דילמה....

דילמה....

יש לי מחזר שצעיר ממני בשנתיים (אולי פחות) ואני לא יודעת מה לעשות איתו... מצד אחד הוא "עושה לי את זה" מצד שני איך אני יכולה להפיל על בחור כזה צעיר קשר מסובך כזה? אני כבר לא מחפשת פלירטוטים אני מחפשת קשר רציני הוא יודע על הילדה הוא יודע שאני גדולה ממנו ולא ממש אכפת לו... אני מייחסת עניין גדול מדי לגיל?? אווווווווווווווווף....
 
אני הייתי מתלבטת ממקום אחר

הגיל הוא רק מספר ולא אומר כלום על אישיותו ובגרותו הנפשית. לפי מה שהבנתי אין לו ילדים (הבנתי נכון?) וזה המקום שבו הייתי מתלבטת ובכל זאת הייתי אומרת לך נסי. אם לא תנסי איך תדעי? ( אגב את פושפוש שאף אחד לא רוצה?
)
 
נצנצ...

לא הבנתי מה הקשר לזה שאין לו ילדים.... ובקשר לביקוש סופ"ש כנראה שהייתי במבצע סוף עונה הלך לי.... (יחסית)
 
פושי

יש קשר חזק לדעתי ולו מהסיבה שלא חווה הורות שהיא עולם שלם בפני עצמו. עבורי יש גם עוד עניין שבגינו עולה בי ההתלבטות אבל פה כבר השאלה היא אישית שלי (סגרתי את הבסטה מבחינת ילדים).
 
אני רוצה עוד............

הבנתי ואני עדיים מבולבלת.... מתלבטת... נראה לי שאתן לזמן לעשות את שלו...
 

קוציני

New member
בסדר ,עצוב מה שקורה

אתמול אחרי משחק הכדורגל יצאתי מאמא שלי בקריות עם הילד אנחנו יורדים במדרגות ופתאום שומעים חראקות והתנגשות ושוב חראקות והתנגשות,אני מסתכל ורואה טנדר משתולל ברחוב ופגע קשות במכונית שחנתה מולי,ואז גרושתי התקשרה ואמרה שהיה פיגוע בנתניה אמרתי לעצמי ,טוב , להכנס לכביש החוף עכשיו זה טירוף ולמרות שאימי השביעה אותי לא לנסוע דרך ואדי ערה ,נסעתי דרך שם פתאום פקק ,רכב בוער ,אולי מכונית תופת . באותו רגע חשבתי על הילד שישן מאחור ואמרתי רק שלא יטבחו אותנו כאן (זה איזור מוכה ערבים) אחרי חצי שעה נפתחה התנועה ואז שמעתי על הפיגוע בירושלים הלך הערב ... מזל שלפחות הגענו בשלום (אני מקווה שאימי לא גולשת כאן)
 
את החוויות שלי מאתמול...

בטח קראת אצל השכנים.... ואני הראש שלי היה במקומות אחרים בכלל....
 

קוציני

New member
לפחות סוף סוף קיבלו שכל

ובמקום הפצצות נדל"ן ,התחילו לטפל בכל החיידקים במחנות הפליטים.
 
פושי לא רק לך ../images/Emo3.gif

יש לנו כנראה איזה קסם שמהלך על גילאי הגן,את יודעת כמה בני 19 באודיגו ניסו להסביר לי שאני מפספסת... אבל עזבי יקירתי שנתיים פחות ממך זה לא גילאי הגן,עזבי אותך משטויות.
 
אודיגו?

זו תוכנת מסרים כמו איציק (ICQ) אבל הרבה יותר ידידותית למשתמש ובנוסף לכך גם בעברית.מצרפת לך לינק לדף הביית אם תרצה להוריד.
 

oxon

New member
בסטה../images/Emo127.gif

טייסת, אהבתי את העינין עם הבסטה. מתאים גם לי.
 
למעלה