האטה בגדילה שבוע 36 , 2vsd שריריים קטנים בלב.

טוטו101

New member
האטה בגדילה שבוע 36 , 2vsd שריריים קטנים בלב.

מבולבלת וחוששת מאוד.
הריון שני (הראשון הסתיים בלידה מוקדמת שבוע 27 עקב העדר זרימה דיאסטולית וiugr חמור. ) הריון נוכחי מטופלת מתחילת הריון קלאקסן 40 (שהועלה ל60 בשבוע 26 עקב המלצת קופרמינץ) , אספירין 100, וקלציום.
כרגע שבוע 36 (משבוע 24 בערך התחילו לראות פער של שבוע בגדילה וכעת כבר יש פער של שלושה שבועות) חשוב לציין כי כל האיברים תואמים שבוע 33 ורק הרגליים תואמות שבוע 36 כרגע העוברית שוקלת 2250 (נכון לשבוע 35 פלוס 4) לפני יומיים בבדיקה שגרתית לחלוטין נמצא ממצא שלא ראו לפני כן והוא שני vsd קטנים שרירים בלב . כעת מלחיצים אותי לעשות ייעוץ גנטי (חשוב לציין כי גם חלבון עוברי יצא 2.2 , עשיתי סקירה מכוונת מערכת העצבים יצאה תקינה ועשיתי אקו לב בשבוע 21 יצא תקין) התחלתי את ההריון עם שני שקים אז הוסבר לי שזה מקור העלייה לחלבון העוברי.
אנחנו לחוצים מאוד מהממצאים בגלל שאני מחברת בין הvsd לחלבון העוברי ובנוסף להאטה בגדילה.. (למרות שלכל נתון בפני עצמו יש הסבר!!! ) זה מלחיץ נורא שזה בא ביחד.. קבעתי תור לפרופסור שוחט לעוד יומיים ואני בלחץ מטורף שמא יגיד דיקור מי שפיר בשבוע שלי (אני צפויה ללדת עוד שבועיים בניתוח אקלקטיבי) מה עושים במצב כזה? האם יכול להיות שהפעם ההאטה בגדילה נובעת מגנטיקה ולא מההיסטוריה שלי? (בדיקת זרימות הראתה- פיצוי של mca, נואץ דו צדדי ברחם , חבל הטבור -זרימות תקינות, pi-תקין). עד כמה המצב בעייתי ובאמת יכול להעיד על בעיה גנטית? אני אובדת עצות לא יודעת אם לפנות לייעוץ גנטי או פשוט ללכת על סקירה מכוונת מערכת העצבים שוב כדי לשלול מום. (למרות שכבר עשיתי בשבוע 22 והייתה תקינה) האם עליי ללכת על סקירה? או לחכות לראות מה יגיד היועץ הגנטי?
 
למעלה