דעות: החצי הראשון של חצי גמר ליגת האלופות

דעות: החצי הראשון של חצי גמר ליגת האלופות

פשוט זוועה. ברצלונה ירדה קצת ברמה, צ'לסי ביישה את הכדורגל, ארסנל עדיין לא בשלים, ויונייטד אפשר להגיד עשו את העבודה. אני באמת לא מבין איך קבוצה ברמה כל כך גבוהה כמו צ'לסי, מגיע לקאמפ נואו ומסתגרת שם בצורה כזאת. זה פשט מבזה את הכדורגל. אם זו היית קבוצה כמו פורטו בהחלט הייתי מבין, אבל צ'לסי? זה באמת עלוב... אם הייתי אוהד צ'לסי בחיי שהייתי מתבייש בקבוצה. לא מבין מה הכיף בלזכות כך בתארים כשיש לך כל כך הרבה כישרון בקבוצה. אני לא מסכים בזה שהם "עשו את העבודה" כשיצאו משם בתיקו מול ברצלונה. דבר ראשון, הם ממש לא היו רחוקים מלספוג, היה שם פנדל ברור על הנרי (משיכה בחולצה), היו עוד כמה עברות שלא נשרקו, באלק היה חייב לסיים עם אדום, והיו כמה הצלות של צ'ך. הם לא היו רחוקים מהפסד. דבר שני אני בכלל לא מבין למה הם מרוצים, הרי במשחק הבא שער של בארסה שווה הרבה יותר, ומה גורם להם לחשוב ששוב יהיה להם הרבה מזל? לגוארדיולה הייתי אומר מילה אחת:: בויאן!!! אטו לדעתי נוראי. על כל שער שהוא כובש, הוא מחמיץ עוד 4. אני חושב שבויאן צריך להיכנס כבר בדקה 70, ועד לפני שבועיים (לפני המשחקים החשובים) היה אפשר גם לפתוח איתו קצת על חשבון הקמרוני. מסי- זו התקופה שהוא צריך להוכיח את עצמו. אם הוא באמת גדול ומסוגל לסחוב את הקבוצה, או אם הוא עוד שחקן כשרוני, אבל חלש אופי. מעניין לראות מה איך פפ יאלתר הגנה בלי מארקז, פויול ומיליטו. אני חושב שטורה, אלבס וצ'אבי יצטרחו להיות קצת יותר זהירים בפריצות קדימה. לדעתי ארסנל פשוט לא מוכנה עוד. רואים את ההבדלים בין השחקנים החזקים והמנוסים של מנצ'סטר, לבין הילדים של ונגר. חסר להם באמת מישהו שיסחוב את הקבוצה, לא חשוב אם זה חלוץ, בלם, או קשר. מישהו כמו ויירה או הנרי בזמנם. מה שכן, המשחק היום ממש נתן לי תאבון למשחק חדש במנג'ר איתם.
אני אוהד בארסה, אבל יש לי הרגשה שצ'לסי תעלה בעזרת טעויות שיפוט ומשחק כסחני, כשבארסה תישאר שוב עם המחמאות. אין סיכוי שארסנל תעלה לגמר. יונייטד יתנו שער מוקדם ויסגרו את הסיפור.
 

באבו25

New member
צ'לסי לא רק ביישה אלא ביזתה

באמת שחשבנו שכבר לא נראה תופעות כאלו בצמרת של הכדורגל העולמי האירופאי, אבל זה כנראה הפחד שבארסה הטילה על אירופה השנה. ולגבי בויאן? אחד משלושת השחקנים הכי טובים בעשור הקרוב באירופה (יחד עם פאטו וקון (אגוארו))
 

DrBall20

New member
אוי הבושה

אסור לתת נק' על 0-0, זה בלי קשר לעובדה שזה נוק אאוט צ'לסי שחקה בונקר, לא ציפינו למשהו אחר. הגיעו למצב אחד, וזה גם בגלל טעות של מארקז. יש אומרים שהוא שילם עליה אחרי זה בכל העונה, או העונה שלו או העונה של בארסה לא? אז לפחות העונה של בארסה תימשך עד לרומא. אני חושב שבבית שלהם צ'לסי תהיה חייבת לשחק כדורגל אצלה בבית, ולצאת טיפה קדימה. כשזה יקרה, אינייסטה
 
למעלה