם של 'טווין פיקס' ואנחנו מקווים שנצליח להחזיר אותה לימי הזוהר בהם היתה בהנהגתם של לינץ' ומארק פורסט".

מעריציה האדוקים של "טווין פיקס" כבר הביעו את מחאתם ברשתות החברתיות ודורשים מרשת "שואוטיים" להגיע להסדר כספי עם לינץ'. זה ברור שלינץ' לא אהב את ההצעות של שואוטיים והחליט ללחוץ אותם עם קהל מעריצי הסדרה ההדוק. מעניין אם זה יצליח לו?

 
למעלה