לדעתי האתיקה של שרשורי ההכוונה היא כזו:דיון שאין מקומו בשרשור ההכוונה.
אני שב ומזכיר לכולם: שרשורי ההכוונה נועדו למתן שירותי הכוונה בלבד ואין לפתח בהם דיונים בנושאים נוספים. בנוסף, על כל פנייה בענייני ניהול להתבצע באמצעות תיבת המסרים בלבד.
אילייה, אני מסכים עם מה שאתה כותבלדעתי האתיקה של שרשורי ההכוונה היא כזו:
מותר ואף רצוי לתת לאנשים כלים טכנולוגיים כדי לשפר את הנסיעה שלהם ולעזור להם בעתיד, אני לגמרי בעד לתת לשואל חכה ולא רק דג. אבל לדעתי זה צריך לבוא בנוסף, ולא במקום, הכוונה אישית שכוללת גם ניסיון והכרות עם האיזור (מה לעשות, גם המידע של משרד התחבורה הוא לא תמיד מושלם, ולרוב יש ערך מוסף להכוונה אישית).
לדוגמה, סביר לתת הכוונה מפורטת, ולחתום אותה במילים "תשובה זו ניתנה בעזרת אפליקציה/אתר X".
סביר גם לתת תשובה כמו "קחי את קו A עד תחנת B ותחליפי לקו C. את לוחות הזמנים של הקווים אפשר למצוא באתר X".
גם תשובה כזאת היא בסדר ואף רצויה בעיניי: "יש קו A מתחנה B, ויש קו C מתחנה D. כדאי לבדוק באמצעות אפליקציית זמני אמת, למשל X, איזה מהם יגיע קודם וללכת לתחנה הרלוונטית".
(זה, אגב, סוג של הכוונה אישית שאף אפליקציה היום לא יודעת לתת.)
המקרים היחידים שאני מפנה ישירות לאתר היא שאלות טריוויאליות כמו "מה לוח הזמנים של קו 500" שמעידות על עצלנות או חוסר הכרות בסיסי עם הכלים העומדים לרשות השואל. אבל אם השואל ביקש הכוונה, אני חושב שזה לא אתי לא לתת לו הכוונה. להזכיר גם כלים טכנולוגיים - בהחלט.
דיון שאין מקומו בשרשור ההכוונה.
אני שב ומזכיר לכולם: שרשורי ההכוונה נועדו למתן שירותי הכוונה בלבד ואין לפתח בהם דיונים בנושאים נוספים. בנוסף, על כל פנייה בענייני ניהול להתבצע באמצעות תיבת המסרים בלבד.
משה, קרא בבקשה
היות וכבר התפתח פה דיון שלם בנושא, אחרוג מהכלל ואגיב לך עניינית ע"ג השרשור ולא במסר אישי, כדי שכולם יראו את התגובה.
שרשורי ההכוונה הינם שרות שחברי הפורום מספקים לגולשים בהתנדבות זה שנים רבות בהתבסס על ניסיונם האישי והידע המעמיק של חברי הפורום בניואנסים הקטנים של כלל הקווים הפועלים בארץ. אומנם שרשורים אלה אינם מהותו העיקרית של הפורוםף אך הם נהוגים בפורום כמעט מאז היווסדו ולא מעט בזכותם קנה לעצמו הפורום מעמד מכובד בקהיליית משתמשי התח"צ בישראל אשר יודעים שכאן הם יזכו לקבל מענה אמין המבוסס על סמך ניסיונם של משתמשי תח"צ אחרים.
בזמן האחרון, עם הנגשתו של מידע ה-GS לציבור הרחב ופיתוחן של אפליקציות המידע כמו Movit ואיפהבוס ניתנה לנוסעים אפשרות נוספת לקבל מידע לגבי נסיעות ולוחות זמנים. יחד עם זאת - איננו סבורים שיש מקום לתחרות או יריבות בין התוכנות השונות והתוכנה הנפלאה שלך במיוחד לבין שרשורי ההכוונה. הסיבה היא שיש הבדל פונדמנטלי בין שני השרותים: מתוך חוויית השימוש שלי ושל גולשים רבים נוספים מתברר שהתוכנות טובות בעיקר לנוסעים המשתמשים בקווים קבועים, בעיקר כדי להתעדכן בלוחות זמנים ונסיעות "רגילות". אני אישית משתמש באתר שך מידי בוקר כדי להתעדכן בלוחות זמנים. שרשורי ההכוונה מאידך עונים על צורך ששום תוכנה, טובה ככל שתהיה, עדיין לא עונה עליו ולא תמיד באשמת התוכנות, אלא בעיקר באשמת המידע הלוקה בחסר של משרד התחבורה עליו הן מבוססות. לעיתים רבות, עצה אנושית תהיה טובה בהרבה מכל תוכנה שהיא שכן היא תקח בחשבון חלופות הזויות כאלה ואחרות של קווים שתדירותם נמוכה, כל מיני קיצורי דרך וטיפים למיניהם.
מסיבה זו צוות המנהלים מבקש להשאיר את שרשורי ההכוונה בפורמט נקי של שאלה-תשובה, ללא דיונים מיותרים, על מנת לא לנפח את השרשורים היומיים שלעיתים גדלים במהירות גם כך. בנוסף אנו מבקשים שהתשובות בשרשורים אלו יהיו מבוססות על נסיונם האישי של העונים ולא על סמך שליפת מידע ממאגרי מידע.
אינך יכול לטעון, משה, שבצורה כל שהיא הוטלה עליך צנזורה בפורום, להיפך! כבר מתחילת דרכה של איפה בוס הפורום שמח לתת לך במה לטובת פרסום האפלעקציה, סייע לך בבדיקות הבטא לאורך הפיתוח והכרזות שלך לגבי התוכנה ננעצו בהודעות מנהלתיות!! הבקשה היחידה שלנו היא שלא תערב את המידע ממאגר המידע של משרד התחבורה בשרשורי ההכוונה ועל בקשה זו אנו נעמוד בכל תוקף. אני רוצה לצרף לעיונך נוהל שפורסם על ידינו בנושא זה בשנה שעברה: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?For...
אני מצפה להבנה מצידך ואשמח להמשיך את הדיון במסרים אישיים. מכאן ולהבא כל הודעה ברוח זו בשרשורי ההכוונה תימחק ע"י המנהלים.
תודה על ההבנה.
ניסיתי לשלוח לך הודעה בפרטי אבל אני לא מצליחמשה, קרא בבקשה
היות וכבר התפתח פה דיון שלם בנושא, אחרוג מהכלל ואגיב לך עניינית ע"ג השרשור ולא במסר אישי, כדי שכולם יראו את התגובה.
שרשורי ההכוונה הינם שרות שחברי הפורום מספקים לגולשים בהתנדבות זה שנים רבות בהתבסס על ניסיונם האישי והידע המעמיק של חברי הפורום בניואנסים הקטנים של כלל הקווים הפועלים בארץ. אומנם שרשורים אלה אינם מהותו העיקרית של הפורוםף אך הם נהוגים בפורום כמעט מאז היווסדו ולא מעט בזכותם קנה לעצמו הפורום מעמד מכובד בקהיליית משתמשי התח"צ בישראל אשר יודעים שכאן הם יזכו לקבל מענה אמין המבוסס על סמך ניסיונם של משתמשי תח"צ אחרים.
בזמן האחרון, עם הנגשתו של מידע ה-GS לציבור הרחב ופיתוחן של אפליקציות המידע כמו Movit ואיפהבוס ניתנה לנוסעים אפשרות נוספת לקבל מידע לגבי נסיעות ולוחות זמנים. יחד עם זאת - איננו סבורים שיש מקום לתחרות או יריבות בין התוכנות השונות והתוכנה הנפלאה שלך במיוחד לבין שרשורי ההכוונה. הסיבה היא שיש הבדל פונדמנטלי בין שני השרותים: מתוך חוויית השימוש שלי ושל גולשים רבים נוספים מתברר שהתוכנות טובות בעיקר לנוסעים המשתמשים בקווים קבועים, בעיקר כדי להתעדכן בלוחות זמנים ונסיעות "רגילות". אני אישית משתמש באתר שך מידי בוקר כדי להתעדכן בלוחות זמנים. שרשורי ההכוונה מאידך עונים על צורך ששום תוכנה, טובה ככל שתהיה, עדיין לא עונה עליו ולא תמיד באשמת התוכנות, אלא בעיקר באשמת המידע הלוקה בחסר של משרד התחבורה עליו הן מבוססות. לעיתים רבות, עצה אנושית תהיה טובה בהרבה מכל תוכנה שהיא שכן היא תקח בחשבון חלופות הזויות כאלה ואחרות של קווים שתדירותם נמוכה, כל מיני קיצורי דרך וטיפים למיניהם.
מסיבה זו צוות המנהלים מבקש להשאיר את שרשורי ההכוונה בפורמט נקי של שאלה-תשובה, ללא דיונים מיותרים, על מנת לא לנפח את השרשורים היומיים שלעיתים גדלים במהירות גם כך. בנוסף אנו מבקשים שהתשובות בשרשורים אלו יהיו מבוססות על נסיונם האישי של העונים ולא על סמך שליפת מידע ממאגרי מידע.
אינך יכול לטעון, משה, שבצורה כל שהיא הוטלה עליך צנזורה בפורום, להיפך! כבר מתחילת דרכה של איפה בוס הפורום שמח לתת לך במה לטובת פרסום האפלעקציה, סייע לך בבדיקות הבטא לאורך הפיתוח והכרזות שלך לגבי התוכנה ננעצו בהודעות מנהלתיות!! הבקשה היחידה שלנו היא שלא תערב את המידע ממאגר המידע של משרד התחבורה בשרשורי ההכוונה ועל בקשה זו אנו נעמוד בכל תוקף. אני רוצה לצרף לעיונך נוהל שפורסם על ידינו בנושא זה בשנה שעברה: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?For...
אני מצפה להבנה מצידך ואשמח להמשיך את הדיון במסרים אישיים. מכאן ולהבא כל הודעה ברוח זו בשרשורי ההכוונה תימחק ע"י המנהלים.
תודה על ההבנה.
בבקשהניסיתי לשלוח לך הודעה בפרטי אבל אני לא מצליח
אני מקבל שגיאה במשלוח.
אם תשלח לי הודעה למייל שלי, אני אשלח לך את תגובתי במייל חוזר
בכל מקרה, הקישור לנוהל לא עובד
תודה
מושיקו
[email protected]
דוד, קראתי את הנוהלבבקשה
תיקון ללינק: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=164828926
המייל שלי הוא [email protected]
מושיקו, אף אחד פה לא נגד טכנולוגיהדוד, קראתי את הנוהל
ואין בינו לבין הפניה לאפליקציה או לאתר ולא כלום. אני מקבל לחלוטין כל מה שכתוב שם.
מן הסתם, אם אני כותב למשתמשים "תבדקו באיפה בוס, יש אפשרויות נוספות", אני לא מפר שום נוהל שקשור בפורום הזה, כך שמלכתחילה אני לא מבין איך ניתן להלין עלי, ולמה יש למישהו זכות בכלל להעיר לי איזו הערה ועוד בגסות, בקשר לאופי שבו אני משתמש בפורום.
הייתי מאד שמח אם היית מתייחס נקודתית לשאלה האם אני עובר על תקנות או נהלים כלשהם, והייתי שמח שזה יהיה פה בדיון, כי כולם צריכים לדעת את התשובה, כולל אני.
יש שאלה אחרת והיא האם אני פוגע ברוח הפורום, ועל זה אני יכול להתווכח ולדון ארוכות.
באשר לאמירה שלך "הבקשה היחידה שלנו היא שלא תערב את המידע ממאגר המידע של משרד התחבורה בשרשורי ההכוונה ועל בקשה זו אנו נעמוד בכל תוקף", אני מסכים איתך שהחשש שלך יכול להיות מוצדק, וזאת מנסיון, אבל, וזה אבל גדול מאד: שאף אחד אחר לא יעשה זאת. כאשר אתם מפנים לאתר כל קו, אתם מפנים לאתר של משרד התחבורה שמשתשמש באותם נתונים ומציג תכנוני נסיעה שמבוססים בדיוק על אותם נתונים שאני משתמש.
כאשר מישהו מהאתר מצטט תכנונים של גוגל טרנזיט, הוא יודע שגוגל משתמשת באותם נתונים של משרד התחבורה.
כאשר אנשים אחרים מציעים הצעות של תכנון נסיעה הם משמשים בלוחות זמנים שמבוססים בדיוק על אותם נתונים, בין אם הם שגויים או לא.
כאשר משתמש בשם mister K תוקף אותי ועונה בתגובה לתשובה שנתתי "לידיעתך מתכנת יקר ולידיעת האפליקציה שלך, קו 376 יוצא מתל אביב רק פעם ביום בסביבות 14:30. הוא גם מגיע רק עד קיבוץ צאלים ולא מתקרב לבסיס." אז הוא טועה ובגדול ומטעה אחרים ביודעין. כי הזמן שבו האוטובוס עוזב את תל אביב זה 15:20 בדיוק ולא "בסביבות". ומכיוון שיש תוכנה שמסוגלת "לחשוב" על יותר אלטרנטיבות שיודעות לחשב מתי קו 376 יפגוש באוטובוס שמגיע מבאר שבע, אז צריך להעזר בהם ולא להטעות ביודעין את השואל רק על מנת להתריס כנגד מישהו אחר.
אני מאמין שאם תהיה עקבי ותנסה לאכוף את הכלל שלא לערב מידע ממאגר משרד התחבורה, תגלה שהיעוץ היחידי שניתן לתת זה על נסיעות דמיוניות שלא מתקיימות ציר של שום זמן.
אם מישהו מהמשיבים פה היה טורח, הוא היה מגלה שהכוונה שניתנת עבור 10:17 מרחוב בחיפה לרחוב בגבעתיים, היא שונה לחלוטין מהכוונה שניתנת בשעה 10:27.
האם יש למשהו מושג כמה אוטובוסים יוצאים לדרך מתחנות באמצע הדרך והן מופיעות בתכנונים של הזמנים, אבל מי שיש לו ידע אישי בלבד, לא יכול לדעת שהוסיפו את הנסיעות האלה.
כמה מכם יודעים שכל חברה רשאית לשנות את הלו"ז בהתראה של 3 ימים בלבד, שהמשמעות היא שינויי נתיבים, דילוג על תחנות ו\או הוספת תחנות.
אז כל מי שמתעסק עם קבצי משרד התחבורה על בסיס יומי יודע שהחברות אכן משנות קווים ומסלולים כל יום. אין יום שבו אני קולט את הקבצים וכל הנתונים זהים ליום הקודם.
אז לידיעתכם, השינויים בזמנים ובמסלולים הם כל כך תדירים שאין אפשרות לתת ייעוץ הכוונה ללא הסתמכות על המידע של משרד התחבורה וכל נסיון כזה הוא רק יהירות והטעייה ברורה של השואל או לחלופין מתן תשובה כללית שאומרת שמרחוב X לרחוב Y בעיר אחרת לוקחים אוטובוס 1 מחליפים ב 2 ואז מגיעים ב 3. בלי נתוני זמן זה כמו לתת הוראות טיסה לטייס הכוללות כיוון ומהירות אך בלי נתוני גובה.
דוד, אני הייתי מרענן את התפיסה בפורום ומתחיל להבהיר שהטכנולוגיה עומדת לשרות המשתמשים ולא נגדם, ושהגיעה השעה להתחיל להפיק תועלת מהטכנולוגיה ולא להלחם בה.
הדיון הזה הוא לא על איפה בוס, הוא האם להשתמש בטכנולוגיה על מנת לתת שרות או להתנגד ולנסות להסתיר אותה.
למי שמתקשה עם הטכנולוגיה, השרות "השעון הדובר" של בזק עדיין קיים בטלפון 1455 - יש שם מענה אנושי והא אף פעם לא טועה. מי צריך שעונים או מחשבים.
יום טוב
מושיקו
אמנם נראה לי שמיציתי כאן את התגובות...דוד, קראתי את הנוהל
ואין בינו לבין הפניה לאפליקציה או לאתר ולא כלום. אני מקבל לחלוטין כל מה שכתוב שם.
מן הסתם, אם אני כותב למשתמשים "תבדקו באיפה בוס, יש אפשרויות נוספות", אני לא מפר שום נוהל שקשור בפורום הזה, כך שמלכתחילה אני לא מבין איך ניתן להלין עלי, ולמה יש למישהו זכות בכלל להעיר לי איזו הערה ועוד בגסות, בקשר לאופי שבו אני משתמש בפורום.
הייתי מאד שמח אם היית מתייחס נקודתית לשאלה האם אני עובר על תקנות או נהלים כלשהם, והייתי שמח שזה יהיה פה בדיון, כי כולם צריכים לדעת את התשובה, כולל אני.
יש שאלה אחרת והיא האם אני פוגע ברוח הפורום, ועל זה אני יכול להתווכח ולדון ארוכות.
באשר לאמירה שלך "הבקשה היחידה שלנו היא שלא תערב את המידע ממאגר המידע של משרד התחבורה בשרשורי ההכוונה ועל בקשה זו אנו נעמוד בכל תוקף", אני מסכים איתך שהחשש שלך יכול להיות מוצדק, וזאת מנסיון, אבל, וזה אבל גדול מאד: שאף אחד אחר לא יעשה זאת. כאשר אתם מפנים לאתר כל קו, אתם מפנים לאתר של משרד התחבורה שמשתשמש באותם נתונים ומציג תכנוני נסיעה שמבוססים בדיוק על אותם נתונים שאני משתמש.
כאשר מישהו מהאתר מצטט תכנונים של גוגל טרנזיט, הוא יודע שגוגל משתמשת באותם נתונים של משרד התחבורה.
כאשר אנשים אחרים מציעים הצעות של תכנון נסיעה הם משמשים בלוחות זמנים שמבוססים בדיוק על אותם נתונים, בין אם הם שגויים או לא.
כאשר משתמש בשם mister K תוקף אותי ועונה בתגובה לתשובה שנתתי "לידיעתך מתכנת יקר ולידיעת האפליקציה שלך, קו 376 יוצא מתל אביב רק פעם ביום בסביבות 14:30. הוא גם מגיע רק עד קיבוץ צאלים ולא מתקרב לבסיס." אז הוא טועה ובגדול ומטעה אחרים ביודעין. כי הזמן שבו האוטובוס עוזב את תל אביב זה 15:20 בדיוק ולא "בסביבות". ומכיוון שיש תוכנה שמסוגלת "לחשוב" על יותר אלטרנטיבות שיודעות לחשב מתי קו 376 יפגוש באוטובוס שמגיע מבאר שבע, אז צריך להעזר בהם ולא להטעות ביודעין את השואל רק על מנת להתריס כנגד מישהו אחר.
אני מאמין שאם תהיה עקבי ותנסה לאכוף את הכלל שלא לערב מידע ממאגר משרד התחבורה, תגלה שהיעוץ היחידי שניתן לתת זה על נסיעות דמיוניות שלא מתקיימות ציר של שום זמן.
אם מישהו מהמשיבים פה היה טורח, הוא היה מגלה שהכוונה שניתנת עבור 10:17 מרחוב בחיפה לרחוב בגבעתיים, היא שונה לחלוטין מהכוונה שניתנת בשעה 10:27.
האם יש למשהו מושג כמה אוטובוסים יוצאים לדרך מתחנות באמצע הדרך והן מופיעות בתכנונים של הזמנים, אבל מי שיש לו ידע אישי בלבד, לא יכול לדעת שהוסיפו את הנסיעות האלה.
כמה מכם יודעים שכל חברה רשאית לשנות את הלו"ז בהתראה של 3 ימים בלבד, שהמשמעות היא שינויי נתיבים, דילוג על תחנות ו\או הוספת תחנות.
אז כל מי שמתעסק עם קבצי משרד התחבורה על בסיס יומי יודע שהחברות אכן משנות קווים ומסלולים כל יום. אין יום שבו אני קולט את הקבצים וכל הנתונים זהים ליום הקודם.
אז לידיעתכם, השינויים בזמנים ובמסלולים הם כל כך תדירים שאין אפשרות לתת ייעוץ הכוונה ללא הסתמכות על המידע של משרד התחבורה וכל נסיון כזה הוא רק יהירות והטעייה ברורה של השואל או לחלופין מתן תשובה כללית שאומרת שמרחוב X לרחוב Y בעיר אחרת לוקחים אוטובוס 1 מחליפים ב 2 ואז מגיעים ב 3. בלי נתוני זמן זה כמו לתת הוראות טיסה לטייס הכוללות כיוון ומהירות אך בלי נתוני גובה.
דוד, אני הייתי מרענן את התפיסה בפורום ומתחיל להבהיר שהטכנולוגיה עומדת לשרות המשתמשים ולא נגדם, ושהגיעה השעה להתחיל להפיק תועלת מהטכנולוגיה ולא להלחם בה.
הדיון הזה הוא לא על איפה בוס, הוא האם להשתמש בטכנולוגיה על מנת לתת שרות או להתנגד ולנסות להסתיר אותה.
למי שמתקשה עם הטכנולוגיה, השרות "השעון הדובר" של בזק עדיין קיים בטלפון 1455 - יש שם מענה אנושי והא אף פעם לא טועה. מי צריך שעונים או מחשבים.
יום טוב
מושיקו
גם באפליקציהאמנם נראה לי שמיציתי כאן את התגובות...
אבל רק על דבר אחד אני חייב להגיב.
קו 376 יוצא מהתמח״ת בשעה 14:30 בדיוק על השעון.
אני לא כותב פה דברים סתם ואם באפליקציה כתוב 15:20 אז זו טעות.
טוב, באמת נראה לי שהנושא מוצה...גם באפליקציה
כתוב 14:30 הטעות היתה שלי בציטוט.
אבל באמת מעניין אותי למה אתה אתה טוען שההכוונה :
אגד_תעבורה-33 : לכיוון: 15657 - תחנה מרכזית באר - שבע, באר שבע יציאה ב: 16:00 מ 15657 - תחנה מרכזית באר - שבע הגעה ב: 16:23 ל 10046 - צומת אופקים
אגד_תעבורה-376 : לכיוון: 10041 - צאלים מרכז, צאלים החלפה ב: 16:49 ב 15414 - צומת אופקים הגעה ב: 17:10 ל 15484 - צומת צאלים צעידה של כ: 84 מ' עד ליעד.
היא הכוונה שגויה. אשמח אם תסביר לי איפה הטעות, ואז לפחות אני אבין ואסכים להתנגדות שלך להכוונה ממוחשבת
תודה
מושיקו
אני אסבירגם באפליקציה
כתוב 14:30 הטעות היתה שלי בציטוט.
אבל באמת מעניין אותי למה אתה אתה טוען שההכוונה :
אגד_תעבורה-33 : לכיוון: 15657 - תחנה מרכזית באר - שבע, באר שבע יציאה ב: 16:00 מ 15657 - תחנה מרכזית באר - שבע הגעה ב: 16:23 ל 10046 - צומת אופקים
אגד_תעבורה-376 : לכיוון: 10041 - צאלים מרכז, צאלים החלפה ב: 16:49 ב 15414 - צומת אופקים הגעה ב: 17:10 ל 15484 - צומת צאלים צעידה של כ: 84 מ' עד ליעד.
היא הכוונה שגויה. אשמח אם תסביר לי איפה הטעות, ואז לפחות אני אבין ואסכים להתנגדות שלך להכוונה ממוחשבת
תודה
מושיקו
צ״ל: אלה בדיוק הניואנסים.אני אסביר
קודם כל זמני ההגעה לתחנות הביניים אינם מדויקים. הקו הזה שעובר רק פעם ביום יכול גם להקדים ואפילו סביר שזה יקרה.
שנית, הקו לא מגיע עד בסיס צאלים, אליו אני משער שהתכוונו להגיע, אלא רק עד קיבוץ צאלים שנמצא רחוק מהבסיס. לכן הוא כלל לא רלוונטי.
ושלישית, גם אם הקו היה רלוונטי והזמנים היו מדוייקים, החלפה בצומת גילת הרבה יותר נוחה מאשר בכניסה לאופקים, שם יש לחצות כביש. זה משהו שרק מי שמכיר אז האזור יכול לדעת.
אלא בדיוק הניואנסים שהם מיתרונותיו של שרשור ההכוונה וזו כמובן רק דוגמה אחת.
והבחור דווקא רצה להגיע לקיבוץאני אסביר
קודם כל זמני ההגעה לתחנות הביניים אינם מדויקים. הקו הזה שעובר רק פעם ביום יכול גם להקדים ואפילו סביר שזה יקרה.
שנית, הקו לא מגיע עד בסיס צאלים, אליו אני משער שהתכוונו להגיע, אלא רק עד קיבוץ צאלים שנמצא רחוק מהבסיס. לכן הוא כלל לא רלוונטי.
ושלישית, גם אם הקו היה רלוונטי והזמנים היו מדוייקים, החלפה בצומת גילת הרבה יותר נוחה מאשר בכניסה לאופקים, שם יש לחצות כביש. זה משהו שרק מי שמכיר אז האזור יכול לדעת.
אלא בדיוק הניואנסים שהם מיתרונותיו של שרשור ההכוונה וזו כמובן רק דוגמה אחת.
זה לא נכון בכלל.והבחור דווקא רצה להגיע לקיבוץ
והאלטרנטיבה שלו היתה 7 שעות ואף אחד לא הגיב. אחרי שעתיים אתה הטרפת ואמרת שהאלטרנטיבה של 7 שעות היא היחידה.
אתה באמת מאמין שהאלטרנטיבה האחרת היא לא יותר טובה?
עניין עקרונידיון שאין מקומו בשרשור ההכוונה.
אני שב ומזכיר לכולם: שרשורי ההכוונה נועדו למתן שירותי הכוונה בלבד ואין לפתח בהם דיונים בנושאים נוספים. בנוסף, על כל פנייה בענייני ניהול להתבצע באמצעות תיבת המסרים בלבד.
מסכים לגמרי.עניין עקרוני
אני לא חושב שעצם הפרסום של האפליקציה בפורום ואפילו בשרשור ההכוונה הוא הבעיה, וזה כבר הוסבר כאן . מה שבלתי קביל הוא מתן תשובה כללית, וזה כולל הפניה למוקד טלפוני או לאתר bus.gov.il או לאפליקציה ללא מתן מידע נוסף רלוונטי לשאלה.
הנושא הוא מאד מענייןמסכים לגמרי.
אתה רוצה לפרסם את האפליקציה? תתן הכוונה ותכתוב שעשית אותה בעזרת האפליקציה שלך. אבל לשלוח אנשים לשם סתם? זה פשוט פרסום מגעיל.
לא היוזמה היא שהופכת אותך לאיש הרע.הנושא הוא מאד מעניין
ולכן אני עדיין מגיב.
האם את או אתה מוכנים להסביר מה הכוונה ב "לפרסם את האפליקציה" ?
ראשית , אני מפנה לאתר איפה בוס ולא לאפליקצית איפה בוס. מי שיש לו אפליקצייה לא מגיע לפורום לקבל הכוונה ואם הוא מגיע להכוונה, הרי הוא יחזור לאיפה בוס כי הוא ממילא לא מצא באיפה בוס מה שהוא חיפש.
מה בדיוק יוצא לי אם אני מפנה לאתר של איפה בוס ? ביקרת פעם באתר זה ? ניסית לחשוב מה התמורה שתהיה לי אם יבקרו באתר?
האם יש אפשרות תאורטית שמטרת האתר היא לתת שרות לציבור ושאין אגנדה ניסתרת או שכישראלים, אנחנו תמיד מניחים שרוצים לדפוק אותנו ולעשות קופה?
האם הציניות הגיעה לרמות כאלה שגם כאשר משהו יוזם מהלך שעוזר לחברה, תמיד הוא יצא האיש הרע רק כי הוא לקח יוזמה?
הייתי שמח לקבל תשובה לפחות על החלק שהוא "מגעיל".
תודה
מושיקו
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.