האםאתם מאמינים שרוחות יכולות לשכון בחפצים?

האםאתם מאמינים שרוחות יכולות לשכון בחפצים?

בימים האחרונים מעסיקה אותי השאלה הזו, אחרי שחברה שלי ניסתה לזכות במכירה על בובה רדופה באיביי.
היא טוענת שהמוכר של הבובה, שיש לו מעל 200 פידבקים חיוביים ואף לא פידבק שלילי אחד, מספר שלבובה יש רוח ששוכנת בתוכה של ילדה שנפטרה. הבובה זזה מחדר לחדר בכוחות עצמה, ולטענת המוכר (לפחות ממה שאני הבנתי) הוא בדק את השדה האלקטרומגנטי סביב הבובה בעזרת מכשיר מדידה מיוחד (emf) ומצא שהוא גבוה באופן חריג.
עוד הוא טוען שיש ריח פרחים סביב הבובה באופן קבוה ושבהקלטה שהוא ערך נשמע צחוק של ילדה ונקישות רגליים על רצפת עץ.
אז נשאלת השאלה... אתם באמת חושבים שקיימת אפשרות שרוח רפאים תשכון בתוך בובה או חפץ כלשהו? האם לדעתכם יש סיבה לכך שהרוח תבחר לשכון דווקא בתוך אותו חפץ? זה סיקרן אותי, אז חיפשתי קצת ברשת ומצאתי שהתופעה קיימת לא רק באיביי, אלא שיש מוזיאון שלם של בובות רדופות שאפילו מציע חלק מהבובות הללו ל״אימוץ״ או מכירה.
מה דעתכם?
 
זו מכירה שהסתיימה

בסוף מישהו אחר זכה בה... אבל אם תעשי חיפוש על המילים haunted doll באיביי תמצאי המון תוצאות דומות. למשל זו, שהמוכר מראה בה בוידיאו איך המכשיר שמגלה את השדה האלקטרו-מגנטי מצפצף בצורה חריגה כשהוא קרוב לבובה. (אומרים שניתן לגלות הימצאות רוחות במקומות בו יש הצטברות של אנרגיה אלטרו- מגנטית.)
 

OhadB3i

New member
לא. נראה לי סתם בגלל halloween פרסמו

הטריקים האלה ידועים מזמן.. לא אמין
 
אני לא לגמרי בטוחה שזה בגלל האלווין

נכון שיש המון כאלו שמוכרים טריקים זולים, אבל לגבי אותו מוכר ספציפי- כשיש לו אלפי פידבקים חיוביים מאנשים שרכשו ממנו בובות רדופות, קצת קשה להאמין שהוא העלה את המכירה במיוחד להאלווין, כי מדובר במישהו שהמוניטין שלו באיביי עלול להיפגע, וכתוצאה מכך הוא יפסיד כסף וקונים. בכל אופן מעניין ומסקרן לדעתי. אני שוקלת לרכוש בובה כזו בעצמי ולבחון אותה.
 

OhadB3i

New member
בד"כ אני לא סקפטי ושומר על ראש פתוח בדברים הא

האלה.. אז אם זו הייתה בובה אחת - שתיים, הייתי אומר אוקיי יש פה משהו.. אבלמכוון שהבן אדם מוציא בובות רדופות למכירה במכת מסחרית.. משהו לא נראה פה אמין
 
או שאולי מדובר באספן

יש גם אנשים שאוספים חפצים על טבעיים ומחליפים או מוכרים אותם לאספנים אחרים. אני די בטוחה שאם היה מדובר בנוכל או אדם לא אמין, גם הפידבקים היו מצביעים על כך, אבל אלפי פידבקים חיוביים מאנשים שרכשו אצלו בעבר בובות כאלו מוכיחים אחרת.
 

Apotheosis

New member


 

Feanor75

New member
אולי, מי יודע?

למדתי שרוח רפאים היא בדרך כלל לא הרוח האמיתית של האדם, אלא הגוף האתרי שלו שמסיבה כלשהי לא התפרק אחרי המוות, בגלל משהו שקושר אותו חזק לאדמה.
אם זה אמיתי לא נראה לי מומלץ להחזיק חפץ כזה בבית
 
למעלה