ד" רשפון שלום

עילית33

New member
ד" רשפון שלום../images/Emo13.gif../images/Emo39.gif../images/Emo141.gif../images/Emo20.gif

אינני מכירה אותך - אבל נתקלתי בשירות שאתה נותן דרך האינטרנט כחלק מעבודתי בהדרכת נוער בעבר. למדתי המון על מחלת האיידס, דרכי הידבקות והימנעות ממך ומתשובותיך. אני יודעת בבירור שמספר אנשים צעירים שייעצתי להם כיצד להגן על עצמם ( והכול בעזרתך הוירטואלית שלימדה אותי לענות לשאלותיהם בפירוט) החלו לקיים רק יחסים מוגנים או שסירבו לקיים יחסים לא מוגנים- דבר שקודם לכן פחדו לעשות אם מפאת חשש שיצחקו עליהם, שידחו אותם וכו´או מתוך תחושה ש"הכול יהיה בסדר"..אי לכך אני חושבת שיש סיכוי גדול מאוד שאתה בעצם היותך איש כה סבלני אשר מוכן לענות לכל השאלות האפשריות- בעצם אתה ממש מציל חיי אדם! אני רוצה רק לחזק את ידיך על העשייה המבורכת הזו- תשובותיך והחומר שאתה נותן כאן באורך אוח וסבלנות אין קץ מצילים חיים!! יישר כוח!
ויש רק עוד דבר אחד שאני נתקלת בו הרבה - אך לא תמיד יודעת לענות במדויק אם יש בכלל תשובה מדויקת: מה לגבי נשיקות צרפתיות?
שאלה שחוזרת על עצמה המון... תוכל אולי לעדכן אותי ואולי גם אחרים המעוניינים לדעת : האם יש בזה סיכון? החר,ה תמיד אומרים: מנין לי לדעת אם יש לה פצע בפה או לא? ואני נשארתי תמיד ללא תשובה.. מה דעתך??
 
נשיקה צרפתית

נשיקת צרפתית נחשבת כחלק מיחסי מין בטוחים מבחינת איידס. אומנם באופן תיאורטי אכן "לא ניתן לדעת אם לבן /בת הזוג יש פצעים בפה",אבל ההמלצה המעשית היא שנשיקות אינן מעבירות איידס כל עוד לא רואים או טועמים טעם של דם( ואין צורך או יכולת לבדוק זאת באופן פעיל ויזום). נשיקות עלולות להעביר את המחלה הקשה דלקת כבד נגיפית B. מסיבה זו מומלץ לכל מי שיש לו/לה יחסי מין עם יותר מבן/ בת זוג אחד בחצי שנה, לקבל את החיסון נגד מחלה זו. החיסון הנו מאוד יעיל ומאוד בטוח. הוא ניתן במרפאות קופות החולים לפי בקשת המבוטח, באמצעות מרשם רופא.
 
למעלה