דמוגרפיה אינה מזג אויר

ardata

New member
דמוגרפיה אינה מזג אויר

לאחרונה מפחידים אותנו התבו
סתנים כי בקרוב לערבים יהיה רוב ממערב לירדן. איש לא מציע לשנות את המצב כאילו זו גזירה משמיים. מדינת ישראל צריכה לראות בהגדלת הילודה מטרה איסטראטגית. יש ליצור אקלים נוח לגידול ילדים. ליצור מישטר שיתן לאזרח לחיות. לבטל את המ.ע.מ. על מוצרים הקשורים בגידולם של התינוקות.להעביר כספים ממגזר הפרזיטים ופרות הבשן למיגזר צרכני החיתולים. אך לאור רמתם הירודה של המדינאים שלנו מי ירים את נס הדמוגרפיה. לפחות ניסיתי להציע רעיון פשוט.
 
ובמילים אחרות לפשוטי העם:

אתה מציע בעצם שאנשים עובדים ישלמו מיסים מופקעים של עד קרוב ל62% כדי שהחרדים, הבדואים והערבים הישראלים יתרבו כמו שפנים. ש"ס כבר ניסו את זה עם חוק הגזל של אלפרט ככה שזה לא רעיון חדש. מי שרוצה הרבה ילדים שידאג ליכולת לפרנס אותם. אני לא רוצה לפרנס לא 10 מויישלך ולא 10 עבדאללך...
 

ardata

New member
לא לזה התכוונתי

הצעתי באה להגביר את הילודה דוקא בציבור שמשלם את המס השולי הגבוה. לשנות את המשטר הכלכלי שיתן לאזרח לחיות בארץ הזאת. פחות חוקים, פחות פקחים , פחות פרזיטים במגזר הציבורי. את אמצעים להעביר באופן לא ישיר לאזרחים עלידי הוזלת החינוך והוזלת הסחורה שמשמשת לגידול ילדים. החרדים , הערבים והבדואים מיתרבים גם כך . לילה לילה העם היהודי מפסיד את מדינתו בגלל המשטר הפאודל-בולשביסטי השולט כאן.הצעתי היא פשוטה ליצור סביבה בה כף יהיה לגדל ילדים. לא התכוונתי חס וחלילה להגדיל מיסים.
 

אריק ל

New member
בעיה

הפלסטינים הם העם עם אחוז הגדילה הגדול ביותר בעולם - 6% בשנה. היהודים פה בארץ הם 1.2%. לך תגדיל את הילודה פי 5. לא שזה בלתי אפשרי, פשוט יקח הרבה זמן.
 

מטרניך

New member
לא יודע מאין לקחת את מספריך. לפי

הלמ"ס אצל הערבים זה 3.6% ואצל היהודים 1.8%.
 

אריק ל

New member
אני מדבר גם על הפלסטינים

שאצלם אחוז הגדילה הוא 6% בשנה. ואחוז הגדילה של היהודים לא יכול להיות 1.8%, כי אז האוכלוסיה לא הייתה גודלת. חייבים מינימום של 2.1% בשנה. לצערנו היהודים פה הם בדיוק בגבול, ולכן אם תיהיה האטה בכמות הילודה אנחנו בבעיה.
 

רונאל1

New member
אריק המספרים זה נטו

כלומר שיעור הגידול באוכלוסיה משקלל מוות ולידת תינוקות ביחד והנטו הינו 1.8%.
 
למעלה