דיון עם לי סמולין בתיאורית "הנוף היקומי"

Hard Nut

New member
דיון עם לי סמולין בתיאורית "הנוף היקומי"

מזה זמן ממושך שאני נמצא בקשר של דיון עם לי סמולין - Lee Smolin, המתנגד החריף ביותר לתיאורית המיתרים, לגבי תיאוריה חדשה ומהפכנית שנקראת תיאורית הנוף היקומי - Universe Landscape Theory. שימו לב בבקשה שהקישור שלעיל (מוויקיפדיה) איננו מתאר נכון את התיאוריה (ואף לא את שמה), משום שבניגוד לכוונתו המקורית של Lee Smolin שטבע את המונח לראשונה, המונח הזה "נחטף" על ידי ליאונארד ססקינד - Leonard susskind - לשם נסיון לתקן את הבעיות של תיאורית המיתרים - שהוא התומך הראשי בה. הבטחתי כאן בפורום בעבר, שבכוונתי להביא חלקים מהדיון הזה עם Lee Smolin - כאן לפורום. אבל, בשל מצבו "הפוליטי" הרגיש, סוכם בינינו שאבקש (ואקבל) את רשותו לפני שאצטט ולו משהו מהדיון הזה. אלא שבינתיים הדיון התארך מאד, ומקשה עלי (ועליו) לקבוע מה מתאים לצטט כאן בפורום.
 

Hard Nut

New member
Really? Define "space" for me, will you?I

And while you are at it, define "spacetime" for me, will you ? Please also define "empty", if you please. Tip: A "cell", which is "empty" (after you define "empty"), is in fact "occupied" in "spacetime", by means of translation to some other location in "spacetime".
What you cannot see is not necessarily inexitent. Similarly, what you can see, and you consider to be "matter", is, in fact, a continuum of "spacetime", by some theories, or, is consider MOSTLY "spacetime" - by others. In view of the above, please also define "matter" for me, will you ? Thanks.​
 

שזלונג

New member
מדוע ישר לפקפק?

למרות מה שאתה חושב, לא כל כך קשה ליצור קשר עם פיזיקאים, גם מפורסמים. עשיתי את זה פעמים רבות בעבר. אנשים נוטים לחשוב שאם אדם הוא מפורסם אז הוא חי לא באיזה אולימפוס ואין לנו כל סיכוי ליצור קשר עמו. זו, כמובן, הנחה מוטעת. אפשר להתכתב עם מדענים רבים דרך האינטרנט, כיוון שלרוב יש להם אינטרס לפרסם את עבודתם ולמשוך מדענים צעירים לתחום. ואני אומר את כל זה בתור אדם שחי לפי המשפט: "הטל ספק בכל דבר".
 

Hard Nut

New member
תודה שזלונג. במקרה הכינותי מראש תעוד קצר ../images/Emo8.gif

מצורף.
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
מי מפקפק, באמת יש לי קשר איתו...

הנה התכתובת שלי איתו... (-: בכל אופן, גם אתה שכחת את השרשור על הקופץ באולימפיאדת מקסיקו, שם למטה? או שהזיכרון של אנשים לא קיים באמת?
 

Hard Nut

New member
מבטיח לא לסלק אותך

אתה משעשע כתמיד
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=592&MessageId=121287639
 
למעלה