דעתי על מתחם hit

Tali1912

New member
דעתי על מתחם hit

הוספתי סקר
אם מצאתם יותר מתשובה אחת בסקר או אחר שלא ציינתי בסקר אתם מוזמנים לכתוב בפורום
ג'וד שבייס
 

siv30

New member
יש לי מספר אופציות

המלצות מגוונות ואיכותיות - בחלק מהמקרים אני אכן מגלה המלצות מגוונות ואיכותיות אבל בחלק כמו שכתבת בהמשך הדירוגים לא תמיד מצביעים על תוכן איכותי ובכלל איכות היא בעניי המתבונן, כך שיתכן שאני חוטאת בשפיטה של תכנים. מגלה אתרים-תכנים חדשים - אני בהחלט מגלה תכנים חדשים ואתרים חדשים ומרתקים בנגישות קלה. אבל מאידך ההיט צריך יותר פיקוח על התכנים שכוללים המון פירסומות ותכנים שלא ראוי לקדם כי אינם שייכים ליוצר.
 

דנטל

New member
../images/Emo45.gif על הרוב

מכיוון שאני לא מסתכלת על ה"מהוטטים" ביותר, אלא על ה"היטוטים" האחרונים, אני מגלה המלצות מגוונות וחלקן אכן לטעמי. לדירוגים אני לא מייחסת חשיבות. אני בהחלט מגלה אתרים/תכנים חדשים, אבל לא מעונינת לגלות הצפות - ואני מתכוונת בפירוש להצפה - של שופר והדברות ועוד תכנים שלהם כמו שיש כרגע (12 במספר).
 

Shireen1

New member
אותי HIT משעמם

פעם היה אפשר ללכת לעמוד הראשי של הבלוגיה ולבדוק מה מעניין.. ועכשיו? עכשיו זה כמעט רק רייטינג. בסיגנון - "אני היט לך ואתה היט לי.." אני בעד להחזיר את בחירת העורך. זה הרבה יותר שיקף איכות
 

Tali1912

New member
היי שירין

ברוכה הבאה לפורום היט. שאלה לי אלייך, כשיוצא לך לגלוש בהיט, את מתמקדת ספציפית בתכנים של הבלוגיה או גם בתכנים נוספים? כי מה שאני מבינה מהדברים שכתבת ש.... HIT = העמוד הראשי של הבלוגיה. למה שלא תשתפי בתכנים שמעיינים אותך בהיט מבלי כל צורך ש..יהטהטו אותך, יש גם דירוגים נמוכים אבל באיכות מצויינת! מעבר לכך,פתחתי בלוג שממנו אני בוחרת היטים מגוונים שלדעתי משקפים איכות < כמובן,הכל בעיני המתבונן> והם לא בהכרח מהבלוגיה אלא גם מחוצה לה.
 

Shireen1

New member
כל העסק נהייה מסובך מדי

זה נכון שיש תכנים אחרים, למשל אפילו לא מתפוז, דהגעתי אליהם דרך היט, וזה דוקא נחמד... אבל הבלוגיה הפסידה ובגדול! לדעתי הפורמט כאן בתפוז של הבלוגים הוא הכי מוצלח בארץ, ולכן הבלוג שלי כאן וזה היה מצויין שהעורכים ממש לא התחשבו במי פופולרי ואת מי קוראים ופשוט בחרו תוכן איכותי עכשיו זה ממש לא ככה לצערי..... שלא לדבר על זה שהבלוגיה לא מותאמת פיירפוקס, שזה כשלעצמו די מעצבן...
 

Tali1912

New member
הבנתי

את מתכוונת שבשער הבלוגיה הכפתור מומלצים(היט) לא משקף את בחירת העורך, אלא שזה בא על חשבון ההיטים הכי מדורגים, הבנתי נכון?
 

Shireen1

New member
תראי...

בחירת העורך הייתה משהו לגמרי לא תלוי בגולשים וזה היה מאד מאד טוב! כולנו יודעים שבבלוגיה זה 'גרד לי ואני אגרד לך'. פשוט ככה זה. גם לי יש חברים כאן ואני יודעת איך זה. למי שהוא חבר שלי הרבה יותר קל לי ללחוץ על היט מאשר למי שהוא לא. ולכולם זה ככה... אני הרבה יותר סומכת על טעם של עורכים בלתי תלויים והרי גם פעם היה דף של המלצות הקוראים, ככה שבעצם הפסדנו את 'בחירת העורך' לגמרי ולא הרווחנו כלום. וגם אני, בתור משתמשת פיירפוקס, בכלל לא יכולה להגיע למומלצים דרך השער הראשי של הבלוגיה... אז זה גם... ופעם זה היה נורא מסודר ונקי - ארבע-חמש רשומות מומלצות של אותו היום ואיזה שיר בצד. זה היה נעים להכנס לעמוד הראשי הזה. היה לו פורמט של עמוד ראשי ולא של רשימה של פוסטים אני אגיד לך מה - פעם הייתי הולכת לעמוד הראשי של הבלוגיה כמעט כל פעם שהייתי בתפוז. ועכשיו אני לא מגיעה לשם בכלל... ואני לא היחידה וחבל...
 

Tali1912

New member
אני אגיד לך משהו

אני קלטתי ממזמן את הקטע של גרד לי ואגרד לך גם בבלוגיה הרבה הרבה הרבה ושוב הרבה לפני שנולד ההיט, ידעתי שזה יבוא גם להיט,זה כל כך היה ברור לי אבל כשאני מביעה את הדיעה שלי זה מעצבן אחרים, זה נשמע, מצטייר איך שלא תקראי לזה משהו כמו פלצנית, קנאית, זומבית ועוד שמות חיבה שיכנו מה שהם רוצים, זה לא הנקודה, הנקודה כאן היא מי אומר מה, מתי ומה "הדרג" שלו מבחינה חברתית ברנז'אית בבלוגיה ובתפוז כגולשת אני לא באה להיות חברה של אף אחד, ברצינות, חברים יש באגד וגם זה לא בטוח ומי שרוצה לפרשן את זה שאני לא טיפוס חברותי אללה באבב אלללה מה שנקרא שיבושם לו! אני כל כך שונאת את ההסנפה החברתית הזאת שמתרחשת בזמן האחרון, זה כל כך בולט שלפעמים נדמה לי שקמה לה כת רוחנית דומה להארי קרישנה ושות' אני מסכימה איתך שצריך עורך נטרלי שלא צורך אינפוזיות של ליקוקים וחנפנות, אלא צרוך חומר איכות !
 

Shireen1

New member
חחח.. כמה נכון!

יש קטעים ממש מגעילים ואת צודקת ולכן, אפילו רק בגלל זה צריך לתת פחות כוח לעם הטיפש... נו, מה לעשות... והאמת היא שאני קצת חיה בבועה שם בבלוגיה יש לי את השניים-שלושה חברים שלי וזהו לי ממש אין מפלגה ובטח לא כת
 
לא משקף את המציאות,

לא מגיעים לעמוד ההיט מסיבה פשוטה, כמה פעמים לראות שם תכנים לא ריאליים. לא מתאימים להיות גלויים לכל עין, קשוש של שורה שמהווה בלוג של אוסף שורות למטרת רווחים, גורם לי להרגיש שהלחיצה מיותרת. אם אהבתי, בהחלט לחצתי על אהבתי. אם לא, לא, ישנם פוסטים מעטים שבאמת מגיע להם היט, מי שלא מכיר את הפוסטים הטובים באמת, ממילא לא יגיע אליהם כי איש לא לוחץ על ההיט. גם אם לוחצים זה נעלם ולא נמצא בעמוד ראשי באותו רגע אז המטרה לא מקדשת את העשיה. הייתי מוותרת על כל ההמלצות על רשומות. רשומות טובות יועלו ע"י עורכים מקצועיים. הגולשים של היום מבלי לפגוע באיש חס וחלילה, יכולים לה -היט מקום מסויים בהיטים כמה שרוצים. כך שהאמת לא אמת. לא משיג את המטרה. אלא מחטיא ובגדול. מעניין מה היה קורה אם הייתם מוסיפים לסקר עוד שתיים שלוש שורות. ההיט טוב רוצה היט לא רוצה היט דעתי שכך התגובות לסקר היו שונות חומר למחשבה.
 

Tali1912

New member
הי אתי

ברוכה הבאה גם לך
אני חייבת לומר, שחשוב מאוד המשוב שהגולשים והמהטהטים יביעו, זה יכול לשקף דיעות של שביעות רצון לחיוב ולשלילה. בהיט אין תוכן שהוא למטרת רווחים חוץ מכמה שמאוד רוצים לנצל את הבמה לפרסום שיווקי <היי דרומה , היי דרומה , היי דרומה לאילת, זאת דוגמה אחת> אבל מצד שני כנראה יש יותר תכנים מהבלוגיה למטרת רווחים זה בספק, בעצם אנחנו לא יודעים מי הצטרף לתוכנית התשלומים של הבלוגיה כי זה במסך ניהול של הבלוגיסטים. חשוב שתאמרו איזה תכנים כן הייתם רוצים לקרוא בהיט ויותר מזה,מה את וגולשים מצפים מההיט זה גם מתייחס לשתיים שלוש שורות ההיט טוב רוצה לא רוצה היט, אפשר להגיב כאן ההיט טוב/רע/לא רוצה, או אם בכל זאת תרצו שזה יהיה בסקר, כדי שהשם משתמש לא יהיה גלוי לעין. ושוב אם יש להם רעיונות, הצעות יעול, תעלו אותם כאן, אם לא תגידו איך נדע?
 
Tali1912 תודה לתגובתך

אנסה להסביר. גולשים וותיקים יש להם מקומות שהם היכירו או נשלחים אליהם דרך חברים שממליצים. רבים עובדים. אין כל כך הרבה זמן לחפש או לענות. ואם לא עונים, כמות הכניסות לבלוגים יורדת. אני לא מדברת על הפורומים כרגע. אלא על הבלוגים. חלק מהבלוגרים בנו להם גם קומונות חברתיות שבהן משוחחים על דה והא בנושאים משותפים. את זה קשה יהיה לשנות. ההיט לא ממש חשוב להם. לעומתם ישנם שאוהבים את ההיט. ישנם שבחרו שלא להגיע עקב תקופה בה היו בעמוד הראשי תכנים שאינם ראויים. יאמר לזכותה של מנהלת הבללוגיה טל לוין שלקחה על עצמה וטיפלה בנושא ברצינות מירבית, ויש שינוי בעמוד הבלוגיה זה עדין לא מספיק כדי למשוך את הגולשים לעמוד הראשי. כאן בעיקר הבעיה. המציאות קיימת, רבים עצלים,מגיעים למקום שמעניין אותם ומשם או סוגרים או לומדים או עובדים(-: בהחלט לא פשוט. שוחחנו ביננו כמה אנשים לא בנושא היט שלא עלה כלל , אלא התכנים שהיינו רוצים שייצגו את תפוז בעמוד הבית או עמוד הבלוגיה. ברור לכולם שישנם תכנים שחייבים לשים כי הם אטרקטיבים וכל כניסה חשובה! מצד שני ישנם תכנים מסוגים שונים שצריך לעשות ביניהם סבב רנדומאלי או אחר כך שיעלו כולם לאויר. הבלוג של השרוט הוא דוגמא מצויינת שעושה דברים נפלאים. חבורה של גולשים נכנסת לבלוגים החדשים קוראת וממליצה.אם הם טובים, המידע מגיע עם קישור מידי יום ראשון,דבר נפלא לדעתי. ייתכן וכדאי לבנות פלטפורמה דןמה שתעסוק בתחום השירה, ספרות,ספורט,מוזיקה, אומנות, ואחת ל... תעלה לאויר רשומה עם קישורים בנושא מסויים שיעידו שיש מה לקרוא. זה עשוי לקדם את הבלוגים החדשים יחד עם הישנים בלי מעורבות של הגולשים כלל. לגבי היט, דעתי שהמתכונת הישנה הייתה טובה גם להיט, כמות מסויימת של בלוגים נמצאת באויר פרק זמן מסויים. ולא כמו היום שמאמר אחד עולה ומוריד את חברו למטה עד שנעלם, לפעמים זה מהר מידי, נניח כל שעה מתחלפת כמות של 20 בלוגים. אלו יכנסו לסיבוב השני שנצפה כבר. מכאן לגילוי שלישי אחרי 24 או 48 שעות שחלק מופיע ביום והחלק הבא בלילה כך שגולשי היום יראו גם את גולשי הלילה. המומלצים ע"י העורכים יהיו בנפרד. שעה היא זמן סביר להשארת בלוג באויר ואולי אני טועה. בשורה הנעה, במקום כמה שורות, הייתי הופכת לשורה אחת ומאפשרת 20 בלוגים שמתחלפים במקום 6 נדמה לי היום. מי שנכנס לעמוד ראשי, רואה יותר ואלי העין תמשך להכנס לפחות לנושא מוכר. עוד דבר טוב היא ביקורת ספרות שמחלקים ספרים ואנשים רושמים את דעתם לגבי אולי לעשות כך גם בנושא אוכל שהוא פופלארי מאוד או ספורט. לערבב. החלטתם על 20 נושאים שונים, מכל נושא בלוג אחד הגיוון יאפשר ערבוב והצגה של תכנים שעשויים לקרוץ למרות שלא תמיד מעניין,צרכנות משפט פיננסים ולא חסר. אם בנוסף לרובוט תהיה עריכה יזומה בסדר שתקבעו, מאמינה שתהיה גם חשיפה גדולה יותר וימשוך יותר לעמוד ראשי. "בבלוגים שלי " שכל אחד שומר, הייתי גם מקצרת לשורה. שם הבלוגר ושם הפוסט כך שיתאפשר להכניס יותר בלוגים. לא כל היט צריך לצאת מיד לאור. נניח חמישה היטים יעלו את הבלוג או הפורום למקום. כך תתאפשר לכם גם בקרה על הבלוג. או פורום.גם עזרה בעריכה. חומר למחשבה אתי
 

טל לוין

New member
מדהים לגלות

אני בכל פעם המומה מחדש לגלות את עשרות הגולשים שצצים לתמוך בטעם בחירתם של העורכים. למיטב ידיעתי, ובוודאי שלמיטב נסיוני רוב התלונות של הבלוגרים (וכן של הגולשים בפורומים השונים) היו על הבחירה הזו. הגדירו אותה לא מקצועית, לא אובייקטיבית ושנותנת העדפה לבלוגרים מסויימים. HIT הוא בהגדרה אתר שרק לגולשים יש בו יד מכוונת - כאשר ה'עורכים' משמשים בו כמפקחים. כל תוכן המדווח כ'לא ראוי' נבדק באופן שוטף ועל פי רוב יורד. אני חייבת לציין שאני לא מקבלת המון המון תלונות כאלה. רק חבל לי שנהיה כאן טרנד להשתמש בפלטפורמה כדי להעלות מחאות כנגד כל דבר אפשרי בתפוז.
 

smadari1

New member
טל יש צדק בדבריך

התלונות היו נגד בחירת העורך. כנראה מאוד קשה להגיע לשיפוט אוביקטיבי הן של העורכים והן של הגולשים. לא חושבת שיש לזה פיתרון קסם אם בכלל.
 
למעלה