די, אתם לא רציניים.

AndreaCorr ©

New member
די, אתם לא רציניים.

כבר שבוע לא נכתבה פה הודעה. אני מצטערת, אני יודעת שאני המנהלת והכל, אבל פורום זה לא רק המנהלת - זה גם הגולשים. אין לכם מה להגיד?
.
 

yehudit b

New member
צודקת, אבל.....

יש לך רעיון כלשהו איך להחיות את הפורום? רציני, אין יותר מידי חדשות עליהם :-\
 

d o g b e r t

New member
רעיונות את אומרת...


מה עם שיר השבוע שנעלם?... שוב? ומה עם החוליה החלשה? והפעם אולי מישהו יקח אחריות ויריץ את המשחק עד הסוף ולא רק איזה 4 סיבובים... ואולי לעדכן את סביבת הפורום כמו להוסיף רקעים לשולחן עבודה בגלריות? או באופן כללי לעדכן את הגלריות? ואולי גם לעדכן את השורה שמתחלפת מעל הפורום (שמראה כבר שנתיים בערך שהפורום חוגג שנה) ואולי שרשור הכרות, שכל אחד ירשום מקום מגורים, רשימת שירים אהובים ורשימת שירים אההם.....פחות אהובים של הקורס, השיר שהפך אותו למעריץ, ומוזיקאים אהובים אחרים, או משהו בסגנון... ואולי מישהו יכתוב איזה מאמר אישי על הקורס? שכחתי משהו?
 

AndreaCorr ©

New member
../images/Emo26.gif

שיר השבוע לא נעלם. המנהלת שלכם מתמרנת בין בגרויות, מבחנים, עבודות, חברים, חבר, הפורומים, עצמה, והיא גם צריכה לישון מתישהו, ולכן היא קצרה בזמן. הוא יגיע. החוליה החלשה- אמרת שמישהו יקח אחריות, אתה מוזמן לקחת אותה. להוסיף רקעים לשולחן עבודה- אם תעלו רקעים לפורום אני מבטיחה להעלות לגלריות, עזבו את זה שאתם יכולים לעשות את זה בעצמכם. השורה שמתחלפת מעל הפורום נקראת "טאג-ליינס" ושם יש הודעות נבחרות מהפורום, היא לא מכריזה על הסטטוס הקיים. הודעה על שנה לפורום בהחלט נראית לי נבחרת אך אם היא כבר לא רלוונטית לדעתך אני מקבלת בהחלט, מחר אטפל בזה. שרשור הכרות - ייפתח מחר, אך שוב- אלא אם כן אתה רוצה לקחת את היוזמה בעצמך. מאמרים - be me guest. שכל אחד מחברי הפורום יקח על עצמו לכתוב מאמר ואני מבטיחה לכם שהוא יעלה למאמרים. אמרתי ואגיד שוב- פורום לא מתבסס על המנהל שלו, הוא מתבסס על המשתתפים. אם המשתתפים לא יוזמים - פה קבור הכלב. לילה טוב.
 
למעלה