דרושה מטפלת לכמה שעות ביום (מפוצל)

bella135

New member
דרושה מטפלת לכמה שעות ביום (מפוצל)

שלום לכולם. דרושה מטפלת סיעודית (רצוי פנסיונרית) מאיזור דיזנגוף-פרישמן בת"א לאשה סימפטית וחביבה בת 60. דרישות התפקיד: 1. החלפת חיתולים. 2. האכלה ורחצה (במיטה). 3. טיול עם הכלבים. לא נדרש מאמץ פיזי בכלל. שעות: מפוצל, שעה-שעתיים בשעות הצהריים + שעה בשעות הערב. שכר: 22 ש"ח לשעה (+נסיעות וביטוח לאומי כחוק). תחילת עבודה: כשבועיים. מי שרוצה אבקש לפנות במסר או כאן בפורום.
 
החלפת חיתולים זו עבודה פיזית בהחלט.

למטפלת משלמים 30 ש"ח לשעת עבודה, וזאת לידיעתך.
 

bella135

New member
ממש לא

לא במקרה הזה, יען כי אמא שלי לא משותקת אלא מרותקת. משמע, היא יכולה להרים את האחוריים כשמחליפים לה, כמו-גם להסתובב ימין ושמאל. אין כאן שום צורך בכח פיזי או אחר... 30 ש"ח גם אפשרות.
 

kreuter acid

New member
סליחה שאני מעירה לך

אבל... א. זה המקום הלא-נכון לפרסם מודעה. עדיף לך לפרסם בלוחות מודעות, כפי שציינתי למטה, יש גם לוחות חינם, כולל לוח שתיי"ל. ב. אף אחת לא תבוא לשעה+שעתיים מפוצל, זה לא משתלם, ובטח לא עם נסיעות,ועוד פחות כשיש עבודה כמו החלפת חיתולים. הדרישות שלך יותר מדי ממוקדות ובררניות. מקובל להציע עבודה מעין זו לשלוש שעות לפחות, וקחי בחשבון שאזור פרישמן-דיזנגוף זה לא בדיוק מקום שבו גרות נשים שנזקקות לעבודה מעין זו. בהצלחה!
 

bella135

New member
תעירי חופשי

אבל כל איזור מרכז ת"א מאופיין בשתי אוכלוסיות עיקריות: צעירים מאוד וזקנים מאוד... אמא שלי כשהייתה בריאה היתה באה שלוש פעמים ביום (מפוצל) לשעה כל פעם לגברת שגרה כמה רחובות לידה... כך שתמיד אפשר למצוא - השאלה היא איפא לחפש... ועדכון לגבי חיתולים - נכון לאתמול - היא מצליחה להוציא את החיתול לעצמה (כמו גם לשים חדש...)
 

bella135

New member
נ.ב. הזקנות בגופן אבל לא ברוחן

משמע פנסיונריות בת 60+ הם בהחלט פוטנציאל לכזה סוג של עבודה...
 
נראה לך שפנסיונרתית בת 60 רוצה

להתעסק בקקי ?. ואם תבןא אחת בת 40 לא יהיה לך טוב ? למה את עושה הכללות ?.
 

bella135

New member
ממש לא משנה לי בת כמה

העיקר שתהיה סימפטית וסבלנית (לא כמו המטפלת הנפאלית שלה עכשיו...) נ.ב. בישולים? דברי איתי במסר.
 
למעלה