דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')

מצב
הנושא נעול.
דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')

דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
בעיקר אביתר , מנהלי הפורום , חן ועוד . יש לי כמה שאלות : 1) כמה מעברים של כביש עם מסילה שאין להם מחסומים קיימים , עשרות או מעל 100 ??? 2) על פי חוק מי אחראי על המעברים האלו ??? הרכבת , משרד התחבורה ??? או מועצות מקומיות ????(אני מדבר על קטע רוחב של 10 מ' מצידי המסילה שבו מכוניות צריכות לעמוד כדי לתת לרכבת לעבור) . 3) בקיצור האם מחסומי הרכבת השונים בארץ מוקמים על שטחה של הרכבת ??? 4) האם יש חוק במדינת ישראל שמחייב בכל מעבר מסילתי מחסום ???? 5) האם זה לא אינטרס של הרכבת שיהיו מחסומים בכל המעברים (אבל בכולם) כי הרגיז אותי מאוד שאחרי התאונה הנוראית הזו הם במקום לצעוק את הבעיה הזו (שהיא מוכרת) ולנצל את ההזדמנות הזו ולזעוק לשמים לתוספת תקציבים לבטיחות !!! כן , רק לבטיחות , ולהודות שכן יש בעיות וצריך לתקן אותם , במקום זאת מה היה לנו כאן : נתונים + דעה אישית + עצות לתיקונים : הרכבת תנהרה מאחריותה לתאונה (נכון ספציפית היא לא אחראית אבל גלובלית רק היא האחראית) הם ידעו שיש בעיות וכל נהגי הקטר של הרכבת (שהם הנפגעים הראשונים והעיקריים מהתאונות) התריעו על כך כל הזמן אבל מה עשו כדי למנוע את התאונות הבאות כלום !!! התריעו , החליפו האשמות בין גורמים שונים ובסוף לא עשו כלום ,רק שמו בובות שעובדות עד 3 כי אין כסף ליותר למה מה הרכבת מפסיקה לעבוד ב-3 ???!!! ממש בזיון (ממש כדי להרגיע את פחד הנהגים) אקמול לא יותר מזה . ושוב זה ידוע הרכבת מודעת לזה אבל לא עושה כלום בנידון מפקירה (אני מדבר בעיקר על נהגי הקטרים) אותם והיא יודעת זאת וזו חוצפה והפקרות . שוב התאונה הזו היתה יכולה לשמש זרז לתוספת תקציבים לבטיחות , נכון הרכבת מבקשת תקציבים ולא מקבלת אבל פה מדובר בחיים של אנשים (לדעתי הרכבת עד היום לא האמינה , פשוט לא האמינה שתאונה כמו שהיתה יכולה ליקרות הנהלת הרכבת היתה באופוריה שאין שום דרך לפגוע ברכבת ולהוריד אותה מהמסילה , ואת זה שמעתי מאיש מרכזי בבטיחות הרכבת שהיום הוא כבר לשעבר) בימקום לנצל את זה ולהאשים תאוצר ואת משרד התחבורה להוסיף תקציבים לבטיחות , היה פה משהו מעניין ומוזר (אני בטוח ששמתם לב אליו) של חיבוק הדדי של הנהלת הרכבת ושר התחבורה ,הם כבר יצאו שעתיים אחרי התאונה ושפכו האשמות נגד כל העולם , (כולם אשמים אבל הם צדיקים) "אנחנו עשינו הכל לא היה מה לעשות יותר התאונה היתה בלתי נמנעת" כך אמרו ראשי הרכבת ושר התחבורה שאותו אני לא מאשים כי הוא חסר הבנה בכל הקשור לרכבת (ואני יביא דוגמה) שאלו את שר התחבורה (ומאחורה רואים צילומים חיים של פינו פצועים והרוגים) "תגיד למה אין מחסומים לפני כל מפגש מסילת רכבת" אתם יודעים מה הוא ענה ??? זה מה שהוא ענה " זה לא אפשרי לעשות מחסומים בכל מפגש מסילת ברזל זה דורש חיבור לחשמל באזורים שאין חשמל רמזורים ועוד , זה יקר ובלתי אפשרי" ....ואז הוא יוצא בהגנת הרכבת בחיבוק שאני לא מבין אותו (שמריח לי פלילי כמו תיאום גרסאות אני לא אבקר אותך ואגן עליך וכנ"ל אתה) והוא אומר "מה אתם רוצים הרכבת עושה כל מה שדרוש היא שמה שלטים (שלט אחד מטר מהמסילה) ועושה את כל הדרוש" . כל מה שהוא אמר ברובו נכון אבל לא הכל למשל בעניין חיבור לחשמל אפשר לשים מחסום ורמזור (ואפילו לא צריך רמזור כי ברוב המקומות האלו אין תנועה רצינית) ופעמון שיעבדו על מקלטים סולאריים ואת אותם לחבר לסיב האופטי שנימצא לאורך כל המסילות בארץ ולקשר אותם למרכז הבקרה , זוהי השקעה ממש קטנה אני לא יודע כמה לכן אני שואל אתכם כמה לדעתכם מערכת כזו כפול 100 מעברים לדוגמה כמה זה צריך לעלות ??? מה שבטוח לא הרבה , הרבה פחות מחייהם של נהגי הקטר ההרוגים ושאר האזרחים !!! לסיכום : שלא תבינו אותי לא נכון , אני חובב רכבות אני בעד הרכבות אבל אתם כל כך מכורים להם ולא מבקרים אותם לדוגמה אביתר שכל הזמן אחרי התאונה הוא הגן על הרכבת ולא ראה את המבט הכולל , נכון הרכבת לא אשמה במיקרה הספציפי הזה (ויתכן שאולי כן) אבל מה שבטוח שהיא אחראית על נהגיה ועל נוסעיה ובכך שהיא לא דופקת על השולחן מול פקידי האוצר והתחבורה וראשיהם ולא משביתים את הרכבת !!! כן , אני היתי במקום נהגי הקטר אחרי התאונה הנוראית הזו משבית את תנועת הרכבות עד שיעבירו כספים למחסם את כל מפגשי המסילה !!! וניראה אם אז לא היו מעבירים את התקציבים לרכבת !!!! אבל מה עושה הרכבת גם היום , חיים כרגיל וכל יום יכולה ליקרות עוד תאונה נוראית כזו וככול שהרכבת תתפתח ויהיו יותר רכבות ויותר מסילות כך יהיו יותר תאונות !!! מה לעשות זה נתון ברור אבל לא משקיעים בו . וזה גם אינטרס הרכבת שישקיעו יותר בבטיחות כי עם הציבור ירגיש שהרכבת לא בטוחה זה יפגע אך ורק בה , ואז לא יעזרו כל תוכניות הרכבת האנשים פחות יסעו בה . ולכולם זה ברור , שככול שיעבור הזמן יהיו יותר תאונות . זה מאוד אציק לי שאתם רק תומכים ברכבת אבל בעצם מה לעשות התאונה הזו אפילו עם הרכבת לא אשמה בה ספציפית היא אשמה בה כי היא לא עשתה שום מחאה כלשהי ציבורית (בשביתות) ופוליטית כדי לקבל תוספת תקציבים לבטיחות ובכך אני מאשים אותה באחריות הכללית לתאונה הזו לקודמותיה ולאחריה שיבואו תיהיו בטוחים כי האפקרות נמשכת .
 
חלק ב' חשוב תקראו טוב ?????

דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
בעיקר אביתר , מנהלי הפורום , חן ועוד . יש לי כמה שאלות : 1) כמה מעברים של כביש עם מסילה שאין להם מחסומים קיימים , עשרות או מעל 100 ??? 2) על פי חוק מי אחראי על המעברים האלו ??? הרכבת , משרד התחבורה ??? או מועצות מקומיות ????(אני מדבר על קטע רוחב של 10 מ' מצידי המסילה שבו מכוניות צריכות לעמוד כדי לתת לרכבת לעבור) . 3) בקיצור האם מחסומי הרכבת השונים בארץ מוקמים על שטחה של הרכבת ??? 4) האם יש חוק במדינת ישראל שמחייב בכל מעבר מסילתי מחסום ???? 5) האם זה לא אינטרס של הרכבת שיהיו מחסומים בכל המעברים (אבל בכולם) כי הרגיז אותי מאוד שאחרי התאונה הנוראית הזו הם במקום לצעוק את הבעיה הזו (שהיא מוכרת) ולנצל את ההזדמנות הזו ולזעוק לשמים לתוספת תקציבים לבטיחות !!! כן , רק לבטיחות , ולהודות שכן יש בעיות וצריך לתקן אותם , במקום זאת מה היה לנו כאן : נתונים + דעה אישית + עצות לתיקונים : הרכבת תנהרה מאחריותה לתאונה (נכון ספציפית היא לא אחראית אבל גלובלית רק היא האחראית) הם ידעו שיש בעיות וכל נהגי הקטר של הרכבת (שהם הנפגעים הראשונים והעיקריים מהתאונות) התריעו על כך כל הזמן אבל מה עשו כדי למנוע את התאונות הבאות כלום !!! התריעו , החליפו האשמות בין גורמים שונים ובסוף לא עשו כלום ,רק שמו בובות שעובדות עד 3 כי אין כסף ליותר למה מה הרכבת מפסיקה לעבוד ב-3 ???!!! ממש בזיון (ממש כדי להרגיע את פחד הנהגים) אקמול לא יותר מזה . ושוב זה ידוע הרכבת מודעת לזה אבל לא עושה כלום בנידון מפקירה (אני מדבר בעיקר על נהגי הקטרים) אותם והיא יודעת זאת וזו חוצפה והפקרות . שוב התאונה הזו היתה יכולה לשמש זרז לתוספת תקציבים לבטיחות , נכון הרכבת מבקשת תקציבים ולא מקבלת אבל פה מדובר בחיים של אנשים (לדעתי הרכבת עד היום לא האמינה , פשוט לא האמינה שתאונה כמו שהיתה יכולה ליקרות הנהלת הרכבת היתה באופוריה שאין שום דרך לפגוע ברכבת ולהוריד אותה מהמסילה , ואת זה שמעתי מאיש מרכזי בבטיחות הרכבת שהיום הוא כבר לשעבר) בימקום לנצל את זה ולהאשים תאוצר ואת משרד התחבורה להוסיף תקציבים לבטיחות , היה פה משהו מעניין ומוזר (אני בטוח ששמתם לב אליו) של חיבוק הדדי של הנהלת הרכבת ושר התחבורה ,הם כבר יצאו שעתיים אחרי התאונה ושפכו האשמות נגד כל העולם , (כולם אשמים אבל הם צדיקים) "אנחנו עשינו הכל לא היה מה לעשות יותר התאונה היתה בלתי נמנעת" כך אמרו ראשי הרכבת ושר התחבורה שאותו אני לא מאשים כי הוא חסר הבנה בכל הקשור לרכבת (ואני יביא דוגמה) שאלו את שר התחבורה (ומאחורה רואים צילומים חיים של פינו פצועים והרוגים) "תגיד למה אין מחסומים לפני כל מפגש מסילת רכבת" אתם יודעים מה הוא ענה ??? זה מה שהוא ענה " זה לא אפשרי לעשות מחסומים בכל מפגש מסילת ברזל זה דורש חיבור לחשמל באזורים שאין חשמל רמזורים ועוד , זה יקר ובלתי אפשרי" ....ואז הוא יוצא בהגנת הרכבת בחיבוק שאני לא מבין אותו (שמריח לי פלילי כמו תיאום גרסאות אני לא אבקר אותך ואגן עליך וכנ"ל אתה) והוא אומר "מה אתם רוצים הרכבת עושה כל מה שדרוש היא שמה שלטים (שלט אחד מטר מהמסילה) ועושה את כל הדרוש" . כל מה שהוא אמר ברובו נכון אבל לא הכל למשל בעניין חיבור לחשמל אפשר לשים מחסום ורמזור (ואפילו לא צריך רמזור כי ברוב המקומות האלו אין תנועה רצינית) ופעמון שיעבדו על מקלטים סולאריים ואת אותם לחבר לסיב האופטי שנימצא לאורך כל המסילות בארץ ולקשר אותם למרכז הבקרה , זוהי השקעה ממש קטנה אני לא יודע כמה לכן אני שואל אתכם כמה לדעתכם מערכת כזו כפול 100 מעברים לדוגמה כמה זה צריך לעלות ??? מה שבטוח לא הרבה , הרבה פחות מחייהם של נהגי הקטר ההרוגים ושאר האזרחים !!! לסיכום : שלא תבינו אותי לא נכון , אני חובב רכבות אני בעד הרכבות אבל אתם כל כך מכורים להם ולא מבקרים אותם לדוגמה אביתר שכל הזמן אחרי התאונה הוא הגן על הרכבת ולא ראה את המבט הכולל , נכון הרכבת לא אשמה במיקרה הספציפי הזה (ויתכן שאולי כן) אבל מה שבטוח שהיא אחראית על נהגיה ועל נוסעיה ובכך שהיא לא דופקת על השולחן מול פקידי האוצר והתחבורה וראשיהם ולא משביתים את הרכבת !!! כן , אני היתי במקום נהגי הקטר אחרי התאונה הנוראית הזו משבית את תנועת הרכבות עד שיעבירו כספים למחסם את כל מפגשי המסילה !!! וניראה אם אז לא היו מעבירים את התקציבים לרכבת !!!! אבל מה עושה הרכבת גם היום , חיים כרגיל וכל יום יכולה ליקרות עוד תאונה נוראית כזו וככול שהרכבת תתפתח ויהיו יותר רכבות ויותר מסילות כך יהיו יותר תאונות !!! מה לעשות זה נתון ברור אבל לא משקיעים בו . וזה גם אינטרס הרכבת שישקיעו יותר בבטיחות כי עם הציבור ירגיש שהרכבת לא בטוחה זה יפגע אך ורק בה , ואז לא יעזרו כל תוכניות הרכבת האנשים פחות יסעו בה . ולכולם זה ברור , שככול שיעבור הזמן יהיו יותר תאונות . זה מאוד אציק לי שאתם רק תומכים ברכבת אבל בעצם מה לעשות התאונה הזו אפילו עם הרכבת לא אשמה בה ספציפית היא אשמה בה כי היא לא עשתה שום מחאה כלשהי ציבורית (בשביתות) ופוליטית כדי לקבל תוספת תקציבים לבטיחות ובכך אני מאשים אותה באחריות הכללית לתאונה הזו לקודמותיה ולאחריה שיבואו תיהיו בטוחים כי האפקרות נמשכת .
חלק ב' חשוב תקראו טוב ?????
** יש לי גם לומר משהו , יש משהו מסריח בקשר המשולש הזה ראש הרכבת , שר התחבורה ושר האוצר . משהו מאוד מסריח של מינויים פוליטיים שיש בחברת הרכבת (וגם מבקר המדינה הצביע על כך) והמינוי של נשיא חברת הרכבת וסגניו שלדעתי הם מקורבים פוליטיים של שני השרים (האוצר והתחבורה) . לדעתי הקשר הזה ופטיש האיום הזה של תקצוב תוכנית החומש במיליארדים אני מתכוון לפחד שאם הרכבת תבקר את משרד האוצר והתחבורה (או תעשה שביתות) יופסק לה הזרמת התקציבים , שני דברים אלו מונעים למעשה לדעתי מהרכבת ללחוץ על משרד האוצר והתחבורה כדי להשיג תקציבים לדברים שהרכבת צריכה כמו בטיחות . (חוץ מזה הרכבת היא חברה שיכולה לגייס כספים ולא יהיו לה בעיות לגייס כספים אילו אם הם יהיו מיועדים לבטיחות כלומר בניית מחסומים , אפשרות שניה להגיד לציבור שהמדינה לא נותנת לה תקציבים לבטיחות (דבר שהיא לא תעשה בגלל מה שכתבתי מיקודם) ולכן היא מבקשת שהציבור יתרום לגיוס הכסף בכך שהם יעלו את מחירי כל הנסיעות ברכבת ב-2-5 ש"ח תאמינו לי שזה יספיק וגם הציבור יהיה מוכן לזה. הפיתרונות : 1) למפות את כול המעברים שיש שאין להם מחסומים - אני יודע עשו כבר . 2) מהנתון שיש לחפש את הנקודות שלא צריך להיות בהם מעבר , לא חשוב ,מסוכן מדי , אין כמעט תחבורה וכו' ולשבש את הדרך כן , לבוא עם שופל ולעשות בור/תעלה לרוחב הכביש וגם מסביב לכביש כדי שרכבים לא ינסו גם לעבור. ולעשות פעם בחודש מבצע שבודק את כל אורך המסילות בארץ עם מישהו בנה או יצר דרכים חדשות לחציית הרכבת , עם כן שוב להרוס את הדרכים האלו. ולעשות חוליית פיקוח במקומות הבעיתיים ושהרכבת תגיש תביעות נגד אנשים כאלו שקודם כל נכנסים לשטח פרטי (פסי הרכבת הם שטח פרטי של חברת הרכבת) וכל מי שעולה עליו וחוצה אותו ניכנס לשטח פרטי ולא רק זה גם מסכן חיי אדם שלו ושל אחרים . 3) ביתר המעברים שהם חשובים קריטים באמת יעשו מה שכבר כתבתי מחסומים חלק מרומזרים חלק לא (תלוי בכמות החוצים) שיעבדו באנרגיה סולארית שהיא זולה מאוד ואמינה מאוד . ** בקיצור תעשו אתם את החישוב כמה מעברי רכבת שלא חשובים או פירטים ומסוכנים אפשר לשבש ע"י הריסת הכביש וכו' אחרי הורדת/הריסת המעברים האלו כמה לדעתכם מעברים שצריך וחיוניים בסוף ישארו ???? דעתי לא הרבה !!! מה דעתכם ??? ואז המחיר לעשות פרוייקט כזה יהיה נמוך הרבה יותר . אחרי שקראתם את דעתי , מה דעתכם עליה בבקשה תגיבו וענו גם על השאלות . זה לא אישי נגדכם (גם לא נגדך אביתר) אבל נכון שאתם שפוטים של הרכבת וכל הקשור בה אתם בעדה , אבל תסכימו איתי שהרכבת היא האחראית הקולקטיבית למה שקורה על מסילותיה ועם יש בעיה שמודעים לה הרבה זמן וכל הזמן הזהירו אותם עליה והיא בשורה התחתונה לא עשתה כלום אז יש לה אחריות לתאונה כי היא לא עשתה דבר לימנוע אותה . לדוגמה מקום התאונה הוא היה רגיש מאוד ומסוכן מאוד ואת זה ידעו ברכבת ולכן שמו שם מכוון , אבל תחשבו אילו היו משקיעים שם אולי קצת יותר כסף לטווח הקרוב אבל הרבה פחות כסף לטווח הרחוק (תעשו חישוב כמה עולה מכוון כזה שעובד מ-8 בבוקר ועד 3 בצהרים (נגיד) ומקבל שכר מינימום של 19 ש"ח לשעה הוא עולה ליום 133 ש"ח לשבוע (בהנחה שעובדים 6 ימים) זה מגיע ל-798 ש"ח לשבוע ולחודש זה עולה כבר ל-4000 ש"ח וזה בלי כל מני זכויות שצריך להוסיף וזה מעלה את שכרו בעוד כמה מאות . נכפיל את הסכום החודשי כפול 12 חודשים (בהנחה שיש מכוונים בכל זמן שהרכבות נוסעות שם דבר שבטוח לא קורה אבל נגיד ניהיה לארג'ים עם הרכבת שטוענת כך , נגיע ל-48000 ש"ח בשנה וגם יותר מזה . הטענה שלי כאן היא שרוצים לחסוך עם פיתרון מטומטם שכזה שבסופו של דבר עולה הרבה יותר ממחסום . זה רק מראה את יתיחסות הנהלת הרכבת לעובדים שלה ולנוסעים היתיחסות מזלזלת מיתנשאת שבסוף לא רק שהמכוון הזה עלה לרכבת יותר מבניית מחסום בטרוף מערכות הוא גם עבד רק עד 3 דבר בלתי נסבל בעליל (ולדעתי מחדל שרק זה היה צריך ליגרום להדחת ראשי הרכבת) ושבסופו של דבר איפשר את התאונה שתעלה לרכבת בעוד מיליונים בכך שאיבדה קרנוע וקרון , שעולים מליונים ונזק לעוד כמה קרונות שתיקונם יעלה גם כמה מיליונים . שוב הראש הישראלי נחסוך רק נחסוך ובסוף משלמים ביוקר , בכסף ובעיקר בחיי האדם שהפכו להיות הפקר במדינתינו !!!! מה שאני מציג כאן לא יכול לישתמע בשום צורה אחרת אלה בהאשמת הרכבת בתאונה הזו (במחדל הזה) דבר שהמישטרה חוקרת כיום ולדעתי (רק עם גורמים פוליטיים לא יתערבו בחקירה שוב ציינתי את הקשרים האדוקים בין ראשי הרכבת ושרי האוצר והתחבורה) יעצרו אנשים מהרכבת וגם ראשיה ויוגשו נגדם כיתבי אישום , שוב זה לא התאונה הספציפית הזו אלא המארך הכולל שפגוע ודפוק . ולכן סופו שיעצרו אנשים מהרכבת ותיראו זה יקרה זו לא תיהיה חקירה אמיתית עם בסופה לא יעצרו ראשי הרכבת וזו עובדה , מה לעשות זה קשה אבל זה המצב.
 
ועוד משהו בבקשה ממנהל האתר

דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
בעיקר אביתר , מנהלי הפורום , חן ועוד . יש לי כמה שאלות : 1) כמה מעברים של כביש עם מסילה שאין להם מחסומים קיימים , עשרות או מעל 100 ??? 2) על פי חוק מי אחראי על המעברים האלו ??? הרכבת , משרד התחבורה ??? או מועצות מקומיות ????(אני מדבר על קטע רוחב של 10 מ' מצידי המסילה שבו מכוניות צריכות לעמוד כדי לתת לרכבת לעבור) . 3) בקיצור האם מחסומי הרכבת השונים בארץ מוקמים על שטחה של הרכבת ??? 4) האם יש חוק במדינת ישראל שמחייב בכל מעבר מסילתי מחסום ???? 5) האם זה לא אינטרס של הרכבת שיהיו מחסומים בכל המעברים (אבל בכולם) כי הרגיז אותי מאוד שאחרי התאונה הנוראית הזו הם במקום לצעוק את הבעיה הזו (שהיא מוכרת) ולנצל את ההזדמנות הזו ולזעוק לשמים לתוספת תקציבים לבטיחות !!! כן , רק לבטיחות , ולהודות שכן יש בעיות וצריך לתקן אותם , במקום זאת מה היה לנו כאן : נתונים + דעה אישית + עצות לתיקונים : הרכבת תנהרה מאחריותה לתאונה (נכון ספציפית היא לא אחראית אבל גלובלית רק היא האחראית) הם ידעו שיש בעיות וכל נהגי הקטר של הרכבת (שהם הנפגעים הראשונים והעיקריים מהתאונות) התריעו על כך כל הזמן אבל מה עשו כדי למנוע את התאונות הבאות כלום !!! התריעו , החליפו האשמות בין גורמים שונים ובסוף לא עשו כלום ,רק שמו בובות שעובדות עד 3 כי אין כסף ליותר למה מה הרכבת מפסיקה לעבוד ב-3 ???!!! ממש בזיון (ממש כדי להרגיע את פחד הנהגים) אקמול לא יותר מזה . ושוב זה ידוע הרכבת מודעת לזה אבל לא עושה כלום בנידון מפקירה (אני מדבר בעיקר על נהגי הקטרים) אותם והיא יודעת זאת וזו חוצפה והפקרות . שוב התאונה הזו היתה יכולה לשמש זרז לתוספת תקציבים לבטיחות , נכון הרכבת מבקשת תקציבים ולא מקבלת אבל פה מדובר בחיים של אנשים (לדעתי הרכבת עד היום לא האמינה , פשוט לא האמינה שתאונה כמו שהיתה יכולה ליקרות הנהלת הרכבת היתה באופוריה שאין שום דרך לפגוע ברכבת ולהוריד אותה מהמסילה , ואת זה שמעתי מאיש מרכזי בבטיחות הרכבת שהיום הוא כבר לשעבר) בימקום לנצל את זה ולהאשים תאוצר ואת משרד התחבורה להוסיף תקציבים לבטיחות , היה פה משהו מעניין ומוזר (אני בטוח ששמתם לב אליו) של חיבוק הדדי של הנהלת הרכבת ושר התחבורה ,הם כבר יצאו שעתיים אחרי התאונה ושפכו האשמות נגד כל העולם , (כולם אשמים אבל הם צדיקים) "אנחנו עשינו הכל לא היה מה לעשות יותר התאונה היתה בלתי נמנעת" כך אמרו ראשי הרכבת ושר התחבורה שאותו אני לא מאשים כי הוא חסר הבנה בכל הקשור לרכבת (ואני יביא דוגמה) שאלו את שר התחבורה (ומאחורה רואים צילומים חיים של פינו פצועים והרוגים) "תגיד למה אין מחסומים לפני כל מפגש מסילת רכבת" אתם יודעים מה הוא ענה ??? זה מה שהוא ענה " זה לא אפשרי לעשות מחסומים בכל מפגש מסילת ברזל זה דורש חיבור לחשמל באזורים שאין חשמל רמזורים ועוד , זה יקר ובלתי אפשרי" ....ואז הוא יוצא בהגנת הרכבת בחיבוק שאני לא מבין אותו (שמריח לי פלילי כמו תיאום גרסאות אני לא אבקר אותך ואגן עליך וכנ"ל אתה) והוא אומר "מה אתם רוצים הרכבת עושה כל מה שדרוש היא שמה שלטים (שלט אחד מטר מהמסילה) ועושה את כל הדרוש" . כל מה שהוא אמר ברובו נכון אבל לא הכל למשל בעניין חיבור לחשמל אפשר לשים מחסום ורמזור (ואפילו לא צריך רמזור כי ברוב המקומות האלו אין תנועה רצינית) ופעמון שיעבדו על מקלטים סולאריים ואת אותם לחבר לסיב האופטי שנימצא לאורך כל המסילות בארץ ולקשר אותם למרכז הבקרה , זוהי השקעה ממש קטנה אני לא יודע כמה לכן אני שואל אתכם כמה לדעתכם מערכת כזו כפול 100 מעברים לדוגמה כמה זה צריך לעלות ??? מה שבטוח לא הרבה , הרבה פחות מחייהם של נהגי הקטר ההרוגים ושאר האזרחים !!! לסיכום : שלא תבינו אותי לא נכון , אני חובב רכבות אני בעד הרכבות אבל אתם כל כך מכורים להם ולא מבקרים אותם לדוגמה אביתר שכל הזמן אחרי התאונה הוא הגן על הרכבת ולא ראה את המבט הכולל , נכון הרכבת לא אשמה במיקרה הספציפי הזה (ויתכן שאולי כן) אבל מה שבטוח שהיא אחראית על נהגיה ועל נוסעיה ובכך שהיא לא דופקת על השולחן מול פקידי האוצר והתחבורה וראשיהם ולא משביתים את הרכבת !!! כן , אני היתי במקום נהגי הקטר אחרי התאונה הנוראית הזו משבית את תנועת הרכבות עד שיעבירו כספים למחסם את כל מפגשי המסילה !!! וניראה אם אז לא היו מעבירים את התקציבים לרכבת !!!! אבל מה עושה הרכבת גם היום , חיים כרגיל וכל יום יכולה ליקרות עוד תאונה נוראית כזו וככול שהרכבת תתפתח ויהיו יותר רכבות ויותר מסילות כך יהיו יותר תאונות !!! מה לעשות זה נתון ברור אבל לא משקיעים בו . וזה גם אינטרס הרכבת שישקיעו יותר בבטיחות כי עם הציבור ירגיש שהרכבת לא בטוחה זה יפגע אך ורק בה , ואז לא יעזרו כל תוכניות הרכבת האנשים פחות יסעו בה . ולכולם זה ברור , שככול שיעבור הזמן יהיו יותר תאונות . זה מאוד אציק לי שאתם רק תומכים ברכבת אבל בעצם מה לעשות התאונה הזו אפילו עם הרכבת לא אשמה בה ספציפית היא אשמה בה כי היא לא עשתה שום מחאה כלשהי ציבורית (בשביתות) ופוליטית כדי לקבל תוספת תקציבים לבטיחות ובכך אני מאשים אותה באחריות הכללית לתאונה הזו לקודמותיה ולאחריה שיבואו תיהיו בטוחים כי האפקרות נמשכת .
ועוד משהו בבקשה ממנהל האתר
זה חשוב לי ואני מבקש ממך לינעוץ את האמר/דעה שלי בראש העמוד ולא להכניס אותר לשירשורים אחרים בנושא . 1) אני רוצה שיקראו אותה כי זה חשוב עוד דעות בפורום , ואני בטוח שהרבה מכותבי הפורום ירצו להגיב . 2) אני רוצה שישרשרו כמה שיותר אנשים למאמר הזה ולכן אני רוצה שיפתח שירשור חדש ושלא תכניס את זה לשירשורים אחרים . בבקשה טוב ?????????
 
סה"כ 237 מעברים בישראל, כולל

דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
בעיקר אביתר , מנהלי הפורום , חן ועוד . יש לי כמה שאלות : 1) כמה מעברים של כביש עם מסילה שאין להם מחסומים קיימים , עשרות או מעל 100 ??? 2) על פי חוק מי אחראי על המעברים האלו ??? הרכבת , משרד התחבורה ??? או מועצות מקומיות ????(אני מדבר על קטע רוחב של 10 מ' מצידי המסילה שבו מכוניות צריכות לעמוד כדי לתת לרכבת לעבור) . 3) בקיצור האם מחסומי הרכבת השונים בארץ מוקמים על שטחה של הרכבת ??? 4) האם יש חוק במדינת ישראל שמחייב בכל מעבר מסילתי מחסום ???? 5) האם זה לא אינטרס של הרכבת שיהיו מחסומים בכל המעברים (אבל בכולם) כי הרגיז אותי מאוד שאחרי התאונה הנוראית הזו הם במקום לצעוק את הבעיה הזו (שהיא מוכרת) ולנצל את ההזדמנות הזו ולזעוק לשמים לתוספת תקציבים לבטיחות !!! כן , רק לבטיחות , ולהודות שכן יש בעיות וצריך לתקן אותם , במקום זאת מה היה לנו כאן : נתונים + דעה אישית + עצות לתיקונים : הרכבת תנהרה מאחריותה לתאונה (נכון ספציפית היא לא אחראית אבל גלובלית רק היא האחראית) הם ידעו שיש בעיות וכל נהגי הקטר של הרכבת (שהם הנפגעים הראשונים והעיקריים מהתאונות) התריעו על כך כל הזמן אבל מה עשו כדי למנוע את התאונות הבאות כלום !!! התריעו , החליפו האשמות בין גורמים שונים ובסוף לא עשו כלום ,רק שמו בובות שעובדות עד 3 כי אין כסף ליותר למה מה הרכבת מפסיקה לעבוד ב-3 ???!!! ממש בזיון (ממש כדי להרגיע את פחד הנהגים) אקמול לא יותר מזה . ושוב זה ידוע הרכבת מודעת לזה אבל לא עושה כלום בנידון מפקירה (אני מדבר בעיקר על נהגי הקטרים) אותם והיא יודעת זאת וזו חוצפה והפקרות . שוב התאונה הזו היתה יכולה לשמש זרז לתוספת תקציבים לבטיחות , נכון הרכבת מבקשת תקציבים ולא מקבלת אבל פה מדובר בחיים של אנשים (לדעתי הרכבת עד היום לא האמינה , פשוט לא האמינה שתאונה כמו שהיתה יכולה ליקרות הנהלת הרכבת היתה באופוריה שאין שום דרך לפגוע ברכבת ולהוריד אותה מהמסילה , ואת זה שמעתי מאיש מרכזי בבטיחות הרכבת שהיום הוא כבר לשעבר) בימקום לנצל את זה ולהאשים תאוצר ואת משרד התחבורה להוסיף תקציבים לבטיחות , היה פה משהו מעניין ומוזר (אני בטוח ששמתם לב אליו) של חיבוק הדדי של הנהלת הרכבת ושר התחבורה ,הם כבר יצאו שעתיים אחרי התאונה ושפכו האשמות נגד כל העולם , (כולם אשמים אבל הם צדיקים) "אנחנו עשינו הכל לא היה מה לעשות יותר התאונה היתה בלתי נמנעת" כך אמרו ראשי הרכבת ושר התחבורה שאותו אני לא מאשים כי הוא חסר הבנה בכל הקשור לרכבת (ואני יביא דוגמה) שאלו את שר התחבורה (ומאחורה רואים צילומים חיים של פינו פצועים והרוגים) "תגיד למה אין מחסומים לפני כל מפגש מסילת רכבת" אתם יודעים מה הוא ענה ??? זה מה שהוא ענה " זה לא אפשרי לעשות מחסומים בכל מפגש מסילת ברזל זה דורש חיבור לחשמל באזורים שאין חשמל רמזורים ועוד , זה יקר ובלתי אפשרי" ....ואז הוא יוצא בהגנת הרכבת בחיבוק שאני לא מבין אותו (שמריח לי פלילי כמו תיאום גרסאות אני לא אבקר אותך ואגן עליך וכנ"ל אתה) והוא אומר "מה אתם רוצים הרכבת עושה כל מה שדרוש היא שמה שלטים (שלט אחד מטר מהמסילה) ועושה את כל הדרוש" . כל מה שהוא אמר ברובו נכון אבל לא הכל למשל בעניין חיבור לחשמל אפשר לשים מחסום ורמזור (ואפילו לא צריך רמזור כי ברוב המקומות האלו אין תנועה רצינית) ופעמון שיעבדו על מקלטים סולאריים ואת אותם לחבר לסיב האופטי שנימצא לאורך כל המסילות בארץ ולקשר אותם למרכז הבקרה , זוהי השקעה ממש קטנה אני לא יודע כמה לכן אני שואל אתכם כמה לדעתכם מערכת כזו כפול 100 מעברים לדוגמה כמה זה צריך לעלות ??? מה שבטוח לא הרבה , הרבה פחות מחייהם של נהגי הקטר ההרוגים ושאר האזרחים !!! לסיכום : שלא תבינו אותי לא נכון , אני חובב רכבות אני בעד הרכבות אבל אתם כל כך מכורים להם ולא מבקרים אותם לדוגמה אביתר שכל הזמן אחרי התאונה הוא הגן על הרכבת ולא ראה את המבט הכולל , נכון הרכבת לא אשמה במיקרה הספציפי הזה (ויתכן שאולי כן) אבל מה שבטוח שהיא אחראית על נהגיה ועל נוסעיה ובכך שהיא לא דופקת על השולחן מול פקידי האוצר והתחבורה וראשיהם ולא משביתים את הרכבת !!! כן , אני היתי במקום נהגי הקטר אחרי התאונה הנוראית הזו משבית את תנועת הרכבות עד שיעבירו כספים למחסם את כל מפגשי המסילה !!! וניראה אם אז לא היו מעבירים את התקציבים לרכבת !!!! אבל מה עושה הרכבת גם היום , חיים כרגיל וכל יום יכולה ליקרות עוד תאונה נוראית כזו וככול שהרכבת תתפתח ויהיו יותר רכבות ויותר מסילות כך יהיו יותר תאונות !!! מה לעשות זה נתון ברור אבל לא משקיעים בו . וזה גם אינטרס הרכבת שישקיעו יותר בבטיחות כי עם הציבור ירגיש שהרכבת לא בטוחה זה יפגע אך ורק בה , ואז לא יעזרו כל תוכניות הרכבת האנשים פחות יסעו בה . ולכולם זה ברור , שככול שיעבור הזמן יהיו יותר תאונות . זה מאוד אציק לי שאתם רק תומכים ברכבת אבל בעצם מה לעשות התאונה הזו אפילו עם הרכבת לא אשמה בה ספציפית היא אשמה בה כי היא לא עשתה שום מחאה כלשהי ציבורית (בשביתות) ופוליטית כדי לקבל תוספת תקציבים לבטיחות ובכך אני מאשים אותה באחריות הכללית לתאונה הזו לקודמותיה ולאחריה שיבואו תיהיו בטוחים כי האפקרות נמשכת .
סה"כ 237 מעברים בישראל, כולל
הכל מכל = עם רמזור, בלי רמזור, כביש, אזור חקלאי ועוד. רשימה מלאה מופיעה בארכיון אביתר. רק אומר לך דבר אחד: אני לא מכיר בחוקיותה של הועדה. דרשתי ועדת מומחים בינ"ל מחו"ל. לכתוב דו"ח רציני על שארע שם, יקח שישה חודשים לפחות. אני באופן אישי משוכנע שאשמתה של הרכבת = 0% חד וחלק. כמובן שאתה רשאי לא להסכים איתי אך רק חקירה עמוקה של מומחים לתאונות מחו"ל יכולה לקבוע במדוייק את גובה אחוז האשמה. כל עוד לא מביאים את המומחים מסקוטלנד, הרכבת זכאית מבחינתי, לחלוטין. נאמר שהרכבת קיבלה 20 או 24 או 26 מיליון. חבוב: זה רק על הנייר. עוד לא ראיתי את הכסף. הכל התחייבויות, ומה תעשה אם מחר תיפול הממשלה ? אה?
 
אביתר..מתודה..הזכרתי לך..וגם שאלה

סה"כ 237 מעברים בישראל, כולל
הכל מכל = עם רמזור, בלי רמזור, כביש, אזור חקלאי ועוד. רשימה מלאה מופיעה בארכיון אביתר. רק אומר לך דבר אחד: אני לא מכיר בחוקיותה של הועדה. דרשתי ועדת מומחים בינ"ל מחו"ל. לכתוב דו"ח רציני על שארע שם, יקח שישה חודשים לפחות. אני באופן אישי משוכנע שאשמתה של הרכבת = 0% חד וחלק. כמובן שאתה רשאי לא להסכים איתי אך רק חקירה עמוקה של מומחים לתאונות מחו"ל יכולה לקבוע במדוייק את גובה אחוז האשמה. כל עוד לא מביאים את המומחים מסקוטלנד, הרכבת זכאית מבחינתי, לחלוטין. נאמר שהרכבת קיבלה 20 או 24 או 26 מיליון. חבוב: זה רק על הנייר. עוד לא ראיתי את הכסף. הכל התחייבויות, ומה תעשה אם מחר תיפול הממשלה ? אה?
אביתר..מתודה..הזכרתי לך..וגם שאלה
אתה חייב תשובה על הצבע האדום של ה DD...יום טוב.
 
התשובה היא המחיר בלבד:

אביתר..מתודה..הזכרתי לך..וגם שאלה
אתה חייב תשובה על הצבע האדום של ה DD...יום טוב.
התשובה היא המחיר בלבד:
בדיוק לפני ייצור הקרונות שלנו, סיימו לייצר קו ייצור לגרמניה. היה הרבה יותר זול משמעותית להישאר על אותו ליין של צבע. רכבת ישראל שמחה וקיבלה את המוצע לה. בחודש אוגוסט 1999 נבחרה במכרז בינ"ל החברה הבינלאומית "BOMBARDIER" ]HTTP://WWW.BOMBARDIER.COM[ לספק ל"רכבת-ישראל" (IR) 14 מערכים של רכבות דו-קומתיות (כל מערך מורכב מ- 4 קרונות = 3 קרונות סלון וקרון כוח + ניהוג). [ חתימת החוזה נערכה ביום 12.08.1999 ] לרכבת ניתנה אופציה לרכישת 24 קרונות דו-קומתיים נוספים. (6 מערכים). (בתחילת חודש יוני 2001, הועלתה הצעה להגדיל את ההזמנה המקורית מ- 14 לכדי 18 מערכים ! בנוסף, נשקלה הצעה לרכוש עוד 18 קרונות סלון בודדים במטרה להגדיל כל מערך קיים מ- 4 ל- 5 קרונות). מחיר עסקת רכישת 14 מערכי קרונות דו-קומתיים + קרון ניהוג/כוח נוסף (לצרכי רזרבה) = 56-55 מיליון דולר. יעודם העיקרי של קרונות אלה הינו שימוש ברכבות פרברים. (בשיחה שקיים המחבר עם מר יוסי דסקל - סוכן קונצרן "BOMBARDIER" בישראל ביום 03.03.2002 הוברר כי בכוונת הרכבת להזמין כ- 65 קרונות נוסעים דו-קומתיים נוספים על-פי החלוקה הבאה: 55 קרונות סלון + 10 קרונות כוח+ניהוג, כשהמטרה הסופית היא לכלול בכל מערך 5 קרונות במקום 4 כפי שתוכנן בתחילה). ביום 08.05.2002 הודיע מנכ"ל "רכבת-ישראל" מר יוסי שניר כי הרכבת תרכוש 65 קרונות דו-קומתיים בכ- 400 מיליון ש"ח. עד לחודש יוני 2002 נחתם חוזה לרכישת 17 קרונות נוספים בלבד (מתוך אותם 65 הקרונות): המדובר ב- 3 מערכים בני ארבעה קרונות כל אחד (שלושה קרונות סלון וקרון כוח + ניהוג) ובנוסף ב- 5 קרונות סלון בודדים נוספים המיועדים לתיגבור מערכים קיימים לחמישה קרונות כל אחד. במהלך שנת 2003 הושלמה החתימה על עסקת הרכישה השניה והיא שונתה כדלקמן: החוזה הסופי כלל 9 מערכים נוספים בני 4 קרונות כל אחד ובסה"כ תוספת של 36 קרונות קומותיים לצי הקרונות של "רכבת-ישראל". ביום 09.06.2004 התפרסמה הודעה לעיתונות מאת "רכבת-ישראל". על-פיה הרכבת רוכשת מקונצרן הרכבות "בומברדייה" ציוד נייד ב- 75 מיליון יורו (54 קרונות קומותיים נוספים המהווים את העסקה השלישית או ההזמנה השלישית לקרונות אלה). הרכישה התעכבה וזאת משום שדירקטוריון הרכבת ביקש לבחון מחדש את תוכנית ההצטיידות. דו"ח ביניים של חברת ייעוץ התחבורה האמריקאית "לואיס-ברגר", אישר את תוכנית ההצטיידות וקבע בין היתר כי יש לבצע רכש מיידי של 54 קרונות דבל-דק. חלוקת הרכישה שנקבעה הינה כדלקמן: 29 קרונות סלון ובתוכם שרותים המותאמים לנכים כמתחייב בחוק. קרונות בודדים אלה מיועדים כתוספת לכל אחד מ- 29 המערכים שיהיו ב-"רכבת-ישראל" עם סיום העסקה ועם הכנסתם של קרונות ההזמנה השלישית לתיפעול שוטף בארץ. בנוסף, כוללת ההזמנה 6 מערכים שלמים בני 4 קרונות (בסה"כ 24 יחידות, שיהיו בני 5 קרונות עם צרוף קרון בודד הכולל שרותים לנכים כמתואר לעיל) ועוד 7 קרונות כוח/ניהוג כאשר הקרון השביעי מיועד להיות קרון רזרבה למקרה של קלקול או השבתת קרון כוח/ניהוג אחר. ובסה"כ 54 קרונות חדשים. (על-פי דיווח שקיבל טלפונית, מחבר המחקר – ד"ר אביתר רייטר ביום 15.07.2004 ממר XXXX XXXXX(XXXX) - מנהל XXXXXX XXXXXX XXXX ZZZZ "XXXXXX", חתמה "רכבת-ישראל" על אופציה נוספת לרכישת 30 קרונות קומותיים מקונצרן "בומברדייה" כל שנה, החל משנת 2006 ועד לשנת 2010 [כולל] ובסה"כ 150 קרונות קומותיים). כמו-כן החליטה הנהלת הרכבת לפרסם מכרז בינ"ל תוך מס' שבועות לרכישת 76 קרונות חד-קומתיים ו- 7 קרונות ניהוג חד קומתיים בהתאמה ("מודו"). להלן ההודעה הרשמית של קונצרן "בומברדייה" כפי שהופיעה באתר האינטרנט הרשמי של החברה: Recent Press Releases: By Bombardier Bombardier Will Deliver Additional Double-Deck Cars To Israel Railways Montréal, June 10, 2004 Bombardier Transportation will deliver 54 additional double-deck cars to Israel Railways. The order, which is valued at some 78 million Euros (94 million USD), represents the exercise of an option for 23 cars included in the initial contract signed in 1999, and its extension by 31 additional units. The new order brings to 147 the number of double-deck cars purchased by Israel Railways, 89 of which have already been delivered. The new cars are scheduled to be delivered between December 2005 and mid 2006. Olof Persson, President, Mainline and Metros, Bombardier Transportation, stated: “This order testifies to our excellent relationship with Israel Railways. The fact that our customer more than doubled the number of vehicles that they had originally planned to purchase clearly shows their trust and appreciation in our trains. I am proud that our state-of-the-art double-deck vehicles will contribute to further extend a safe and highly comfortable rail transport in Israel.” The new 47 intermediary coaches and 7 cab cars will be mainly manufactured at Bombardier’s facility in Görlitz, Germany. Some of the final assembly, including the installation of the heating, ventilation and air conditioning systems as well as the seats, will be carried out locally by Israel Aviation Industry. In view of the very hot Israeli summers, the new double-deck cars will feature powerful air conditioning systems. Furthermore, 29 of the cars will be equipped with special ramps and large and easily accessible lavatories in order to meet the needs of passengers in wheelchairs. These double-deck cars, which are derived from the most successful new generation of double-deck coaches in the world, have gained recognition from operators and travelers alike. More than 1,500 units have already proven their operational reliability with a number of operators such as the German State Railways (DB), the Danish State Railways, and Israel Railways. Similar cars are also on order from the Luxembourg Railways. מקור: HTTP://WWW.BOMBARDIER.COM/INDEX.JSP?ID=0_0&LANG=EN&FILE=/EN/0_0/0_0_1_8.HTML
 
המשך:

התשובה היא המחיר בלבד:
בדיוק לפני ייצור הקרונות שלנו, סיימו לייצר קו ייצור לגרמניה. היה הרבה יותר זול משמעותית להישאר על אותו ליין של צבע. רכבת ישראל שמחה וקיבלה את המוצע לה. בחודש אוגוסט 1999 נבחרה במכרז בינ"ל החברה הבינלאומית "BOMBARDIER" ]HTTP://WWW.BOMBARDIER.COM[ לספק ל"רכבת-ישראל" (IR) 14 מערכים של רכבות דו-קומתיות (כל מערך מורכב מ- 4 קרונות = 3 קרונות סלון וקרון כוח + ניהוג). [ חתימת החוזה נערכה ביום 12.08.1999 ] לרכבת ניתנה אופציה לרכישת 24 קרונות דו-קומתיים נוספים. (6 מערכים). (בתחילת חודש יוני 2001, הועלתה הצעה להגדיל את ההזמנה המקורית מ- 14 לכדי 18 מערכים ! בנוסף, נשקלה הצעה לרכוש עוד 18 קרונות סלון בודדים במטרה להגדיל כל מערך קיים מ- 4 ל- 5 קרונות). מחיר עסקת רכישת 14 מערכי קרונות דו-קומתיים + קרון ניהוג/כוח נוסף (לצרכי רזרבה) = 56-55 מיליון דולר. יעודם העיקרי של קרונות אלה הינו שימוש ברכבות פרברים. (בשיחה שקיים המחבר עם מר יוסי דסקל - סוכן קונצרן "BOMBARDIER" בישראל ביום 03.03.2002 הוברר כי בכוונת הרכבת להזמין כ- 65 קרונות נוסעים דו-קומתיים נוספים על-פי החלוקה הבאה: 55 קרונות סלון + 10 קרונות כוח+ניהוג, כשהמטרה הסופית היא לכלול בכל מערך 5 קרונות במקום 4 כפי שתוכנן בתחילה). ביום 08.05.2002 הודיע מנכ"ל "רכבת-ישראל" מר יוסי שניר כי הרכבת תרכוש 65 קרונות דו-קומתיים בכ- 400 מיליון ש"ח. עד לחודש יוני 2002 נחתם חוזה לרכישת 17 קרונות נוספים בלבד (מתוך אותם 65 הקרונות): המדובר ב- 3 מערכים בני ארבעה קרונות כל אחד (שלושה קרונות סלון וקרון כוח + ניהוג) ובנוסף ב- 5 קרונות סלון בודדים נוספים המיועדים לתיגבור מערכים קיימים לחמישה קרונות כל אחד. במהלך שנת 2003 הושלמה החתימה על עסקת הרכישה השניה והיא שונתה כדלקמן: החוזה הסופי כלל 9 מערכים נוספים בני 4 קרונות כל אחד ובסה"כ תוספת של 36 קרונות קומותיים לצי הקרונות של "רכבת-ישראל". ביום 09.06.2004 התפרסמה הודעה לעיתונות מאת "רכבת-ישראל". על-פיה הרכבת רוכשת מקונצרן הרכבות "בומברדייה" ציוד נייד ב- 75 מיליון יורו (54 קרונות קומותיים נוספים המהווים את העסקה השלישית או ההזמנה השלישית לקרונות אלה). הרכישה התעכבה וזאת משום שדירקטוריון הרכבת ביקש לבחון מחדש את תוכנית ההצטיידות. דו"ח ביניים של חברת ייעוץ התחבורה האמריקאית "לואיס-ברגר", אישר את תוכנית ההצטיידות וקבע בין היתר כי יש לבצע רכש מיידי של 54 קרונות דבל-דק. חלוקת הרכישה שנקבעה הינה כדלקמן: 29 קרונות סלון ובתוכם שרותים המותאמים לנכים כמתחייב בחוק. קרונות בודדים אלה מיועדים כתוספת לכל אחד מ- 29 המערכים שיהיו ב-"רכבת-ישראל" עם סיום העסקה ועם הכנסתם של קרונות ההזמנה השלישית לתיפעול שוטף בארץ. בנוסף, כוללת ההזמנה 6 מערכים שלמים בני 4 קרונות (בסה"כ 24 יחידות, שיהיו בני 5 קרונות עם צרוף קרון בודד הכולל שרותים לנכים כמתואר לעיל) ועוד 7 קרונות כוח/ניהוג כאשר הקרון השביעי מיועד להיות קרון רזרבה למקרה של קלקול או השבתת קרון כוח/ניהוג אחר. ובסה"כ 54 קרונות חדשים. (על-פי דיווח שקיבל טלפונית, מחבר המחקר – ד"ר אביתר רייטר ביום 15.07.2004 ממר XXXX XXXXX(XXXX) - מנהל XXXXXX XXXXXX XXXX ZZZZ "XXXXXX", חתמה "רכבת-ישראל" על אופציה נוספת לרכישת 30 קרונות קומותיים מקונצרן "בומברדייה" כל שנה, החל משנת 2006 ועד לשנת 2010 [כולל] ובסה"כ 150 קרונות קומותיים). כמו-כן החליטה הנהלת הרכבת לפרסם מכרז בינ"ל תוך מס' שבועות לרכישת 76 קרונות חד-קומתיים ו- 7 קרונות ניהוג חד קומתיים בהתאמה ("מודו"). להלן ההודעה הרשמית של קונצרן "בומברדייה" כפי שהופיעה באתר האינטרנט הרשמי של החברה: Recent Press Releases: By Bombardier Bombardier Will Deliver Additional Double-Deck Cars To Israel Railways Montréal, June 10, 2004 Bombardier Transportation will deliver 54 additional double-deck cars to Israel Railways. The order, which is valued at some 78 million Euros (94 million USD), represents the exercise of an option for 23 cars included in the initial contract signed in 1999, and its extension by 31 additional units. The new order brings to 147 the number of double-deck cars purchased by Israel Railways, 89 of which have already been delivered. The new cars are scheduled to be delivered between December 2005 and mid 2006. Olof Persson, President, Mainline and Metros, Bombardier Transportation, stated: “This order testifies to our excellent relationship with Israel Railways. The fact that our customer more than doubled the number of vehicles that they had originally planned to purchase clearly shows their trust and appreciation in our trains. I am proud that our state-of-the-art double-deck vehicles will contribute to further extend a safe and highly comfortable rail transport in Israel.” The new 47 intermediary coaches and 7 cab cars will be mainly manufactured at Bombardier’s facility in Görlitz, Germany. Some of the final assembly, including the installation of the heating, ventilation and air conditioning systems as well as the seats, will be carried out locally by Israel Aviation Industry. In view of the very hot Israeli summers, the new double-deck cars will feature powerful air conditioning systems. Furthermore, 29 of the cars will be equipped with special ramps and large and easily accessible lavatories in order to meet the needs of passengers in wheelchairs. These double-deck cars, which are derived from the most successful new generation of double-deck coaches in the world, have gained recognition from operators and travelers alike. More than 1,500 units have already proven their operational reliability with a number of operators such as the German State Railways (DB), the Danish State Railways, and Israel Railways. Similar cars are also on order from the Luxembourg Railways. מקור: HTTP://WWW.BOMBARDIER.COM/INDEX.JSP?ID=0_0&LANG=EN&FILE=/EN/0_0/0_0_1_8.HTML
המשך:
ספק צבע קרונות הקומותיים: "ויילבורג / גרמניה", צבע לקה: PUR, בידוד: PVC. מערך ראשון בן 4 קרונות הושלם במפעלי "BOMBARDIER" בעיר גורליץ - גרמניה בחודש ינואר 2001 ומשם הוסע לנסיעות מבחן ב- TEST TRACK/CIRCUIT VELIM בצ'כיה במטרה לוודא תקינות הפעלה. המערך לא נבחן בגרמניה בה קיים צורך לשכור קטע מסילת ברזל למטרה זו - דבר שעשוי היה לייקר את התהליך באופן משמעותי. חברת הספנות הישראלית "סי-גל" ספנות בראשות מר שמואל מנו - SGM = SEAGULL MARITIME LTD) HTTP://WWW.SEAGULL-MANO.COM ) זכתה במכרז להובלת קרונות הרכבת הדו-קומתיים לישראל בשיתוף פעולה עם החברה הגרמנית "בוס" המתמחה בהובלת פרוייקטים מיוחדים, כולל קרונות רכבת. לצורך כך נבחרו 9 אוניות חדשניות ומיוחדות: FRET-LANGUEDOC"" ו- "FRET-SOLOGNE" של חברת הספנות הצרפתית FR. E. T ו- "SAVO-HAREN/EMS" ([V2AE6] לשעבר: PATRIA) של חברת הספנות הגרמנית H & P (HAREN & PARTNERS) אשר מופעלת ע"י החברה הגרמנית "COLI". כמו-כן, נשכרו האוניות "EMIE" ,"UKE" (לשעבר: "FRAUKE"), "ILMA" (לשעבר: "WILMA"), "REGINE" ("INE"), "SVENJA" ("VEN") ו- "MARIA" ("RIA") של חברת הספנות הגרמנית "S.A.L" בבעלות פול הנריקס ("P.H") למטרת העברת הקרונות לישראל. בכל אחת מהן הותקנו 2 מנופים מתוצרת מפעל NMF בעלי כושר הנפה של כ- 100 - 150 ועד 300 טון כל אחד (למעט באוניות "EMIE", "ILMA" ו- "IRA" בהן הותקנו 3 מנופים בכל אחת). משקלה הממוצע של כל אוניה הינו 7,500 - 8,000 טון והיא מצויידת בכל הציוד והאביזרים הדרושים לפעולה זו. (לפרטים נוספים ראו גם: "שי - ספנות ותעופה", גיליון 572, 07.02.2001, עמ' 1 - דווח גם ע"י יום טוב, אין לי זמן יותר לתשובות. אורח חשוב מהפורום בדרך אלי. ביי-ביי.
 
אביתר!!הצילו!!

המשך:
ספק צבע קרונות הקומותיים: "ויילבורג / גרמניה", צבע לקה: PUR, בידוד: PVC. מערך ראשון בן 4 קרונות הושלם במפעלי "BOMBARDIER" בעיר גורליץ - גרמניה בחודש ינואר 2001 ומשם הוסע לנסיעות מבחן ב- TEST TRACK/CIRCUIT VELIM בצ'כיה במטרה לוודא תקינות הפעלה. המערך לא נבחן בגרמניה בה קיים צורך לשכור קטע מסילת ברזל למטרה זו - דבר שעשוי היה לייקר את התהליך באופן משמעותי. חברת הספנות הישראלית "סי-גל" ספנות בראשות מר שמואל מנו - SGM = SEAGULL MARITIME LTD) HTTP://WWW.SEAGULL-MANO.COM ) זכתה במכרז להובלת קרונות הרכבת הדו-קומתיים לישראל בשיתוף פעולה עם החברה הגרמנית "בוס" המתמחה בהובלת פרוייקטים מיוחדים, כולל קרונות רכבת. לצורך כך נבחרו 9 אוניות חדשניות ומיוחדות: FRET-LANGUEDOC"" ו- "FRET-SOLOGNE" של חברת הספנות הצרפתית FR. E. T ו- "SAVO-HAREN/EMS" ([V2AE6] לשעבר: PATRIA) של חברת הספנות הגרמנית H & P (HAREN & PARTNERS) אשר מופעלת ע"י החברה הגרמנית "COLI". כמו-כן, נשכרו האוניות "EMIE" ,"UKE" (לשעבר: "FRAUKE"), "ILMA" (לשעבר: "WILMA"), "REGINE" ("INE"), "SVENJA" ("VEN") ו- "MARIA" ("RIA") של חברת הספנות הגרמנית "S.A.L" בבעלות פול הנריקס ("P.H") למטרת העברת הקרונות לישראל. בכל אחת מהן הותקנו 2 מנופים מתוצרת מפעל NMF בעלי כושר הנפה של כ- 100 - 150 ועד 300 טון כל אחד (למעט באוניות "EMIE", "ILMA" ו- "IRA" בהן הותקנו 3 מנופים בכל אחת). משקלה הממוצע של כל אוניה הינו 7,500 - 8,000 טון והיא מצויידת בכל הציוד והאביזרים הדרושים לפעולה זו. (לפרטים נוספים ראו גם: "שי - ספנות ותעופה", גיליון 572, 07.02.2001, עמ' 1 - דווח גם ע"י יום טוב, אין לי זמן יותר לתשובות. אורח חשוב מהפורום בדרך אלי. ביי-ביי.
אביתר!!הצילו!!
שאלתי על הצבע!!! בקיצור, יש גם יש קשר עם הרכבת הגרמנית. כלומר זה לא "לחלוטין לא" ואלה בהחלט הצבעים של הרכבת הגרמנית...
 
צביעת קרונות הקומתיים

אביתר..מתודה..הזכרתי לך..וגם שאלה
אתה חייב תשובה על הצבע האדום של ה DD...יום טוב.
צביעת קרונות הקומתיים
כשנחתם החוזה לרכישת קרונות הקומתיים עבור רכבת ישראל, הוגדר שאלו ייצבעו בציעה המוכרת והקיימת (בדומה לזו של הקרונועים וקרונות ה-'מו-דו'). לפי הסיפורים, ואין לי נתונים של ממש בנושא, בעת ביקור במפעל היצרן בגרמניה, התלהב מנכ"ל הרכבת דאז, עמוס עוזאני, מהצביעה של הקרונות המקבילים ברכבת הגרמנית הלאומית (DB) והחליט שגם הקרונות שלנו יהיו בצביעה כזו. כמובן שמי שבודק לעומק מבחין שלמרות שגוון הצבעים הוא זהה (כולל הלבן והאפור), מתווה הצביעה הוא שונה למדי, ובכל מקרה ברור שלא השתמשו באותן 'שבלונות' (אם יש בכלל כאלו בצביעה כל-כך פשוטה). לדעתי האישית, הגרסה של רכבת ישראל נראית טוב יותר מזו המקורית ואין לי בכלל ספק שהעובדה שהקרונות אדומים סייעה רבות לאפקט השיווקי של כניסתם לשירות בארץ. עם זאת, עכשיו כשכבר עבר הגימיק, אני מאמין שהצביעה המתאימה והיפה ביותר עבור קרונות אלו תהיה צביעת ה-'IC3'. אבל זו רק דעתי.
 
חן מה קורה הרבה זמן לא ראיתי אותך

צביעת קרונות הקומתיים
כשנחתם החוזה לרכישת קרונות הקומתיים עבור רכבת ישראל, הוגדר שאלו ייצבעו בציעה המוכרת והקיימת (בדומה לזו של הקרונועים וקרונות ה-'מו-דו'). לפי הסיפורים, ואין לי נתונים של ממש בנושא, בעת ביקור במפעל היצרן בגרמניה, התלהב מנכ"ל הרכבת דאז, עמוס עוזאני, מהצביעה של הקרונות המקבילים ברכבת הגרמנית הלאומית (DB) והחליט שגם הקרונות שלנו יהיו בצביעה כזו. כמובן שמי שבודק לעומק מבחין שלמרות שגוון הצבעים הוא זהה (כולל הלבן והאפור), מתווה הצביעה הוא שונה למדי, ובכל מקרה ברור שלא השתמשו באותן 'שבלונות' (אם יש בכלל כאלו בצביעה כל-כך פשוטה). לדעתי האישית, הגרסה של רכבת ישראל נראית טוב יותר מזו המקורית ואין לי בכלל ספק שהעובדה שהקרונות אדומים סייעה רבות לאפקט השיווקי של כניסתם לשירות בארץ. עם זאת, עכשיו כשכבר עבר הגימיק, אני מאמין שהצביעה המתאימה והיפה ביותר עבור קרונות אלו תהיה צביעת ה-'IC3'. אבל זו רק דעתי.
חן מה קורה הרבה זמן לא ראיתי אותך
כותב כאן . מה דעתך על מה שכתבתי ????
 
מפגשי כביש-מסילה

חן מה קורה הרבה זמן לא ראיתי אותך
כותב כאן . מה דעתך על מה שכתבתי ????
מפגשי כביש-מסילה
לגבי התאונה האחרונה אני מסכים עם יורם בלומן - כדאי מאוד לחכות לתוצאות החקירה לפני שמגבשים דעות מוצקות בנושא. לגבי גידור והפרדת רשת המסילות בארץ - אין שום ספק שמעבר ממוחסם עדיף על מעבר עם רמזור בלבד, שעדיף על מעבר עם שלט ועל מעברים מאולתרים ובלתי חוקיים. כמובן שמעברים בהפרדה מפלסית עדיפים יותר, אם כי גם הםלא מבטיחים בטיחות מלאה, כמו שכתבתי בפורום לא מזמן. אם כך, אנחנו נתקלים בשתי שאלות: 1. מהו יחס עלות/תועלת של כל מפגש - האם משתלם למשלם המיסים להשקיע במחסום או בגשר/מנהרה בכל מפגש? אולי צריך לסגור חלק מהמפגשים? מי ייפגע מכך? 2. מי ישלם - האם ארגון שמבצע פרויקט המצריך הקמת מפגש זמני/קבוע צריך לממן בעצמו את ההגנה על המפגש (מחסום/שומר וכיו"ב)? זה דווקא מאוד רלוונטי לתאונה האחרונה. האם תקציב הבטיחות של הרכבת צריך לבוא על חשבון תקציב הפיתוח הכללי? ואם לא במקום אלא בנוסף, מאיפה כדאי לקחת את הכסף? מהקמת התנחלויות? מפינוין? מסל הבריאות? מתקציב פיתוח הכבישים? מתקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים? מפיצויי הפיטורים של המורים? מפיצויי ההתנתקות? ממשהו אחר?
 
הסיבה היא רק המחיר. אתה יכול לשאול

צביעת קרונות הקומתיים
כשנחתם החוזה לרכישת קרונות הקומתיים עבור רכבת ישראל, הוגדר שאלו ייצבעו בציעה המוכרת והקיימת (בדומה לזו של הקרונועים וקרונות ה-'מו-דו'). לפי הסיפורים, ואין לי נתונים של ממש בנושא, בעת ביקור במפעל היצרן בגרמניה, התלהב מנכ"ל הרכבת דאז, עמוס עוזאני, מהצביעה של הקרונות המקבילים ברכבת הגרמנית הלאומית (DB) והחליט שגם הקרונות שלנו יהיו בצביעה כזו. כמובן שמי שבודק לעומק מבחין שלמרות שגוון הצבעים הוא זהה (כולל הלבן והאפור), מתווה הצביעה הוא שונה למדי, ובכל מקרה ברור שלא השתמשו באותן 'שבלונות' (אם יש בכלל כאלו בצביעה כל-כך פשוטה). לדעתי האישית, הגרסה של רכבת ישראל נראית טוב יותר מזו המקורית ואין לי בכלל ספק שהעובדה שהקרונות אדומים סייעה רבות לאפקט השיווקי של כניסתם לשירות בארץ. עם זאת, עכשיו כשכבר עבר הגימיק, אני מאמין שהצביעה המתאימה והיפה ביותר עבור קרונות אלו תהיה צביעת ה-'IC3'. אבל זו רק דעתי.
הסיבה היא רק המחיר. אתה יכול לשאול
את דסקל. דרך-אגב: הצבע הוא כתום כהה ולא אדום.
 

צחקן

New member
ממוחים מחו"ל ? לא בהכרח, אבל כאלה

סה"כ 237 מעברים בישראל, כולל
הכל מכל = עם רמזור, בלי רמזור, כביש, אזור חקלאי ועוד. רשימה מלאה מופיעה בארכיון אביתר. רק אומר לך דבר אחד: אני לא מכיר בחוקיותה של הועדה. דרשתי ועדת מומחים בינ"ל מחו"ל. לכתוב דו"ח רציני על שארע שם, יקח שישה חודשים לפחות. אני באופן אישי משוכנע שאשמתה של הרכבת = 0% חד וחלק. כמובן שאתה רשאי לא להסכים איתי אך רק חקירה עמוקה של מומחים לתאונות מחו"ל יכולה לקבוע במדוייק את גובה אחוז האשמה. כל עוד לא מביאים את המומחים מסקוטלנד, הרכבת זכאית מבחינתי, לחלוטין. נאמר שהרכבת קיבלה 20 או 24 או 26 מיליון. חבוב: זה רק על הנייר. עוד לא ראיתי את הכסף. הכל התחייבויות, ומה תעשה אם מחר תיפול הממשלה ? אה?
ממוחים מחו"ל ? לא בהכרח, אבל כאלה
ב"ה עם נסיון ולא מתנדבים או סטונדטים ל..., מתנסים בתחום וכיו"ב.
 
אין בארץ מומחים עם ניסיון לנושא זה.

ממוחים מחו"ל ? לא בהכרח, אבל כאלה
ב"ה עם נסיון ולא מתנדבים או סטונדטים ל..., מתנסים בתחום וכיו"ב.
אין בארץ מומחים עם ניסיון לנושא זה.
איש איננו יודע כיצד לכתוב דו"ח חקירה רציני בנושא תאונות רכבת. אם היית רואה את הדו"ח הגרמני לתאונת 1998 בגרמניה, היית מבין על מה אני מדבר. הדו"ח הכולל למעלה מ-800 עמודים הוא רק תמצית של התמצית של הדו"ח הגרמני המלא הכולל למעלה מ- 100,000 עמודים רק לנושא הנ"ל. יום טוב. אני חייב לזוז.
 

yblumann

New member
UK

סה"כ 237 מעברים בישראל, כולל
הכל מכל = עם רמזור, בלי רמזור, כביש, אזור חקלאי ועוד. רשימה מלאה מופיעה בארכיון אביתר. רק אומר לך דבר אחד: אני לא מכיר בחוקיותה של הועדה. דרשתי ועדת מומחים בינ"ל מחו"ל. לכתוב דו"ח רציני על שארע שם, יקח שישה חודשים לפחות. אני באופן אישי משוכנע שאשמתה של הרכבת = 0% חד וחלק. כמובן שאתה רשאי לא להסכים איתי אך רק חקירה עמוקה של מומחים לתאונות מחו"ל יכולה לקבוע במדוייק את גובה אחוז האשמה. כל עוד לא מביאים את המומחים מסקוטלנד, הרכבת זכאית מבחינתי, לחלוטין. נאמר שהרכבת קיבלה 20 או 24 או 26 מיליון. חבוב: זה רק על הנייר. עוד לא ראיתי את הכסף. הכל התחייבויות, ומה תעשה אם מחר תיפול הממשלה ? אה?
UK
בריטניה: Southhall, Potters Bar שמות שמוכרים בציבור הרחב בצורה טובה. בשניהם אנשים קפחו את חייהם בתאונות רכבת. Hatfield תאונה בין רכבת למי שעבר במעבר. בעקבות תאונות אילו, הקרקס שבני תיאר עם ראשי הרכבת ,משרד התחבורה ,הרשות המקומית ,ורשת "מומחים" מתחרים ברדיו טלוזיה ועתונות -התמודדו על תשומת הלב. מצד הרכבת- חברת הפעלה והחברה שמפעילה את התשתית, lobby של כלי רכב לכולם היה אינטרס להגן על השם הטוב שלהם. כמובן שועדת חקירה לקחה זמן לשחזר את התאונות ולהמליץ . במקרה של מוות המערכת המשפטית לוקחת את האחריות למצוא את האמת. בבריטניה ובאירופה יש הרבה מפגשים/מעברים לא מאוישים ולהתקים מעברים תחתיים או עיליים יעלה הון תועפות. כמו שאבייתר ציין יש גוף בינלאומי של מומחי תאונות - אין הרבה תאונות כאילו ושיתוף פעולה בינלאומי הכרחי במקרה זה. אולי כדאי לחברי הפורום לא להסיק יותר מדי מסקנות או להציע יותר מדי פתרונות- לפני שהחקירה מסתיימת. עצוב מספיק שהיתה תאונה ואנשים נהרגו ללא הקרקס באמצאי התקשורת ואפילו בפורום זה. Yoram in London
 
אביתר אם לא שמתה לב אני לא מדבר

סה"כ 237 מעברים בישראל, כולל
הכל מכל = עם רמזור, בלי רמזור, כביש, אזור חקלאי ועוד. רשימה מלאה מופיעה בארכיון אביתר. רק אומר לך דבר אחד: אני לא מכיר בחוקיותה של הועדה. דרשתי ועדת מומחים בינ"ל מחו"ל. לכתוב דו"ח רציני על שארע שם, יקח שישה חודשים לפחות. אני באופן אישי משוכנע שאשמתה של הרכבת = 0% חד וחלק. כמובן שאתה רשאי לא להסכים איתי אך רק חקירה עמוקה של מומחים לתאונות מחו"ל יכולה לקבוע במדוייק את גובה אחוז האשמה. כל עוד לא מביאים את המומחים מסקוטלנד, הרכבת זכאית מבחינתי, לחלוטין. נאמר שהרכבת קיבלה 20 או 24 או 26 מיליון. חבוב: זה רק על הנייר. עוד לא ראיתי את הכסף. הכל התחייבויות, ומה תעשה אם מחר תיפול הממשלה ? אה?
אביתר אם לא שמתה לב אני לא מדבר
על התאונה הזו ספציפית אלא בצורה כוללת (התאונה האחרונה היא יותר בגדר דוגמה) הרכבת היא האחראית למה שקורה על הפסים ועל הסכנות שיש שם , עם היא יודעת שיש בעיות קשות מסוכנות ולא עושה כלום בנידון (והזכרתי מה היא צריכה לעשות) היא האחראית בראש ובראשונה , אצלנו במדינה לא יודעים מה זה אחריות קולקטיבית , ולכן הם מחפשים אשמים מכל מקום ורק הם זכאים . ואני בטוח אביתר שבכל זאת אם תעשה חושבין תבין שהרכבת היא האחראית הקולקטיבית בעיניין הזה . אביתר אם אתה יכול להיתיחס יותר בהרחבה למה שכתבתי יש הרבה נקודות של ביקורת ורעיונות שלי לפיתרון ודעות שאתה לא התיחסתה אליהם .
 

בועז ל

New member
חכה בסבלנות עמית יש תור...

אביתר אם לא שמתה לב אני לא מדבר
על התאונה הזו ספציפית אלא בצורה כוללת (התאונה האחרונה היא יותר בגדר דוגמה) הרכבת היא האחראית למה שקורה על הפסים ועל הסכנות שיש שם , עם היא יודעת שיש בעיות קשות מסוכנות ולא עושה כלום בנידון (והזכרתי מה היא צריכה לעשות) היא האחראית בראש ובראשונה , אצלנו במדינה לא יודעים מה זה אחריות קולקטיבית , ולכן הם מחפשים אשמים מכל מקום ורק הם זכאים . ואני בטוח אביתר שבכל זאת אם תעשה חושבין תבין שהרכבת היא האחראית הקולקטיבית בעיניין הזה . אביתר אם אתה יכול להיתיחס יותר בהרחבה למה שכתבתי יש הרבה נקודות של ביקורת ורעיונות שלי לפיתרון ודעות שאתה לא התיחסתה אליהם .
חכה בסבלנות עמית יש תור...
אביתר הוא האיש העסוק ביקום. אני עוד מחכה לתשובתו בעניין השביל הכחול.
 
מה דעתך בועז על מה שכתבתי ????

חכה בסבלנות עמית יש תור...
אביתר הוא האיש העסוק ביקום. אני עוד מחכה לתשובתו בעניין השביל הכחול.
מה דעתך בועז על מה שכתבתי ????
אני לא מבין את אביתר הוא כל הזמן מיתיחס לתאונה האחרונה ספציפית ולא למארך הכולל שפגוע , האחריות היא של הרכבת היא יודעת שיש בעייה קשה ומסוכנת (ובזה הרכבת כבר הודתה) ולא עשתה דבר בנידון והיא יכולה לעשות זאת אבל בימקום זאת וכבר כתבתי איך , בימקום זאת הם מאשימים את כולם ולא את עצמם . אבל מה לעשות זאת התרבות הישראלית .
 
תשמע: אני לא מקבל את דברייך.

מה דעתך בועז על מה שכתבתי ????
אני לא מבין את אביתר הוא כל הזמן מיתיחס לתאונה האחרונה ספציפית ולא למארך הכולל שפגוע , האחריות היא של הרכבת היא יודעת שיש בעייה קשה ומסוכנת (ובזה הרכבת כבר הודתה) ולא עשתה דבר בנידון והיא יכולה לעשות זאת אבל בימקום זאת וכבר כתבתי איך , בימקום זאת הם מאשימים את כולם ולא את עצמם . אבל מה לעשות זאת התרבות הישראלית .
תשמע: אני לא מקבל את דברייך.
אני לא מקבל את העובדה שהרכבת אשמה. בוא נמתין ליום חמישי בצהריים ונראה מה יגידו. בכל מקרה, לדעתי אין בעיה מסוכנת. הבעיה היא בחינוך ולא ברכבת. חוסר הזהירות מתחיל בכביש ונגמר בכביש. הגיע הזמן לשים את התאונה הזו בפרופורציה. היא לא תאונה משמעותית במיוחד לעומת תאונות כביש רבות אחרות שארעו. זוכר את אוטובוס הפו"פ ? יש בכלל מקום להשוואה ? רכבת לא מחליקה לתהום כידוע לך. אם היא מחליקה על המסילה יש פתרון - ארגז חול בקטר. אני הולך לישון חביבי. בוא נדבר בלילה מאוחר.
 

בועז ל

New member
קודם כל קבל ח"ח על המאמץ וההשקעה

מה דעתך בועז על מה שכתבתי ????
אני לא מבין את אביתר הוא כל הזמן מיתיחס לתאונה האחרונה ספציפית ולא למארך הכולל שפגוע , האחריות היא של הרכבת היא יודעת שיש בעייה קשה ומסוכנת (ובזה הרכבת כבר הודתה) ולא עשתה דבר בנידון והיא יכולה לעשות זאת אבל בימקום זאת וכבר כתבתי איך , בימקום זאת הם מאשימים את כולם ולא את עצמם . אבל מה לעשות זאת התרבות הישראלית .
קודם כל קבל ח"ח על המאמץ וההשקעה
שלך בניסוח הודעות כל כך ארוכות. אני מזמן הייתי מאבד את הסבלנות אחרת היית עד להמשך הסאגה הצרפתית
. לעצם ביקורתך. כל מה שאתה מעלה הינו לגיטימי, אך לטעמי כדאי להתאזר בסבלנות עד לתוצאות ועדת הבדיקה ורק לאחר קריאת ממצאיה ניתן ורצוי להגיב. לדעתי יש בארץ ,לפחות בתחום הבטיחות, מספיק גורמי מקצוע המסוגלים לקחת על עצמם משימה זו. אינני פוסל את האפשרות שהינך צודק בחלק / כל טענותיך, כמו שאיני פוסל את האפשרות ההפוכה.בקיצור,יפה שעה זו לזהירות ומתינות. לעומת זאת אני מתפלא מאוד על קביעתך כי חברי הפורום מכורים לרכבות ואינם מסוגלים לבקר את ר"י. תגיד , ככה אתה מכיר אותי?! לי לפחות יש את מסע הצלב הפרטי שלי כנגד הקו למלחה אשר אינו מסתכם בטריטוריית הפורום בלבד. כמובן שאיני היחיד ויש עוד רבים וטובים ממני בביקורתם על ר"י לטוב (כשמגיע) ולרע. יתכן שעד לפני מספר חודשים אכן היתה כאן מידה לא מבוטלת של הערצה לפועלה של ר"י , אך ככל שהפורום מתרחב המגמה משתנה וכיום נשמעים לא מעט קולות אחרים ותתפלא גם מצידם של אלה הנתפסים אצלך כמכורים לעניין. לסיכום, חשוב להפריד בין אהבת הענף שאין פסול בה לבין ר"י הגוף והתנהלותו. ועכשיו אביתר יכסח לי את הצורה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה