דף קישורים לפורום - בהקמה

דף קישורים לפורום - בהקמה

בינתיים הוספתי מספר מצומצם של קישורים. אני יודע כמובן שיש עוד לא מעט קישורים להוסיף. כל מי שרוצה להוסיף קישור ספציפי שאינו נמצא ברשימה, מתבקש להגיב בשרשור להודעה הזו , ואשתדל בימים הקרובים להוסיף את כל הקישורים הרלוונטיים.
 

שיר ורד

New member
קישורים נוספים

האתר של רתם או לפחות הדף של תצפיות פריחה. האתר של קקל.
 
בוצע!

חוץ משני האתרים הנ"ל, הוספתי בינתיים את מינהל מקרקעי ישראל כיוון שלהחלטותיו יש השפעה רבה על השטחים הפתוחים בארץ. עוד קישורים יתווספו בהמשך.
 

תותח9

New member
אל תשכח את האתר שלי

אל תשכח את האתר שלי (אפשר ישירות לדף הרלוונטי) http://dudi.tripod.com
 
כמובן - תודה על התזכורת

לתושבי היישוב צורן בלב השרון יש בעיה קשה של תחנת שידור הנמצאת בצמוד ליישובם. התחנה קיימת עשרות שנים, והיישוב הוקם לידה כתוצאה מהוועדות לזירוז הליכי תכנון ובנייה שהוקמו בלחצו של שר הבינוי והשיכון, אריאל שרון, בשנת 1990. היישוב עלה לקרקע ב-1994, כאשר מוסדות החינוך הוקמו במערב היישוב בחלק הקרוב ביותר לגדר המתחם. החלו בעיות חמורות: באזור נמדדות עוצמות קרינה גבוהות ושדות חקלאיים באזור נעזבו כתוצאה משיבוש מערכות ההשקייה. החשש הגדול של התושבים הוא כמובן מהנזק הבריאותי, שהיקפו לא ברור. (והערת שוליים: בתחומי התחנה שרד גוש החולות הפנימיים האחרון בשרון הדרומי, אחד השטחים הטבעיים הגדולים ביותר באזור - 915 דונם - ובו צמחייה טבעית של רותם המדבר, לענה חד-זרעית וחילף החולות, שחשוב להגן עליו גם לאחר הפינוי ההכרחי של תחנת השידור).
 

שיר ורד

New member
ועוד קישור

מאגר המידע של צמחי ארץ ישראל ושכנותיה בעריכת אבינועם דנין (במסגרת האתר של הגן הבוטני של האוניברסיטה העברית). ניתן לבצע שם חיפוש צמחים על פי סוג מין ומשפחה. לחלק מהצמחים יש גם צילומים.
 
יבוצע!

אתם מוזמנים להוסיף עוד קישורים, בכל עת. הקישורים שצויינו אתמול כבר הוכנסו לדף הקישורים.
 
למעלה