דף הרה-ארגון בבלוג "תחבורה בדרך שלנו"

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
אגב, לתשומת לב כל החולונים:
קו 3 לא יעבור יותר בוולפסון. בי"ח של העיר ינותק מהעיר תח"צית החל מה1 ביולי. בהצלחה לכל החולים שצריכים להחליף 3 אוטובוסים רק כדי להגיע לטיפול בבית החולים. עוד הצלחה ומחשבה מתקדמת למרחקים של מתכנני רה הארגון.
זו הבעיה היחידה אתה חושב?
תושבי תל גיבורים לא יכולים להגיע יותר לסוקולוב ומרכז העיר. בשם קדושת ההחלפות, הם צריכים להחליף אוטובוס כדי להגיע בין 2 נקודות מבוקשות, במרחק של 2 קילומטר בתוך העיר שלהם. תושבי מרכז העיר שרוצים להגיע לבית החולים שלהם צריכים להגיע לקולנוע רינה בלבד, ולחכות לקו 20 שמגיע מראשל"צ, לא כלול ברפורמה, בעל תדירות זוועתית, ומסיים ב- 8 בערב. כמובן, הם יכולים להחליף אוטובוס!!! חיילים היורדים בצומת חולון בדרך מהבסיס שלהם הביתה, וגרים בצפון בת ים, או בדרום מזרח בת ים, צריכים לעשות שמיניות באוויר כדי להגיע הביתה. ויש עוד הרבה דוגמאות. אני אוסף אותן לאט לאט כדי להעביר אותן בקרוב לכל מי שרק אפשר.
 

stratomaximus

New member
זו הבעיה היחידה אתה חושב?
תושבי תל גיבורים לא יכולים להגיע יותר לסוקולוב ומרכז העיר. בשם קדושת ההחלפות, הם צריכים להחליף אוטובוס כדי להגיע בין 2 נקודות מבוקשות, במרחק של 2 קילומטר בתוך העיר שלהם. תושבי מרכז העיר שרוצים להגיע לבית החולים שלהם צריכים להגיע לקולנוע רינה בלבד, ולחכות לקו 20 שמגיע מראשל"צ, לא כלול ברפורמה, בעל תדירות זוועתית, ומסיים ב- 8 בערב. כמובן, הם יכולים להחליף אוטובוס!!! חיילים היורדים בצומת חולון בדרך מהבסיס שלהם הביתה, וגרים בצפון בת ים, או בדרום מזרח בת ים, צריכים לעשות שמיניות באוויר כדי להגיע הביתה. ויש עוד הרבה דוגמאות. אני אוסף אותן לאט לאט כדי להעביר אותן בקרוב לכל מי שרק אפשר.
כמעט שכחתי - הדובדבן שבקצפת!
הגעת באוטובוס לתחנה המרכזית מעיר אחרת? אתה צריך להמשיך לחולון? נדפקת!!! לך תחפש את החברים שלך (או לפחות קווי אוטובוס בשד' הר ציון או רח' החרש שיובילו אותך למחוז חפצך). אם הגעת בשעות החשכה, אז בכלל כיף חיים. ההמתנה שלך בתחנה נידחת מתחת לגשר אימתני, כשאין נפש חיה מסביבך. גם בצד השני המצב לא פחות גרוע. שלא יבינו אותי לא נכון, אני לא נגד קווי אוטובוס מהירים וישירים, אבל גם לקחת ולבטל את כל קווי האוטובוס מהתחנה המרכזית לחולון זה טמטום גמור.
 

אוהד11

New member
כמעט שכחתי - הדובדבן שבקצפת!
הגעת באוטובוס לתחנה המרכזית מעיר אחרת? אתה צריך להמשיך לחולון? נדפקת!!! לך תחפש את החברים שלך (או לפחות קווי אוטובוס בשד' הר ציון או רח' החרש שיובילו אותך למחוז חפצך). אם הגעת בשעות החשכה, אז בכלל כיף חיים. ההמתנה שלך בתחנה נידחת מתחת לגשר אימתני, כשאין נפש חיה מסביבך. גם בצד השני המצב לא פחות גרוע. שלא יבינו אותי לא נכון, אני לא נגד קווי אוטובוס מהירים וישירים, אבל גם לקחת ולבטל את כל קווי האוטובוס מהתחנה המרכזית לחולון זה טמטום גמור.
לא רק חולון זוכה בכבוד המפוקפק של ניתוק הקשר
מהתחנה המרכזית, גם אחותה בת ים וגם יפו
 

Itzik200

New member
כמעט שכחתי - הדובדבן שבקצפת!
הגעת באוטובוס לתחנה המרכזית מעיר אחרת? אתה צריך להמשיך לחולון? נדפקת!!! לך תחפש את החברים שלך (או לפחות קווי אוטובוס בשד' הר ציון או רח' החרש שיובילו אותך למחוז חפצך). אם הגעת בשעות החשכה, אז בכלל כיף חיים. ההמתנה שלך בתחנה נידחת מתחת לגשר אימתני, כשאין נפש חיה מסביבך. גם בצד השני המצב לא פחות גרוע. שלא יבינו אותי לא נכון, אני לא נגד קווי אוטובוס מהירים וישירים, אבל גם לקחת ולבטל את כל קווי האוטובוס מהתחנה המרכזית לחולון זה טמטום גמור.
זה הכל מכוון מתוך מגמה לנתק את הקווים
לתחנה המרכזית בשל הביטול שלה בשנים הקרובות
 

nitsansh

New member
זה הכל מכוון מתוך מגמה לנתק את הקווים
לתחנה המרכזית בשל הביטול שלה בשנים הקרובות
למה מסיעים את הקרונות בלי הקטר?
עדיין אין אלטרנטיבה לתחנה המרכזית, ונוסעים רבים נאלצים להגיע אליה.
 

אוהד11

New member
זו הבעיה היחידה אתה חושב?
תושבי תל גיבורים לא יכולים להגיע יותר לסוקולוב ומרכז העיר. בשם קדושת ההחלפות, הם צריכים להחליף אוטובוס כדי להגיע בין 2 נקודות מבוקשות, במרחק של 2 קילומטר בתוך העיר שלהם. תושבי מרכז העיר שרוצים להגיע לבית החולים שלהם צריכים להגיע לקולנוע רינה בלבד, ולחכות לקו 20 שמגיע מראשל"צ, לא כלול ברפורמה, בעל תדירות זוועתית, ומסיים ב- 8 בערב. כמובן, הם יכולים להחליף אוטובוס!!! חיילים היורדים בצומת חולון בדרך מהבסיס שלהם הביתה, וגרים בצפון בת ים, או בדרום מזרח בת ים, צריכים לעשות שמיניות באוויר כדי להגיע הביתה. ויש עוד הרבה דוגמאות. אני אוסף אותן לאט לאט כדי להעביר אותן בקרוב לכל מי שרק אפשר.
ומה עם הסיבובים המיותרים והמסורבלים של קווי
אגד 4 ו- 5 באזור התעשיה, במקום המסלול הנוכחי של 4 בנוה ארזים ובאזור התעשיה. יתר על כן, הסיבוב הבלתי הגיוני הזה הוא בשני הכיוונים
 
ומה עם הסיבובים המיותרים והמסורבלים של קווי
אגד 4 ו- 5 באזור התעשיה, במקום המסלול הנוכחי של 4 בנוה ארזים ובאזור התעשיה. יתר על כן, הסיבוב הבלתי הגיוני הזה הוא בשני הכיוונים
דווקא השינוי הזה הוא חיובי לדעתי:
עד היום, כל מי שרצה להגיע לקרית שרת עם קו 4, נאלץ קודם כל לעבור דרך כל אזור התעשיה. מעתה- הקוים יעברו תחילה בקרית שרת, ומי שצריך לאזור התעשיה ימשיך לסוע.
 

אוהד11

New member
דווקא השינוי הזה הוא חיובי לדעתי:
עד היום, כל מי שרצה להגיע לקרית שרת עם קו 4, נאלץ קודם כל לעבור דרך כל אזור התעשיה. מעתה- הקוים יעברו תחילה בקרית שרת, ומי שצריך לאזור התעשיה ימשיך לסוע.
ומי שצריך מנוה ארזים יסע במונית או יילך ברגל,
כי 2 החדש יתן רק מענה חלקי לא כמו 4. בכל מקרה, דניאל, ראה את הסיום/התחלה של 4 ו- 5 באזור התעשיה ופארק פרס, סיבוב מסורבל סביב עצמו
 

stratomaximus

New member
ומה עם הסיבובים המיותרים והמסורבלים של קווי
אגד 4 ו- 5 באזור התעשיה, במקום המסלול הנוכחי של 4 בנוה ארזים ובאזור התעשיה. יתר על כן, הסיבוב הבלתי הגיוני הזה הוא בשני הכיוונים
אני רואה היגיון כלשהו בסיבוב דווקא באיזור הזה
סוג של ראייה עתידית. זהו איזור מסחרי מתפתח, שאולי עוד כמה שנים תהיה הצדקה לתחבורה ציבורית רבה יותר באיזור הזה. אני מדבר על מרכז עזריאלי שבבניה, על מרכז פרופיט שכמעט הושלם, על פרמיום סנטר שכבר פועל כמה חודשים טובים, וימשיכו לצוץ באיזור הזה עוד מספר רב של מרכזים מסחריים.
 

Itzik200

New member
זו הבעיה היחידה אתה חושב?
תושבי תל גיבורים לא יכולים להגיע יותר לסוקולוב ומרכז העיר. בשם קדושת ההחלפות, הם צריכים להחליף אוטובוס כדי להגיע בין 2 נקודות מבוקשות, במרחק של 2 קילומטר בתוך העיר שלהם. תושבי מרכז העיר שרוצים להגיע לבית החולים שלהם צריכים להגיע לקולנוע רינה בלבד, ולחכות לקו 20 שמגיע מראשל"צ, לא כלול ברפורמה, בעל תדירות זוועתית, ומסיים ב- 8 בערב. כמובן, הם יכולים להחליף אוטובוס!!! חיילים היורדים בצומת חולון בדרך מהבסיס שלהם הביתה, וגרים בצפון בת ים, או בדרום מזרח בת ים, צריכים לעשות שמיניות באוויר כדי להגיע הביתה. ויש עוד הרבה דוגמאות. אני אוסף אותן לאט לאט כדי להעביר אותן בקרוב לכל מי שרק אפשר.
לבת-ים יש את 143,43 ו-144
 

stratomaximus

New member
לבת-ים יש את 143,43 ו-144
בגלל זה רשמתי צפון בת ים ודרום מערבה
על האיזורים שכוסו היום עם 86 שהיו לו משתמשים רבים מצומת חולון בשעות השיא. ו- 144? אין לו קשר. יש לו נסיעה אחת אחר הצהריים והיא רלוונטית רק למשרתי צריפין, בית נבאללה, ועובדי אירפורט סיטי.
 
אגב, לתשומת לב כל החולונים:
קו 3 לא יעבור יותר בוולפסון. בי"ח של העיר ינותק מהעיר תח"צית החל מה1 ביולי. בהצלחה לכל החולים שצריכים להחליף 3 אוטובוסים רק כדי להגיע לטיפול בבית החולים. עוד הצלחה ומחשבה מתקדמת למרחקים של מתכנני רה הארגון.
בהחלט מדומר בהרעה משמעותית.גם מרכז חולון
מאבד כמעט לגמרי את הקשר עם וולפסון ( מרכז הכוונה ל סוקולוב/ויצמן/קוגל). קו 3 לא יעבור יותר דרך וולפסון. קו 4 לא יעבור יותר דרך סוקולוב. ולכן מה שישאר בין מרכז העיר לוולפסון זה קו 20 שמגיע בתדירות נמוכה מאוד.
 

9108701

New member
דני, לפי המפה ורשימת התחנות, קו 3 ימשיך כרגיל
עד חניון דן באזור התעשיה של חולון. בקו 141 לא צפוי שינוי בלו"ז ובמספר הנסיעות.
קו 3 יעשה את מסלול קו 1 לחולון ובחזרה תושבי
חולון מזרח מרכז אין להם שירות בעיקר לקשישים לבית חולים וולפסון בעיר חולון , הפיתרון הגאוני תקנה כרטיס מעבר תקף ל 90 דקות בתנאי שיש לך כרטיס חכם ,ב, שתעמוד בקצב הזמן אם לא מאחרים,
 

אורי404

New member
דף הרה-ארגון בבלוג "תחבורה בדרך שלנו"
השרשור הקודם כבר מפלצתי מדי וחשבתי שכדאי לפתוח שרשור חדש ויש סיבה טובה לכך. צוות "תחבורה בדרך שלנו" החל בעדכון תיקיית הרה-ארגון כדי להתאים אותה לתוכנית המלאה. בשלב הזה עודכנו כל הקישורים לרשומות ההכוונה וגם הובאה רשימת שינויים שיקרו לפי סדר הקווים הקיימים, לרווחתם של כולם. אתם מוזמנים לתת הערות, תיקונים ולהפיץ את הדף לכל מי שמתעניין בתחבורה ציבורית וקשור לרה-ארגון
יפה ערכתם. בקשר לקווים ולאוטובוסים
באופן ידידותי, יכולתי לבצע 'הצלבה' בין השינויים. מספר דברים, ששמתי לב: - ביטול קו 53 - אני לא אומר, שזה מחדל. אבל עדיין, לדעתי היה מקום לקו הזה, שנכנס לשכונות גבעתיים השונות. מה גם, שהקו נסע לאורך יגאל אלון וקישר בין אזורים קרובים, כמו למשל בין גבעתיים לאזור יד אליהו. לדעתי היה מקום להמשיך בקו הזה. - ביטול קו 21 והמרתו בקו 22 [ובמובן מסויים בקווי 2XX] - מסלול קו 22 נראה טוב עם הארכה לעבר קניון איילון. אבל בעבר היה שירות טוב מאזור מרכז והצפון הישן של תל אביב, כמו למשל אזור דיזנגוף ואבן גבירול לעבר שכונות תל אביב השונות (הדר יוסף, צהלה והסביבה) ולעתידים. כעת יש קיצור למסוף רידינג. קווים 2XX החדשים ממלאים את התפקיד הזה טוב. מנגד יש להם מעט נסיעות. בשורה התחתונה ביטול קו 21 לא נוראי, כל עוד קווי 2XX הם קווים סדירים למשך כל שעות היום. - קווים 25/125/26/126 - בקיץ נכתבו השערות/שמועות/מחק את המיותר, שקו 125 מחליף את קו 26. כעת ניתן לראות, שקו 26 ממשיך עם זרוע חדשה, קו 126. על-פניו נראה, שיש מן ארבעה קווים שונים זה מזה. השאלה היא מהי כמות הנסיעות. האם, למשל בוטלו נסיעות של קו 25 לטובת 125? בשורה התחתונה האם יש עם קו 125 (ובקרוב 126) שיפור לנוסעים השונים או שלא כך המצב? דבר אחרון, הקשר לאוטובוסים - לא יודע האם זה נכון. יש מן שמועה, אבל אולי בכל זאת יש משהו ממנו; נראה, שכעת יהיה שינוי, שבקווים השונים של "אגד" באזור חולון, בת ים וראשון לציון יהיה שימוש באוטובוסים עירוניים בלבד, ללא בינעירוניים, שנוסעים כיום. במידה ויש בכך דברים, צפוי שינוי בהערכות "אגד". כיום סניפים שונים (למשל נתניה וסניפים מהצפון) מבצעים את הקווים השונים בתוך גוש דן הדרומי. במידה ויהיה שינוי, אז קרוב לוודאי, שיפסיקו סניפים מהצפון לבצע את אותם קווים ואולי יהיה יותר שימוש של סניף נתניה באוטובוסים עירוניים.
 

droriko

New member
יפה ערכתם. בקשר לקווים ולאוטובוסים
באופן ידידותי, יכולתי לבצע 'הצלבה' בין השינויים. מספר דברים, ששמתי לב: - ביטול קו 53 - אני לא אומר, שזה מחדל. אבל עדיין, לדעתי היה מקום לקו הזה, שנכנס לשכונות גבעתיים השונות. מה גם, שהקו נסע לאורך יגאל אלון וקישר בין אזורים קרובים, כמו למשל בין גבעתיים לאזור יד אליהו. לדעתי היה מקום להמשיך בקו הזה. - ביטול קו 21 והמרתו בקו 22 [ובמובן מסויים בקווי 2XX] - מסלול קו 22 נראה טוב עם הארכה לעבר קניון איילון. אבל בעבר היה שירות טוב מאזור מרכז והצפון הישן של תל אביב, כמו למשל אזור דיזנגוף ואבן גבירול לעבר שכונות תל אביב השונות (הדר יוסף, צהלה והסביבה) ולעתידים. כעת יש קיצור למסוף רידינג. קווים 2XX החדשים ממלאים את התפקיד הזה טוב. מנגד יש להם מעט נסיעות. בשורה התחתונה ביטול קו 21 לא נוראי, כל עוד קווי 2XX הם קווים סדירים למשך כל שעות היום. - קווים 25/125/26/126 - בקיץ נכתבו השערות/שמועות/מחק את המיותר, שקו 125 מחליף את קו 26. כעת ניתן לראות, שקו 26 ממשיך עם זרוע חדשה, קו 126. על-פניו נראה, שיש מן ארבעה קווים שונים זה מזה. השאלה היא מהי כמות הנסיעות. האם, למשל בוטלו נסיעות של קו 25 לטובת 125? בשורה התחתונה האם יש עם קו 125 (ובקרוב 126) שיפור לנוסעים השונים או שלא כך המצב? דבר אחרון, הקשר לאוטובוסים - לא יודע האם זה נכון. יש מן שמועה, אבל אולי בכל זאת יש משהו ממנו; נראה, שכעת יהיה שינוי, שבקווים השונים של "אגד" באזור חולון, בת ים וראשון לציון יהיה שימוש באוטובוסים עירוניים בלבד, ללא בינעירוניים, שנוסעים כיום. במידה ויש בכך דברים, צפוי שינוי בהערכות "אגד". כיום סניפים שונים (למשל נתניה וסניפים מהצפון) מבצעים את הקווים השונים בתוך גוש דן הדרומי. במידה ויהיה שינוי, אז קרוב לוודאי, שיפסיקו סניפים מהצפון לבצע את אותם קווים ואולי יהיה יותר שימוש של סניף נתניה באוטובוסים עירוניים.
הולית ליהות קטסטרופה ברידינג
כבר היום המקום עמוס מעל הראש, בעיקר בארוחת בוקר (החדר אוכל נמצא במסוף). ראיתי לא פעם נהגים שרבים ביניהם על חניה . אני לא רוצה לחשוב מה יקרה שם אחרי שיוסיפו לשם עוד קווים .
 

אוהד11

New member
הולית ליהות קטסטרופה ברידינג
כבר היום המקום עמוס מעל הראש, בעיקר בארוחת בוקר (החדר אוכל נמצא במסוף). ראיתי לא פעם נהגים שרבים ביניהם על חניה . אני לא רוצה לחשוב מה יקרה שם אחרי שיוסיפו לשם עוד קווים .
לא רק שם, אלא בעוד מקומות
 

droriko

New member
הולית ליהות קטסטרופה ברידינג
כבר היום המקום עמוס מעל הראש, בעיקר בארוחת בוקר (החדר אוכל נמצא במסוף). ראיתי לא פעם נהגים שרבים ביניהם על חניה . אני לא רוצה לחשוב מה יקרה שם אחרי שיוסיפו לשם עוד קווים .
גם בטייסים הולך ליהות בלאגן
כבר היום נהגים רבים על חניה . עכשיו שיכניסו את 204 ו-239 תיהיה שם מלחמת עולם . הכי חכם היה לקחת את 2 הקוים האלה ולשים אותם בוינטר הסמוך . יש שם 2 מגרשים פנויים שאפשר לשים בהם כמה אוטובוסים שרוצים , לא מבין מה הבעיה .
 

אוהד11

New member
גם בטייסים הולך ליהות בלאגן
כבר היום נהגים רבים על חניה . עכשיו שיכניסו את 204 ו-239 תיהיה שם מלחמת עולם . הכי חכם היה לקחת את 2 הקוים האלה ולשים אותם בוינטר הסמוך . יש שם 2 מגרשים פנויים שאפשר לשים בהם כמה אוטובוסים שרוצים , לא מבין מה הבעיה .
ולחגיגה יצטרפו הנהגים האדיבים של מוניות השרות
בקו 16, שעכשיו באמת יתחילו לחגוג, אם עד עכשיו הם השתדלו להיות "מנומסים"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה