דירות רות רות.

o0Invisible0o

New member
דירות רות רות.

אני מחפשת דירה בת"א.
או יותר נכון, אני עומדת להתייאש מחיפושי דירה בת"א ולכן אם מישהו בפייסבוקכם במקרה מפרסם על דירה בת"א, מרכז או צפון ישן, שותפה שלישית, ללא סלון, לא מעשנים, עד 2200 ש"ח לא כולל, תייגו אותי, שלחו לי לינק, תמליצו עלי בחום, כל דבר.


עד עכשיו 80% מהדירות שראיתי היו סבבה ופשוט לא "התקבלתי". אחת דווקא כן רצתה אותי אבל מיקבלה עם עוד מישהי אחרי ששתיים אחרות הבריזו ברגע האחרון ולבסוף השותפים חתמו עם מקבילתי.


אחת אחרת שקיבלתי החלטתי שהשותפות הן משוגעות לגמרי ואם זה הרושם הראשוני שלהן משם זה רק ילך ויחמיר.
אז וויתרתי. למורת רוחה של השותפה היוצאת שגם לא הבינה איך אני מעזה להתלונן על כך שהיא רוצה שאני (או מי שתכנס) אשלם 700 ש"ח על מזגן שהיא קנתה לחדר לפני 3 שנים!! וזה אפילו לא החדר שאליו אני נכנסת, אלא השותפה השנייה שעוברת חדר. חוצפה.
אבל באמת שהן היו הכי קיצוניות. על הנייר הן הדבר הכי מושלם וזו דירה נהדרת אבל ככל שאני חושבת על זה יותר זה פשוט לא-לא-לא-לא-!

ומחר אני הולכת לראות דירה שנשמעת שפויה. אבל אין לדעת. תחזיקו לי אצבעות שהכל בה יהיה נורמלי, קארמה טובה וכאלה, וגם שאקבל אותה כי מסתמן שהיא מאוד פופולרית עד כה והם רק פרסמו לחברים וחברים של חברים.


ושגם אם לא, שלא אתייאש. קל להתייאש פה...אבל אני לא מסוגלת לגור מחוץ לת"א. hell, אפילו צפון ישן מבאס אותי. אני חושבת שזה בגלל שכל חיי גרתי ליד ת"א ונמאס לי להיות ליד, בא לי להיות שם. במרכז.
ראיתי כ"כ הרבה דירות בר"ג במחירים הרבה יותר שפויים ומיקומים מרכזיים (וכ"כ קרובים לעבודה) ואני לא מצליחה להביא את עצמי אפילו ללכת לראות אותן, פשוט לא עובד בשבילי. כנ"ל גבעתיים, שהיא גם קצת יותר יקרה ואני בכלל לא מבינה למה.

חשתי צורך להתבכיין. מוזמנים לתמוך ולנחם או להתבכיין בעצמכן, רק לא להגיד לי שזה טיפשי לרצות לגור במרכז ת"א, תודה.
 

RenanaD

New member
סורי, אני לא הבנאדם הנכון להגיב על זה, מהסיבה הפשוטה

שאני לא סובלת את ת"א ולא ממליצה לגור בה

אבל שיהיה המון המון בהצלחה עם הדירה מחר!
 
איזה הזוי זה,
לעשות אודישנים לבית.
&nbsp
אז יש משהו חדש?
ואם אפשר לשאול, אז מה יש בת"א שאת כ"כ רוצה לגור שם?
 

o0Invisible0o

New member
אמממ

אני אדע היום בערב אם אני עוברת ממש בשבוע הקרוב או לא!
מלחיץ לי אבל גם מרגש ממש!

הכל שאלה של כמה חמדן בעל הדירה, שיש לו עוד מליון דירות ועושה רווח דוחה על זו שאכנס אליה.
&nbsp
ואמממ אפשר להגיד שאין שום דבר מיוחד בת"א (כי למדתי שאני לא אשכנע אף אחד) אבל שבסופו של יום שם אני מבלה את כל זמני. זה המקום בו אני אוהבת ללכת לסרטים, ללכת לאירועים, ללכת להפגנות, לצאת לאכול או לשתות בירה. המקום בו אני מטפסת, הפארק בו אני מעדיפה ואוהבת לרוץ, המקום בו אני גם מטפסת טופ רופ (ולא הבולדר הרגיל) וזה פשוט המקום שבו אני חיה, רק בלי לגור בו.
ובסופו של יום כרגע חיי מאוד עקומים כי אני קמה בבוקר ונוסעת לעבודה בגבעתיים (גבול ת"א) ואז נתקעת קצת כי לא משתלם לי לחזור הביתה ואז לחזור לת"א לענייני אבל אין לי מה לעשות בת"א איזה שעתיים עד שאיישם את תכניותיי לערב.
אם אני אגור בת"א זה הזמן הנורמלי בו אלך לדירה, אוכל ארוחת ערב כמו בן אדם, אתקלח ואצא שוב. תפקוד תקין.
כרגע אני מחפשת מקום לשבת ולבהות, מנסה להכניס קצת סידורים, מתפשרת על אוכל בלאי כי אני קמצנית ולא יכולה לאכול ארוחת ערב נורמלית בחוץ כל יום כי יקר אבל לא יכולה להשאר מורעבת ובגדול, די אומללה.
&nbsp
יש המציעים גבעתיים או ר"ג ואלו הן הצעות טובות. באמת. אבל...חשבתי על זה והתלות המוחלטת באוטובוסים/הצורך להמשיך לנהוג קצת הופכים את זה ללא רלוונטי בעיני. זה לא יהיה מספיק שונה מבחינתי מעכשיו, למרות שזה יהיה מאוד שונה, לא מספיק.
&nbsp
&nbsp
שיניתי אסטרטגיה בתגובה שלי לאנשים בנושא, זה עובד? זה משכנע שאני פשוט חיה בת"א ולא צריך להיות בה שום דבר יוצא דופן מלבד העובדה שהיא העיר בה אני מבלה את חיי???
 
למעלה