דיי "שינוי" רחמו על הילדים שלנו !!!

דיי "שינוי" רחמו על הילדים שלנו !!!

אני מבקשת להביא כאן את מחאתי למה שמעוללת מפלגת שינוי לעולם התורה ולציבור החרדי בפרט !!! מאז כניסתה לממשלה של מפלגת "שינוי" היא מגשימה את המצעה האנטי דתי והאנטי יהודי שלה. מי שראה את הכתבה היום בחדשות ערוץ 2 ראה באיזה מצב נמצא העולם החרדי ועולם הישיבות בפרט! לילדים שלנו אין מה לאכול !! רחמו עלינו!!! אבל תדאגו כפי שראיתם בכתבה אגודת ישראל ארה"ב פועלת לגיוס כספים להצלת המשפחות והעולם הקדוש של עולם התורה !!! וברוך השם יש לנו מפעל גדול של גמילות חסדים אפילו עולם חתונה ינתן בחינם לזוגות שרוצים להישנא. אני פונה אליכם להשפיע ולרחם על עולם התורה ולהפסיק את התעללות והקיצוצים לציבור החרדי-יהודי רק בגלל שהוא שונה ממכם !!!
 

מטרניך

New member
עדת בטלנים, זרע מרעים, מחללי השם

לכו לעבוד. שמעיה אומר (אבות פרק א'): אהב את המלאכה ושנא את הרבנות. ומה אומר הרמב"ם ('הנשר הגדול')? הינה קיראו: >>וכיוצא בזה כתב הרמב"ם בהלכות תלמוד תורה פ"ג הלכה י: "כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת, וגרם רעה לעצמו, ונטל חייו מן העולם הבא". וראה גם פירושו למשנה אבות פ"ד מ"ו שם, האריך והרחיב בעניין זה ובקצרה, ולנקודה מסוימת גם בפירושו למסכת נדרים פרק דמ"ג, עיין שם.<<
 

רק רגש

New member
אתה מצטט חלק מהרמב"ם!!!

בחרתה חלק נוח אבל יש אצל הרמב"ם גם דברים חכמים אחרים! היפר קאפיטליסט הוא לא היה ביבי היה מקבל אצלו נחשל ועל שיטרית לא נדבר איפה הליכוד הטוב דן מרידור, בני בגין, משה ארנס כולם בבית עוזי כהן כנראה לא רצה בהם!!!
 

מטרניך

New member
אתה מוזמן לקרוא את כל כתבי הרמב"ם

אבל במקום לזבל את השכל היה כדאי שתגיב עניינית לדברים המצוטטים.
 
למעלה