דרושה עזרה , תמיכה יעוץ - טרנסית בפוטנציאל

31daria

New member
דרושה עזרה , תמיכה יעוץ - טרנסית בפוטנציאל

היי.
אני חושב שאני טרנסית ואשמח לעזרת הקהילה.
בן 27, אך מאז שאני זוכר את עצמי , רציתי להיות אישה. אף פעם לא "הרגשתי " אישה ולא שנאתי את הגוף הגברי שלי, אבל תמיד רציתי להיות אישה, והייתי מסתכל על בנות בקנאה על הגוף שנולדו אליו. מדי פעם התלבשתי בבגדי נשים, אבל לא בהמון הזדמנויות (אולי בעיקר כי לא היו כאלה). מדי פעם היו עולות לי מחשבות אולי אני לא בגוף הנכון ואני צריך לעשות עם זה משהו, ותמיד הדחקתי את זה. לאחרונה הנושא יותר ויותר מציק לי ואני חושב שאולי אני כבר לא יכול ולא צריך להדחיק אותו.
שמעתי על סיפורים על טרנסיות, רובם נשמע ש "מאז שהיו ילדים ידעו שהם נשים", ואצלי זה לא כך. אף פעם לא ידעתי שאני אישה, תמיד התבאסתי שנולדתי גבר וחלמתי והתפללתי שבדרך כלשהי אהפוך לאישה. אז, למה זה הופך אותי בדיוק?

בנוסף אם יש כאן כאלה שעשו או באמצע התהליך הייתי שמח אם יצרו איתי קשר, יש לי כל מני שאלות ותהיות ו, למען האמת אין לי מושג קלוש על התהליך (כאילו יש הרבה חומרים באינטרנט אבל אני מחפש יותר השקפה פנימית מאשר "ההורמונים יעשו לכם שינויים" וגם מידע קונקרטי על התהליך (איך מתחילים? המלצות על רופאים, מה כדאי לדעת לפני)

תודה רבה לכולםן מראש :)
[email protected]
 

hatzilonit

Member
מנהל
שלום וברוכה הבאה לפורום


החוויה של "לא לדעת מהלידה" היא לא נדירה, אבל הרבה פעמים מושתקת, כי זה פחות מרגש לתקשורת
ויש טרנסים וטרנסיות שמרגישימות שזה הופך את הטרנסיות שלהםן לפחות "רצינית".

חוויות אישית (בכללי, לא בהכרח דומות לשלך) את מוזמנת לקרוא בבלוגים: כאן וכאן (יש עוד, זה אלו שזכרתי ב"שלוף") וכמובן, כאן בפורום.

מידע תאורטי בסיסי לגבי התהליך בארץ הכי טוב להתחיל מאתר של "ארגון מעברים". אם יהיו לך אחרי זה שאלות ספציות יש שם אימאייל\טלפון שאפשר לפנות אליהם.

אם תרצי המלצות אישיות לגבי פרוצדורות\אנשי מקצוע ספציפיים - יש את קבוצת הפייסבוק המהממת "בריאוטרנס - פורום איכילוב".

בהצלחה
 
למעלה