דרוש סוחר/ת יומי לנוסטרו

מצב
הנושא נעול.

DukeNukem

New member
אני לא מעוניין להיכנס לוויכוח מיותר אבל

יוזמה זה דבר מבורך
אם אני אצעק בחוץ קילו בשקל, אני אתעשר? למה אתה לא עושה את זה?
ולפני שתספר לי על ההבנה שלך במחשבים, כדאי שתדע שאתה מדבר עם אדם עם ניסיון לא קטן בתוכנה (כולל כתיבת אלגוריתמים לעיבוד מידע בזמן אמת ומש'תלורצה...), אבל מה שיותר חשוב שתדע, זה שבארה"ב יש מאות, אם לא יותר חברות שעוסקות במסחר ממוחשב, רק הטובות שבהן מרוויחות, אז את ההתפארויות הייתי משאיר לאחרי, לא ללפני. אולי כדאי במקום להוציא גרסה חדשה של Duke Nuk'em? היה משחק נחמד.
אני לא מעוניין להיכנס לוויכוח מיותר אבל
לגבי ה Duke אני מסכים איתך ב 100% היה אמור לצאת חדש (לפני שנתיים בערך), אבל הפרוייקט בסוף בוטל.
 

evbi

New member
"האלגוריתמים עושים דברים די בסיסיים"

אני דווקא הייתי רציני, ואני מדבר מתוך ידע
בתחום המחשבים. הקישקוש של גאונים יוצאי יחידות מובחרות ואנשים עם עשרה תארים במתמטיקה זה חרטה ברטה, לא שזה מזיק כל הידע הזה, אבל זה בהחלט לא תנאי סף. האלגוריתמים בסופו של דבר עושים דברים די בסיסיים, החשיבות כאן היא למהירות ולכמות הפעולות. אם יש לך 2 מליון ש"ח להשקיע ובערך שנה- שנה וחצי זמן לבניית המערכת, אני אשמח לעזור לך (בשיא הרצינות).
"האלגוריתמים עושים דברים די בסיסיים"
זו בדיוק הטעות שלך. האלגוריתמים ככל הנראה משתמשים במודלים מתמטיים מורכבים. לא מן הנמנע שהמתמטיקה שבה הם משתמשים היא בכלל לא אנליזה ממשית (נגזרות, אינטגרלים וכו') אלא כל מיני תיאוריות אקזוטיות כמו תורת המספרים או טופולוגיה. פרט לכך הרבה מהאנשים שעוסקים בזה מביעים מודלים "מבחוץ". מעסיקים פיסיקאים שעושים שינויים למודל של תהליך פיסיקלי ומכניסים אותו לתוך העסק. ידע במחשבים דרוש רק כדי ליישם את המערכת. אבל תמצא לי אחד עם תארים במתמטיקה או פיסיקה שלא יכול לכתוב לך את זה. לדעתי המהירות חשובה רק למערכות המאוד פרימיטיביות שעוסקות בארביטרז'ים ומערכות מתקדמות לא יזדקקו למהירות גבוהה כל כך ואפשר יהיה ליישם אותן אפילו ב-python. בהינתן האלגוריתם, ילד בן 7 יכול לכתוב לך את המערכת ב-python.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה