דרישות האירוויזיון לתח"צ יחייבו הפעלה בשבת.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מעניין, לא התעמקתי בדיני הרכבת ואי כפיפותה לעניין השבת.

יש הבדל
הרכבת אינה כפופה לחוק לצמצום תחבורה ציבורית. היא פועלת לפי כללים אחרים. במקרה אז, נזכיר, היה מדובר בחשש לחיי אדם בשל סופת שלגים כבדה בהפתעה שלא נערכו לה כראוי.
מעניין, לא התעמקתי בדיני הרכבת ואי כפיפותה לעניין השבת.
כן, אציין כי הפעלתה במועד זה הייתה ללא תשלום.
&nbsp
בונגע לחשש לחיי אדם, כך מספר קווי לילה פועלים בלילות שישי, עקב חשש לחיי אדם. על פניו, את קווי הלילה ניתן להפעיל בכל ימות השבוע, עקב החשש לחיי אדם.
 

Ccyclist

Well-known member
מורשת ישראל היא המשפחתיות המובילה לפקקי ליל הסדר וראש השנה.

כותרתו של עידן יוסף אינה ראויה לפתיחה או התייחסות.
מורשת ישראל היא המשפחתיות המובילה לפקקי ליל הסדר וראש השנה.
ערכים כמו משפחתיות, ביקור חולים, חברות, ניחום אבלים.
 

Ccyclist

Well-known member
לגבי אילת: לא רלבנטית עקב היעדר קישור לעובדה.

דרישות האירוויזיון לתח"צ יחייבו הפעלה בשבת.
החזרה הגנרלית בערב שישי, ארועי הצהריים שלפני התחרות עצמה, מתחמי הקהל וההגעה למתחם ההופעה הראשית בערב שבת - לפי כללי האירוויזיון חובה על העיר המארחת להפעיל מערכת תחבורה ציבורית מודרנית לכל אלו וכן להציע תחבורה ציבורית לשדה התעופה הבינלאומי המשרת את העיר. למשלחות ולאח"מים יש להציע שירות שאטלים ייעודי.

Transport- modern transportation system in the city/ international airport connections/ airport-city transport/ shuttle buses for delegations/ shuttle bus service (official hotels/Euroclub/venue/press centre).

(ציטוט מתנאי העיר המארחת לפי הלינק הבא:
http://esctoday.com/136642/ukraine-2017-host-city-requirements/
(

כלומר - העיר היחידה בישראל שיכולה אולי לעמוד בתנאי האירוח כיום הינה אילת אם בנוסף לתחבורה הפנימית בעיר ישנו קישור לשדה התעופה עובדה בשישי ושבת.

יתכן שתנאיי התחבורה של התחרות יכולו לשמש כמנוף לשינוי עוצר התחבורה הייחודי לישראל שאין לו אח ורע בעולם. מי שרוצים להנות מהיוקרה של קיום ארוע בינלאומי חשוב רב משתתפים ורב תיירים יצטרכו לקיים את תנאי הארוע ולאפשר למשתתפים תח"צ שתיתן ניידות עצמאית לעשרות אלפי באי הארוע.


לגבי חיפה: היעדר תח"צ לשדה תעופה בינ"ל בשישי ושבת וכן ההגדרה של כל הקווים שאינם קו 1 במטרונית לפי סטטוס קוו בן 70 שלא יכול לעמוד בהגדרה "מערכת מודרנית" פוסלים את העיר כמועמדת אלא אם יבוצעו שינויים במערך המופעל שם בשבתות.

מערכות התח"צ תל אביב או ירושלים תצטרכנה לעבור מהפיכת תחבורה שלמה כדי לאפשר את התחרות בלוח הזמנים שלה. אינני בטוח אם הפעלה חד פעמית ללא חזרה גנרלית של מספר סופי שבוע תעמוד בתנאים משום שהפעלה חד פעמית עלולה להתקל בכל מני בעיות לא צפויות.
לגבי אילת: לא רלבנטית עקב היעדר קישור לעובדה.
לפי גוגל אין תח"צ מעובדה לאילת בין צהרי יום שישי ל11 בבוקר יום א! זה מקרה די קיצוני של "שמירת מוצ"ש" בין נמל תעופה ועיר תיירות.
&nbsp
השדה נמצא על כביש 12 ולכן קווי כביש 90 ממרכז הארץ שיש להם היתרי ספר לנסוע לאילת וממנה במהלך השבת אינם יכולים להגיע אליו ללא סיבוב.
 

Bus Nerd

Active member
לא רלוונטית כי אין איצטדיון

לגבי אילת: לא רלבנטית עקב היעדר קישור לעובדה.
לפי גוגל אין תח"צ מעובדה לאילת בין צהרי יום שישי ל11 בבוקר יום א! זה מקרה די קיצוני של "שמירת מוצ"ש" בין נמל תעופה ועיר תיירות.
&nbsp
השדה נמצא על כביש 12 ולכן קווי כביש 90 ממרכז הארץ שיש להם היתרי ספר לנסוע לאילת וממנה במהלך השבת אינם יכולים להגיע אליו ללא סיבוב.
לא רלוונטית כי אין איצטדיון
מבחינת שדה תעופה אני מניח שעד האירווזיון שדה התעופה הבינ"ל רמון ייפתח כבר.
 
אתה מזלזל ביכולת של המדינה

דרישות האירוויזיון לתח"צ יחייבו הפעלה בשבת.
החזרה הגנרלית בערב שישי, ארועי הצהריים שלפני התחרות עצמה, מתחמי הקהל וההגעה למתחם ההופעה הראשית בערב שבת - לפי כללי האירוויזיון חובה על העיר המארחת להפעיל מערכת תחבורה ציבורית מודרנית לכל אלו וכן להציע תחבורה ציבורית לשדה התעופה הבינלאומי המשרת את העיר. למשלחות ולאח"מים יש להציע שירות שאטלים ייעודי.

Transport- modern transportation system in the city/ international airport connections/ airport-city transport/ shuttle buses for delegations/ shuttle bus service (official hotels/Euroclub/venue/press centre).

(ציטוט מתנאי העיר המארחת לפי הלינק הבא:
http://esctoday.com/136642/ukraine-2017-host-city-requirements/
(

כלומר - העיר היחידה בישראל שיכולה אולי לעמוד בתנאי האירוח כיום הינה אילת אם בנוסף לתחבורה הפנימית בעיר ישנו קישור לשדה התעופה עובדה בשישי ושבת.

יתכן שתנאיי התחבורה של התחרות יכולו לשמש כמנוף לשינוי עוצר התחבורה הייחודי לישראל שאין לו אח ורע בעולם. מי שרוצים להנות מהיוקרה של קיום ארוע בינלאומי חשוב רב משתתפים ורב תיירים יצטרכו לקיים את תנאי הארוע ולאפשר למשתתפים תח"צ שתיתן ניידות עצמאית לעשרות אלפי באי הארוע.


לגבי חיפה: היעדר תח"צ לשדה תעופה בינ"ל בשישי ושבת וכן ההגדרה של כל הקווים שאינם קו 1 במטרונית לפי סטטוס קוו בן 70 שלא יכול לעמוד בהגדרה "מערכת מודרנית" פוסלים את העיר כמועמדת אלא אם יבוצעו שינויים במערך המופעל שם בשבתות.

מערכות התח"צ תל אביב או ירושלים תצטרכנה לעבור מהפיכת תחבורה שלמה כדי לאפשר את התחרות בלוח הזמנים שלה. אינני בטוח אם הפעלה חד פעמית ללא חזרה גנרלית של מספר סופי שבוע תעמוד בתנאים משום שהפעלה חד פעמית עלולה להתקל בכל מני בעיות לא צפויות.
אתה מזלזל ביכולת של המדינה
לייצר הסדרים זמניים מסוגים שונים לסופ"ש אחד בלבד... הסטטוס קוו נשבר רק לכיוון אחד וזה הכיוון הלא נכון מבחינתנו... בטח בירושלים.
 

Ccyclist

Well-known member
לדעתי יצטרכו לפחות שני סופי שבוע, אך החשיבות היא בתקדים.

אתה מזלזל ביכולת של המדינה
לייצר הסדרים זמניים מסוגים שונים לסופ"ש אחד בלבד... הסטטוס קוו נשבר רק לכיוון אחד וזה הכיוון הלא נכון מבחינתנו... בטח בירושלים.
לדעתי יצטרכו לפחות שני סופי שבוע, אך החשיבות היא בתקדים.
בלתי אפשרי שיפילו את ההרצה על ערב התחרות ולכן יצטרכו להדגים את הפעלת המערכת מראש.
&nbsp
האירוויזיון הוא דאוס אקס מאכינה בינלאומי שאלו תנאיו ודרישותיו מכל עיר מארחת ולכן הוא נמצא מעל למערכת הבלמים הרגילה של ההצגה.
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
על איזו "הרצה" של איזו "מערכת" אתה מדבר? לא יבנו מערכת חדשה

לדעתי יצטרכו לפחות שני סופי שבוע, אך החשיבות היא בתקדים.
בלתי אפשרי שיפילו את ההרצה על ערב התחרות ולכן יצטרכו להדגים את הפעלת המערכת מראש.
&nbsp
האירוויזיון הוא דאוס אקס מאכינה בינלאומי שאלו תנאיו ודרישותיו מכל עיר מארחת ולכן הוא נמצא מעל למערכת הבלמים הרגילה של ההצגה.
&nbsp
&nbsp
על איזו "הרצה" של איזו "מערכת" אתה מדבר? לא יבנו מערכת חדשה
ולא צריך "להריץ" שום היסעים מיוחדים או תגבור של אוטובוסים או כל דבר אחר, וממש לא סביר שזה יקרה בסופ"ש לפני. אתה ממציא לעצמך תסריטים משלך...
 

Ccyclist

Well-known member
מבחינתי הרצת לו"ז שישי שבת במערכת החול תספיק.

על איזו "הרצה" של איזו "מערכת" אתה מדבר? לא יבנו מערכת חדשה
ולא צריך "להריץ" שום היסעים מיוחדים או תגבור של אוטובוסים או כל דבר אחר, וממש לא סביר שזה יקרה בסופ"ש לפני. אתה ממציא לעצמך תסריטים משלך...
מבחינתי הרצת לו"ז שישי שבת במערכת החול תספיק.
את בעצמך העדת בעבר שאין לך מה לעשות במערכת השבת הקיימת כשהעליתי את הרעיון שאולי כחיפאית תסעי עוד נסיעה או שתיים כדי להגדיל את מספרי הנוסעים (דבר שכדאי שמי שיכול יעשה). הדיווחים בפורום על המטרונית מעידים עליה כעל אמצעי שנועד יותר לתושבי הקריות ופחות לתושבי חיפה.
&nbsp
גיגול מהיר של "מלון, חיפה" מגלה שני מקבצים עיקריים, האחד ברחוב הרצל והשני על רכס הכרמל, שני מקומות שבהחלט אינם בכיסוי של קו 1 של המטרונית, וכל תיגבור של קווי הסאטוס קוו הינו למעשה שבירת הסטטוס קוו.
&nbsp
בגדול יהיו שני ארועי קדם בשלישי ובחמישי שיהנו ממערכת החול הרגילה. לא יתכן שהמארגנים יקבלו שהחזרה הגנרלית והארוע הראשי לא יהנו מאותה רמת שירות כאשר מדובר בתנאי מפורש לאירוח. הגיוני שאותם הקווים שישמשו את באי תחרויות הקדם ימשיכו לפעול בשישי ושבת.
&nbsp
העניין הוא שהרצת לו"ז חדש באופן חד פעמי ביום התחרות היא ניסוי אחד יותר מדי על באי התחרות, ולא דומה למה שהמארגנים רגילים אליו מערים אחרות. בליסבון למשל יש לו"ז שבת ולו"ז א' המותאם לצרכי העיר בכל אמצעי התח"צ השונים (פרברית, מטרו, רק"ל מודרנית והיסטורית, אוטובוסים) וכל שצריך היה לעשות הוא להפעיל את המערכת הרגילה עבור מרבית המשתתפים ולהוסיף מספר אלמנטים של תיגבור בשולי המערכת. בחיפה לעומת זאת יישום לו"ז שישי שבת חדש לחלוטין בלי חור השירות שבין 4 בצהריים ל9 בערב ביום שישי, בלי תדירות מפלשתינה א"י, ועם קו 3 של המטרונית שאינו פועל בשבת יצריך בדיקת מערכת מראש כדי לראות שהכל עובד חלק כי זו הפעלה בקנה מידה גדול יותר מהמקובל כיום. זה עניין של משמרות וסידורי עבודה, של ויסות, של פעולה בתנאי אמת של סוף שבוע חיפאי ויתכן שבין המלונות לכפר האירוויזיון יהיו כבר סנוניות ראשונות של באי התחרות.
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה? לשם מה? ממתי עושים דברים כאלה?

מבחינתי הרצת לו"ז שישי שבת במערכת החול תספיק.
את בעצמך העדת בעבר שאין לך מה לעשות במערכת השבת הקיימת כשהעליתי את הרעיון שאולי כחיפאית תסעי עוד נסיעה או שתיים כדי להגדיל את מספרי הנוסעים (דבר שכדאי שמי שיכול יעשה). הדיווחים בפורום על המטרונית מעידים עליה כעל אמצעי שנועד יותר לתושבי הקריות ופחות לתושבי חיפה.
&nbsp
גיגול מהיר של "מלון, חיפה" מגלה שני מקבצים עיקריים, האחד ברחוב הרצל והשני על רכס הכרמל, שני מקומות שבהחלט אינם בכיסוי של קו 1 של המטרונית, וכל תיגבור של קווי הסאטוס קוו הינו למעשה שבירת הסטטוס קוו.
&nbsp
בגדול יהיו שני ארועי קדם בשלישי ובחמישי שיהנו ממערכת החול הרגילה. לא יתכן שהמארגנים יקבלו שהחזרה הגנרלית והארוע הראשי לא יהנו מאותה רמת שירות כאשר מדובר בתנאי מפורש לאירוח. הגיוני שאותם הקווים שישמשו את באי תחרויות הקדם ימשיכו לפעול בשישי ושבת.
&nbsp
העניין הוא שהרצת לו"ז חדש באופן חד פעמי ביום התחרות היא ניסוי אחד יותר מדי על באי התחרות, ולא דומה למה שהמארגנים רגילים אליו מערים אחרות. בליסבון למשל יש לו"ז שבת ולו"ז א' המותאם לצרכי העיר בכל אמצעי התח"צ השונים (פרברית, מטרו, רק"ל מודרנית והיסטורית, אוטובוסים) וכל שצריך היה לעשות הוא להפעיל את המערכת הרגילה עבור מרבית המשתתפים ולהוסיף מספר אלמנטים של תיגבור בשולי המערכת. בחיפה לעומת זאת יישום לו"ז שישי שבת חדש לחלוטין בלי חור השירות שבין 4 בצהריים ל9 בערב ביום שישי, בלי תדירות מפלשתינה א"י, ועם קו 3 של המטרונית שאינו פועל בשבת יצריך בדיקת מערכת מראש כדי לראות שהכל עובד חלק כי זו הפעלה בקנה מידה גדול יותר מהמקובל כיום. זה עניין של משמרות וסידורי עבודה, של ויסות, של פעולה בתנאי אמת של סוף שבוע חיפאי ויתכן שבין המלונות לכפר האירוויזיון יהיו כבר סנוניות ראשונות של באי התחרות.
&nbsp
&nbsp
למה? לשם מה? ממתי עושים דברים כאלה?
ממתי "מתרגלים" לו"ז חדש של אוטובוסים מראש? אני לא מצליחה להבין מהיכן ולמה אתה שואב את הרעיונות המוזרים האלה. אם דיברנו על העבר, עד עכשיו הערכתי את הכתיבה שלך בפורום וחשבתי שאתה אחד הכותבים הרציונליים ביותר, אבל כל השרשור הזה פשוט הזוי. אין לזה קשר לשבירת הסטטוס קוו כי ידאגו להסעות (אולי אפילו חינם) באופן חד פעמי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעצם, אני חוזרת בי: לא ממש רציונלי, אחרי שהזכרת לי

מבחינתי הרצת לו"ז שישי שבת במערכת החול תספיק.
את בעצמך העדת בעבר שאין לך מה לעשות במערכת השבת הקיימת כשהעליתי את הרעיון שאולי כחיפאית תסעי עוד נסיעה או שתיים כדי להגדיל את מספרי הנוסעים (דבר שכדאי שמי שיכול יעשה). הדיווחים בפורום על המטרונית מעידים עליה כעל אמצעי שנועד יותר לתושבי הקריות ופחות לתושבי חיפה.
&nbsp
גיגול מהיר של "מלון, חיפה" מגלה שני מקבצים עיקריים, האחד ברחוב הרצל והשני על רכס הכרמל, שני מקומות שבהחלט אינם בכיסוי של קו 1 של המטרונית, וכל תיגבור של קווי הסאטוס קוו הינו למעשה שבירת הסטטוס קוו.
&nbsp
בגדול יהיו שני ארועי קדם בשלישי ובחמישי שיהנו ממערכת החול הרגילה. לא יתכן שהמארגנים יקבלו שהחזרה הגנרלית והארוע הראשי לא יהנו מאותה רמת שירות כאשר מדובר בתנאי מפורש לאירוח. הגיוני שאותם הקווים שישמשו את באי תחרויות הקדם ימשיכו לפעול בשישי ושבת.
&nbsp
העניין הוא שהרצת לו"ז חדש באופן חד פעמי ביום התחרות היא ניסוי אחד יותר מדי על באי התחרות, ולא דומה למה שהמארגנים רגילים אליו מערים אחרות. בליסבון למשל יש לו"ז שבת ולו"ז א' המותאם לצרכי העיר בכל אמצעי התח"צ השונים (פרברית, מטרו, רק"ל מודרנית והיסטורית, אוטובוסים) וכל שצריך היה לעשות הוא להפעיל את המערכת הרגילה עבור מרבית המשתתפים ולהוסיף מספר אלמנטים של תיגבור בשולי המערכת. בחיפה לעומת זאת יישום לו"ז שישי שבת חדש לחלוטין בלי חור השירות שבין 4 בצהריים ל9 בערב ביום שישי, בלי תדירות מפלשתינה א"י, ועם קו 3 של המטרונית שאינו פועל בשבת יצריך בדיקת מערכת מראש כדי לראות שהכל עובד חלק כי זו הפעלה בקנה מידה גדול יותר מהמקובל כיום. זה עניין של משמרות וסידורי עבודה, של ויסות, של פעולה בתנאי אמת של סוף שבוע חיפאי ויתכן שבין המלונות לכפר האירוויזיון יהיו כבר סנוניות ראשונות של באי התחרות.
&nbsp
&nbsp
בעצם, אני חוזרת בי: לא ממש רציונלי, אחרי שהזכרת לי
את הצעתך ההזויה "כחיפאית תסעי עוד נסיעה או שתיים כדי להגדיל את מספרי הנוסעים (דבר שכדאי שמי שיכול יעשה)"
כי כ"כ כיף לנסוע באוטובוס ביום חול, זו חוויה כ"כ נפלאה, מי לא ירצה לשלם כסף ולבזבז זמן כדי לחזור עליה סתם כך ביום החופשי שלו?! למה לאדם לנוח, להיות עם משפחתו או לעסוק בתחביביו כשהוא יכול לחרוש את העיר סתם כך באוטובוסים המעולים של אגד? מה כבר יש לו לעשות בחייו אם לא ליצור ביקוש פיקטיבי?!
 

Ccyclist

Well-known member
את רק מוכיחה עד כמה המערכת לא רלוונטית.

בעצם, אני חוזרת בי: לא ממש רציונלי, אחרי שהזכרת לי
את הצעתך ההזויה "כחיפאית תסעי עוד נסיעה או שתיים כדי להגדיל את מספרי הנוסעים (דבר שכדאי שמי שיכול יעשה)"
כי כ"כ כיף לנסוע באוטובוס ביום חול, זו חוויה כ"כ נפלאה, מי לא ירצה לשלם כסף ולבזבז זמן כדי לחזור עליה סתם כך ביום החופשי שלו?! למה לאדם לנוח, להיות עם משפחתו או לעסוק בתחביביו כשהוא יכול לחרוש את העיר סתם כך באוטובוסים המעולים של אגד? מה כבר יש לו לעשות בחייו אם לא ליצור ביקוש פיקטיבי?!
את רק מוכיחה עד כמה המערכת לא רלוונטית.
אם המערכת היתה רלוונטית אז לא היתה בעיה כלשהי לעשות תחנה או שתיים על ציר חורב או בעיר התחתית בשבת תוך כדי חיי הפנאי הרגילים בלי מאמץ מיוחד.
&nbsp
העובדה שמבחינתך מדובר במטלה בלתי אפשרית מעידה שהשימוש במערכת אינה עניין של מה בכך כפי שהיא יכולה להיות בקווי החול של בוקר שישי או מוצ"ש.
&nbsp
ההגיון ב"ניפוח" הנסועה באחת המערכות הבודדות במדינה שפועלות השבת הוא ברור - הגדלת נתוני המסועה תביא להגדלת הדרישות לשיפור המערכת ולהוכחה לצורך העקרוני הנרחב יותר בתחבורה ציבורית בשבת וחג.
&nbsp
את אפילו לא צריכה לתרום לעמותות, רק להשתמש במשהו שקיים אצלך בעיר מלפני קום המדינה, אבל זה לא נוח או רלבנטי לך ובאותה מידה זה לא יהיה נוח או רלוונטי לבאי האירוויזיון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה רק מוכיח שאין לך מושג מהחיים שלי, אל תפרש אותי, תודה

את רק מוכיחה עד כמה המערכת לא רלוונטית.
אם המערכת היתה רלוונטית אז לא היתה בעיה כלשהי לעשות תחנה או שתיים על ציר חורב או בעיר התחתית בשבת תוך כדי חיי הפנאי הרגילים בלי מאמץ מיוחד.
&nbsp
העובדה שמבחינתך מדובר במטלה בלתי אפשרית מעידה שהשימוש במערכת אינה עניין של מה בכך כפי שהיא יכולה להיות בקווי החול של בוקר שישי או מוצ"ש.
&nbsp
ההגיון ב"ניפוח" הנסועה באחת המערכות הבודדות במדינה שפועלות השבת הוא ברור - הגדלת נתוני המסועה תביא להגדלת הדרישות לשיפור המערכת ולהוכחה לצורך העקרוני הנרחב יותר בתחבורה ציבורית בשבת וחג.
&nbsp
את אפילו לא צריכה לתרום לעמותות, רק להשתמש במשהו שקיים אצלך בעיר מלפני קום המדינה, אבל זה לא נוח או רלבנטי לך ובאותה מידה זה לא יהיה נוח או רלוונטי לבאי האירוויזיון.
אתה רק מוכיח שאין לך מושג מהחיים שלי, אל תפרש אותי, תודה
אף מערכת תחבורה לא רלוונטית לרצון שלי להישאר בבית ולעסוק בענייניי או לצאת להליכה (רגלית!). לו הייתי עורכת נסיעות רבות מדי שבת, אפשר היה לדבר על הרלוונטיות של המערכת. אבל אני בד"כ לא. אז לצאת במיוחד, לבזבז זמן וכסף רק כדי "לבלות" בנסיעות בטלות באוטובוסים? אתה בטוח שלקחת את התרופות הבוקר?
 
בחיפה ופרבריה מותר להפעיל תחצ בשבת

דרישות האירוויזיון לתח"צ יחייבו הפעלה בשבת.
החזרה הגנרלית בערב שישי, ארועי הצהריים שלפני התחרות עצמה, מתחמי הקהל וההגעה למתחם ההופעה הראשית בערב שבת - לפי כללי האירוויזיון חובה על העיר המארחת להפעיל מערכת תחבורה ציבורית מודרנית לכל אלו וכן להציע תחבורה ציבורית לשדה התעופה הבינלאומי המשרת את העיר. למשלחות ולאח"מים יש להציע שירות שאטלים ייעודי.

Transport- modern transportation system in the city/ international airport connections/ airport-city transport/ shuttle buses for delegations/ shuttle bus service (official hotels/Euroclub/venue/press centre).

(ציטוט מתנאי העיר המארחת לפי הלינק הבא:
http://esctoday.com/136642/ukraine-2017-host-city-requirements/
(

כלומר - העיר היחידה בישראל שיכולה אולי לעמוד בתנאי האירוח כיום הינה אילת אם בנוסף לתחבורה הפנימית בעיר ישנו קישור לשדה התעופה עובדה בשישי ושבת.

יתכן שתנאיי התחבורה של התחרות יכולו לשמש כמנוף לשינוי עוצר התחבורה הייחודי לישראל שאין לו אח ורע בעולם. מי שרוצים להנות מהיוקרה של קיום ארוע בינלאומי חשוב רב משתתפים ורב תיירים יצטרכו לקיים את תנאי הארוע ולאפשר למשתתפים תח"צ שתיתן ניידות עצמאית לעשרות אלפי באי הארוע.


לגבי חיפה: היעדר תח"צ לשדה תעופה בינ"ל בשישי ושבת וכן ההגדרה של כל הקווים שאינם קו 1 במטרונית לפי סטטוס קוו בן 70 שלא יכול לעמוד בהגדרה "מערכת מודרנית" פוסלים את העיר כמועמדת אלא אם יבוצעו שינויים במערך המופעל שם בשבתות.

מערכות התח"צ תל אביב או ירושלים תצטרכנה לעבור מהפיכת תחבורה שלמה כדי לאפשר את התחרות בלוח הזמנים שלה. אינני בטוח אם הפעלה חד פעמית ללא חזרה גנרלית של מספר סופי שבוע תעמוד בתנאים משום שהפעלה חד פעמית עלולה להתקל בכל מני בעיות לא צפויות.
בחיפה ופרבריה מותר להפעיל תחצ בשבת
מאז ומעולם פעלו המון קווים.
בשנים האחרונות זה הצטמטם אבל זה לא אומר שאיאפשר להפעיל - אפשר רק צריך לרצות.
הלוואי ויתחילו להפעיל גם קווים לים כמו שהיה בעבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה