דירוג אוניברסיטאות - לימודים עירוני

מתלהב

New member
דירוג אוניברסיטאות - לימודים עירוני

-ים לתואר ראשון (כלומר, קורסי הבחירה והמבואות) לדעתי, הדירוג הוא פחות או יותר כזה מקום 1 - בן גוריון מקום 2 - העברית מקום 3 - תל אביב (כמובן אם מתעלמים לרגע מכל מה שקשור לתכנון עירוני בטכניון..) דירגתי עפ"י מה שהבנתי מתוכניות הלימודים לתואר ראשון ועל סמך זה בלבד. אולי גם שמעתי משהו דומה. אם יש לך קריטריונים נוספים או הערכות אחרות, אשמח.. אגב, על "תכנון מבנה וסביבה" בשנקר מישהו כאן שמע אולי?
 

שי רגב

New member
תעביר את ת"א לסוף הרשימה!

ובוא ואסדר לך אותה: 1. י-ם (שמועות, סיפורים והיכרות עם בוגרים) 2. ב"ש (עפ"י שמועות). 3. חיפה (מנסיון). 4. בר-אילן (שמועות). . . . . תל-אביב (מניסיון והיכרות אישית). הבהרה: למרות הרשימה המאוד שרירותית הזו - הדירוג הנ"ל הנו חסר משמעות לחלוטין!!! הגורם המשמעותי היחיד הנו הרצון של התלמיד לחקור וללמוד! תלמיד "לא סקרן" לא ירכוש כל השכלה וידע גם אצל המרצה/האוניברסיטה הטובה ביותר, ולהיפך! כל טוב!
 

shagam11

New member
../images/Emo124.gifלדעתי, הדירוג הנ"ל הוא

חסר משמעות לחלוטין (ציטוט שלך). על סמך שמועות לא ניתן דבר. בתור בוגר החוג אני יכול לומר שלימודי הג"ג באוניברסיטת ת"א הם גם מאד מעניינים ומאתגרים וגם איכותיים ברמתם!!!
 

מתלהב

New member
יכול מאוד להיות, אבל השאלה היתה

לגבי לימודים עירוניים (במסגרת תואר I)
 

shagam11

New member
../images/Emo140.gifהתשובה שלי התכוונה לגיאוגרפיה

עירונית בתואר הראשון, אבל ממש אין טעם להתנצח על גבי הפורום בנוגע לשאלה זו, הרי ברור לכולנו שסטודנט חרוץ יצליח בכל אוניברסיטה שיבחר ללמוד, כך גם לגבי מציאת עבודה בתום הלימודים. מקובל עליך?
 

מתלהב

New member
לגבי ההצלחה, אין ספק. שאלתי היתה

בעיקר לגבי היריעה וכיסוי התחום הזה בתוך כל אחד מהאונ'
 

מתלהב

New member
הכוונה היתה שדיון מסוג זה יהיה פתח

לנימוקים מנימוקים שונים, מה שעוד לא קרה, אבל שווה להמתין. ברור שאין כל חשיבות לדירוג עצמו, ומה שבאמת רציתי לשמוע זה על הנעשה בכל אוניברסיטה, שמות של קורסים מומלצים, מרצים ראויים וכו'. גישה חיובית שכזו, אז חבל קצת שלא הבהרתי את עצמי קודם, אבל יכול להיות שעוד לא מאוחר. אבל אפרופו סקר, אולי בתור הסקר הראשון של הפורום, וכדי להכיר קצת את הדמויות הפועלות כאן, הרי למנהל הפורום הצעה שכזאת - העלאת סקר בנושא התחום הקרוב ללבנו בגיאוגרפיה: לימודים עירוניים, גיאוגרפיה רגיונלית, גיאוגרפיה פיזית, איכות הסביבה, גיאוגרפיה היסטורית, גיאוגרפיה חברתית-פוליטית וכו'
 

shagam11

New member
../images/Emo127.gif מחיאות כפיים קצובות ל"מתלהב"

וממחר, אמר זאת גדול ממני - "לכו להצביע".
 

מתלהב

New member
../images/Emo3.gif הצבעתי

אני חייב רק להגיד שאני מאלה שדווקא מסוגלים למצוא עניין בכל דבר. אפילו בגיאוגרפיה היסטורית (טוב, נו, רק אם מדובר בערים היסטוריות)
 
למעלה