דרישה לאנגלית במשרדים המובילים מהמתחמה

yanivnavon1

New member
דרישה לאנגלית במשרדים המובילים מהמתחמה

אותם משרדים שבין היתר עובדים עם לקוחות זרים ולכן דורשים מהמתחמה רמת אנגלית גבוהה.מה פשר הדרישה? יכולת כתיבה? כי מעולם לא התנסיתי בכתיבה בשפה האנגלית שלא לדבר על מסמך משפטי או לקוחות שאנגלית היא שפת האם שלהם . אדגיש ששאלתי לא מתייחסת למחלקות בין-לאומיות אלא למשל למחלקת לטיגיציה. כמה הדבר יכול להיות לי למכשול בקבלה למשרדים הללו?

תודה,
 

lol65

New member
הדרישות משתנות

יש משרדים שדורשים שפת אם (לפעמים הם מגזימים במודעה) ויש כאלה ש"מסתפקים" באנגלית ברמה גבוה. כתיבה קריאה ודיבור. בגדול, הדרישה לאנגלית למחלקת ליטיגציה היא פחותה בהרבה מהדרישה למחלקות הבינלאומיות. העניין הוא פחות לקוחות דוברי אנגלית אלא סיכסוכים עם חברות זרות, כלומר הצד השני הוא דובר אנגלית. האנגלית נדרשת לצורך התכתבויות בין הצדדים, בוררויות בחו"ל וכו'.
מצד אחד, אף אחד ממי שהאנגלית שלו היא לא שפת גם לא ממש התנסה בעבודה באנגלית וכתיבה שוטפת, וגם דוברי האנגלית לא התנסו בכתיבת מסמך משפטי. אם האנגלית שלך היא טובה, כלומר אתה קורא בלי בעיה, מסוגל לנהל שיחה ולקרוא מאמר באנגלית (לעיתים אף פחות מזה), אז לא אמורה להיות בעיה במחלקות כמו ליטיגציה. אם אתה לא מסוגל לחבר שתי מילים באנגלית אז כן עלולה להיות בעיה, ואם לא תישאל על זה ישירות בראיון, אז עדיף לא לעלות את זה. תהיה כן בקוה"ח שלך ותכתוב את רמת האנגלית האמיתית שלך ותקבל זימונים שיתאימו לכך.
 
למעלה