די למחירי שיווק מופקעים - צדק חברתי גם לעסק שלך!

ביזיניס

New member
די למחירי שיווק מופקעים - צדק חברתי גם לעסק שלך!

די למחירי שיווק מופקעים - צדק חברתי גם לעסק שלך!
אין זה סוד שעולם העסקים הוא עולם תחרותי, מה שמוביל למצב שכדי "להילחם" בכבוד בזירה, יש להשקיע סכומים נכבדים בשיווק ופרסום. אולם במציאות הכלכלית של היום, אין שום סיבה להוציא נתח כל כך נכבד מהתקציב של העסק על שיווק, כשאפשר להשיג את אותה מידת החשיפה במינימום עלות. לפרטים נוספים לחצו כאן
https://www.facebook.com/Bizinisonline/
במסגרת הצטרפות למסלול תוכלו ליהנות מסל שלם של יתרונות שיאפשרו לכם לשווק את העסק שלכם בדרך חדשנית ומשתלמת - ולזכות לחשיפה לה אתם זקוקים במינימום עלות חודשית. וכעת, למצטרפים חדשים שמורות הטבות משמעותיות: ברכישת מנויי לשנה החל מ- 60 שקלים לחודש וחודש נוסף בחינם!
עם הצטרפותכם למסלול תקבלו דף נחיתה עשיר של העסק שלכם שיפורסם באתר ביזיניס ויכלול את התכנים שלכם, בהתאמה לרצונות שלכם באופן אישי –
פרטי העסק
קישור לאתר
טקסט שיווקי
סרטון תדמית
תמונות של העסק
קישור לדף עסקי ברשת החברתית
כל שירותי השיווק במקום אחד ובמחירים צודקים במיוחד!
באתר ביזיניס אנו מציעים לכם ליהנות מסל שירותים נרחב. כחלק מפרסום העסק שלכם, אנו מעמידים לרשותכם דף נחיתה מקצועי שיפורסם אונליין סביב השעון – 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע למקסום החשיפה של העסק שלכם, כך שאינכם צריכים לדאוג לשיווק הדף כלל, כמו שהיה קורה אם הייתם בונים דף נחיתה בכל מקום אחר.
לא בטוחים מה לכתוב בעמוד? תוכלו להזמין גם תוכן שיווקי לעסק שלכם והכל תחת קורת גג אחת!
לפרטים נוספים צרו קשר כבר עכשיו>> 052-9664414/5
כל אחד מהמסלולים שלנו הוא המשתלם ביותר עבורך
שיטת הפרסום שלנו זולה באופן משמעותי מכל מה שהכרתם עד היום, כחלק מהמאבק שלנו לצדק שיווקי שבא לידי ביטוי במחירים הוגנים בעולם השיווק והפרסום. ואף שכל המסלולים שלנו מאוד משתלמים, אנו מזמינים אתכם לבדוק כבר עכשיו את המסלול השנתי שלנו שהוא המשתלם ביותר מכולם, כי אנחנו חושבים קודם כל על האינטרסים שלכם.
ובנוסף למסלולים שלנו, אנו מזמינים אתכם להצטרף ללא עלות למועדון החברים VIP של ביזיניס וליהנות מהטבות ייחודיות ממש כעת!
 
למעלה