דכאון לאחר לידה

בונדית

New member
דכאון לאחר לידה

אני נמצאת כ- 4 חודשים לאחר לידת בני הבכור וככל הנראה סובלת מדכאון לאחר לידה. שוחחתי עם אחות טיפת חלב אשר הפנתה אותי לפרוייקט אם לאם אותו אני אמורה להתחיל בשבועות הקרובים. כמו כן באופן יזום נועצתי ברופאת הילדים של בני וברופאת המשפחה שלי אשר הפנו אותי לפסיאטר להתייעצות וקבלת טיפול תרופתי משולב בשיחות. לצערי אני לא מצליחה להשיג אף פסיכיאטר זמין לתקופה הקרובה (חלקם כלל לא מטפלים בדכאון לאחר לידה, לחלקם יש תורים רק לעוד חודש-חודשיים- שלושה וזה נראה לי יותר מדי זמן לחכות ללא טיפול מה עוד שהמצב הולך ומחמיר). מה ניתן לעשות, אני מפחדת מההשלכות שיהיו לדכאון שלי על התפתחותו הנפשית התקינה של הילד ורוצה לטפל בזה באופן בהול אבל לא יודעת למי עליי לפנות. אשמח לייעוץ.
 

sharpantie

New member
תוכלי לנסות

דרך קופת חולים. לבקש מרופא המשפחה הפנייה לפסיכיאטר ולהדגיש את הדחיפות שבעניין.
 

בונדית

New member
קיבלתי הפניה והמלצות

ניסיתי ליצור קשר אבל אין מענה וגם אם אני משאירה הודעות לא חוזרים אליי. ניסיתי ליצור קשר באופן עצמאי אם עוד כמה שמופיעים בספר של הקופה ולכולם תורים לעוד חודש מינימום לרובם עוד חודשיים +++ גם פרטי אני לא מוצאת מישהו שעוסק בזה אלא בתחומים אחרים.
 
עוד אפשרות

מגיע לך לפנות 3 פעמים בשנה לרופא מומחה ולקבל החזר מהקופה. יש גם פסיכיאטרים ברשימה הזו שיקבלו אותך פרטי בפחות זמן המתנה ותקבלי החזר ל-80% מהסכום. תבררי מי ברשימה לפי מוקד מידע של הקופה, או רופא משפחה.
 
טיפול בדכאון לאחר לידה

למה שלא תפני למרכז שלנו?המרכז לבריאות הנפש של האשה??? אנחנו מקבלים כל אשה מאיזור גוש דן ללא תשלום לטיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי! 036973685
 
למעלה