דף הבית באקספלורר

  • פותח הנושא sbd
  • פורסם בתאריך

sbd

New member
דף הבית באקספלורר

התקנתי את הדפדפן של תפוז והוא גרם להפתעתי לשינוי דף הבית שלי לדף הבית של תפוז. כמו כן הוא חסם את האפשרות לשנות את דף הבית מתפריט האפשרויות של אקספלורר.איך אפשר להפוך את השדה של דף הבית בתפריט האפשרויות של אקספלורר לפעיל?
 

eYaL

New member
זהו...

קודם כל,נזכרת דיי מאוחר להתקין את האקספלורר הזה..זו גירסא דיי ישנה שלו... ולשאלתך, - בגירסא הכתומה של האקספלורר :cool: (תפוז) אי אפשר לשנות את ההגדרה של דף הבית,זה בא ככה,כמו שבגירסא של בזקנט יש לך אייקונים מיוחדים. אם בכל זאת אתה מתעקש להסיר את עמוד הבית ,או לשנותו תתקין אקספלורר חדש,אבל לא גירסא מהסוג הזה,אלא מהרשת (התוכנה היא בחינם,וממש לא בעיה להשיג) eYaL
 

sbd

New member
גם לאחר שינוי הגרסה יש בעיה

התקנתי על הגרסה של תפוז את הגרסה של מיקרוסופט 5.5 ועדיין החלון בתפריט האפשרויות של עמוד הבית נשאר disabled אולי אתה יודע איך משנים אותו חזרה לenabled? (אם זה ערך בregistry איזה ערך?)
 

eYaL

New member
ממ

תראה,מה שמאוד לא מומלץ זה לשחק עם הרג`יסטרי,אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה. אבל ,מצד שני,להסיר את האקספלורר 5.5 זו גם יכולה להיות בעיה משום שהוא מסיר איתו עוד כמה התקני מערכת . אז אני רושם לך כאן את השורה ברג`יסטרי, תערוך אותה אצלך כפי שתרצה: HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main ושם יש לך KEY Start Page תשנה את זה למה שתרצה בעדינות... בהצלחה! eYaL
 

mtbt

New member
מניעת האפשרות לשנות את דף הבית

מה שבאמת מעניין אותי (אם אתה יודע) הוא כיצד אפשר לחסום את האפשרות לשנות את דף הבית למשתמשים דרך ה- Registry. ולא ע``י שינוי ההרשאות של הרשומה הספציפית ששנית. כלומר, כיצד אפשר שהאופציה לשנות את דף הבית דרך תפריט אפשרויות - כלים תהיה במצב של Disable? אני מאוד מאוד מאוד אשמח לקבל תשובה לשאלה זו?
 

eYaL

New member
אפשרי..

מן הסתם האופציה קיימת,אבל כרגע אין לי מושג היכן בדיוק נמצא ה KEY הזה ברג`יסטרי. eYaL
 
למעלה