האם אי פעם חשתם בנוכחות כלשהי בחדר?

האם אי פעם חשתם בנוכחות כלשהי בחדר?

כאשר לא היה לידכם איש?
יש לי לאחרונה בבית הרגשה של עיניים שמסתכלות עלי כל הזמן, אפילו כשאני לבד בבית, ואתמול קרה דבר די מוזר: אחותי וחבר שלה קפצו לבקר ובזמן שהם היו אצלנו, שמתי לב לחפץ כלשהו שהם ישבו עם הגב אליו שהתחיל להתנדנד מעצמו והפסיק. אח״כ לא הצלחתי לישון... הרגשתי שמשהו חונק אותי בכל פעם שאני עוצמת את העיניים והיתה לי הרגשה לא נוחה, כאילו משהו קורה סביבי ואני לא מודעת אליו לגמרי. בסוף הצלחתי להירדם לשעתיים.
בבוקר קמתי וראיתי שהמנורה שלנו בסלון נשרפה והיה עליה פיח שחור, ואנחנו כמעט לא מדליקים שם את האור בכלל. נראה לי שיש לי פולטרגייסט בבית, או משהו אחר... וזו לא הפעם הראשונה שדברים כאלו קורים פה. מטריד.
 

Eliothim

New member
אתה תמיד יכולה לחוש - השאר תפל.

ולא אפל תמיד..

ייתכן כי תרגישי שמישהו צופה בך - ויכול להיות שזה מאוד הגיוני שמישהו גם שומר עלייך - כמו על כל אדם אחר - במידה כזאת או אחרת - אם הנורה נשרפה - תחליפי אותה - ותתמקדי יותר בלהרגיע את עצמך - אנחנו תמיד מוקפים בישויות - אבל ההמשך הוא שכנראה נשארת לבד בבית והתחלת להיכנס לעניין הזה יותר מידי ולראות עיניים וכ'ו.. עדיף שתנקי את עצמך ותירגעי - ולאחר מכן - אם זה לא נפסק יש לך מישהו מוסמך לטפל בנושא של אנרגיות שליליות בבית - והפיתרון וא די קל - אבל את עצמך - צריכה להישאר ברגיעות מסוימת - ואם רע לך שם - לצאת מהבית עד שהמצב יתאזן.
 

רמלו

New member
היו כמה..

היו לי כמה חוויות, אני תמיד פותר את זה בזה שאני הוזה, מדמיין, עייף..
"הרגשה שמשהו חונק אותי".. זה הזכיר תחושה מוזרה בילדות, לא חניקה פיזית, יותר משהו פנימי כזה ששואב אותך כל פעם שאתה עוצם עיניים, קשה להסביר
אני רק זוכר שזה עשה לי מאוד לא טוב, וטוב שזה עבר..
הרגשתי פעם שמישהו מושך לי את הרגליים, פעם התעוררתי עם תחושה של דקירה מאוד מוחשית של כידון בגב התחתון..
פעמיים הרגשתי שקולות נכנסים לי לראש בלי שאני שולט בהם..
אבל השיא היה בילדות, שהייתה לי (כנראה) אילוזיה מטורפת של חוצן שעולה במדרגות לכיוון שלי, אני זוכר שרצתי
לשירותים, נעלתי את עצמי ותוך 2 דקות נרגעתי לגמריי ואמרתי לעצמי שהכל שטויות והזיתי את זה.
 
יש תופעה שנקראת "שיתוק שינה"

שחווים בזמן של מצב שינה/ ערות, שהרבה מהאנשים שחוו את התופעה הזו דיווחו על תחושה כאילו מישהו התיישב עליהם וכאילו הם מתקשים לנשום. אולי לזה אתה מתכוון... זו תופעה שהתסמינים שלה נפשיים ופסיכולוגיים. אצלי זה קורה בזמן שאני עירנית לחלוטין ולא לפני שינה. בעלי נשאר לישון אצל המשפחה השבוע כדי לחסוך פקקים בבוקר כי הוא היה צריך להגיע מוקדם למקום מסויים, אז נשארתי לבדי בדירה, ושוב אני מוכנה להישבע ששמעתי נקישות מהמטבח, כאילו משהו דופק על דפנות הארונות (חולדות או עכברים אין לנו בוודאות) והייתי מוכנה להישבע ששמעתי לחישות, כאשר ישבתי וקראתי ספר. הדברים האלו קורים משום מה רק כשאני לבד. בעלי לא חווה אותם, שזה מה שמוזר... מצד שני תמיד הייתי יותר רגישה ממנו לדברים על טבעיים.
 
כנראה. נראה לי שגם הזמנתי כמה כאלו בעצמי...

למי שזוכר, כתבתי שהסתקרנתי בעקבות סיפור של חברה על בובות רדופות באיביי, והחלטתי להזמין אחת בעצמי. אז לא הסתפקתי באחת, והזמנתי שתיים. כשסיפרתי לבעלי הוא לא הסכים בשום פנים ואופן להכניס אותה אלינו הביתה, ובטענה שאנחנו לא צריכים עכשיו להתעסק עם דברים כאלה, ואחרי שהתכתבתי עם מדיום, שטענה שהמוכרים באיביי לא ממש יכולים לדעת אם הרוח שיש בבובה היא באמת רוח עם הילה אנרגטית טובה, השתכנעתי להעביר אותה הלאה לחברה אחרת. היא הגיעה היום, הלכתי לדואר לקחת אותה, המוכר ארז אותה בניילון וקשר את השקית, וכיסה אותה בהמון המון ניירות וניילונים. הרמתי אותה והבטתי עליה מבעד לשקית, פתאום עברה בי צמרמורת והיתה לי תחושה משונה, כאילו אני מחזיקה תינוק אמיתי, זז וחי בידיים... הנחתי אותה בזהירות בחזרה בקרטון, ושלחתי אותה לחברה שלי.
את הבובה השניה, שהיא מינאטורית וקטנה יותר שמרתי אצלי, אז כנראה שצפויות להיות עוד תופעות שאני אהיה עדה להן בקרוב, אם כי מהבובה הזו אני לא מקבלת את אותה תחושה שהיתה לי עם הקודמת. ולא השתגעתי... אני אדם רציונלי לחלוטין. אני באמת משוכנעת שיש משהו בבובה ההיא שנשלחה אלי.
נראה מה החברה תדווח לי.
 

atlas13

New member
אני מתערב איתך שבשניה שנכנסת למכירה הזאת..

הבנת שזאת "עסקה עקלקלה" - למה למכור למישהו בובה ועוד מוגדרת כ"בעלת כוחות" - מה בדיוק קורה איתכם? אתם לא מסוגלים למנוע דבר רע כשאתם רואים אותו מולכם? בהחלט תלמדי מזה לפעם הבאה.
 
זה לא בהכרח אומר שזו אנרגיה רעה

פעילות של פולטרגייסט- רוח רועשת, לא חייבת להצביע על אנרגיה שלילית.
בינתיים לא קרו דברים שליליים ואותה רוח לא גרמה שום נזק למעט הזזת חפצים ממקומם.
 

atlas13

New member
אני חושב שעצם זה שחיפשת כזה דבר..

מראה על עניין במשהו שאני רואה אותו כשלילי ברוחניות - ולא מעוניין לקרוא עליו ואפילו להיכנס לתוכן שלו - אבל אם זה עניין אותך - זה באמת עניינך הפרטי- אבל לכתוב אחרכך שזה הפחיד אותך - ואת ידעת שמדובר במשהו שעלול לגרום לזה - אז למה לעסוק בזה?
 
כשלא מצפים למשהו, בד״כ נבהלים כשהוא קורה

והעניין בפעילות על טבעית של רוחות ושדים הוא שזה תופס אותך לא מוכן. אין להם לוח זמנים מדוייק של מתי בא להם לרדוף אותך. זה יכול לקרות באמצע הלילה כשאתה ישן וזה יכול לקרות אחר הצהריים כשאתה יושב וצופה בטלויזיה. ההרגשה שלי היא שמה שיש לי בבית אינו שלילי אלא מחפש דרכים להראות את הנוכחות שלו. לעומת זאת, קרה לי פעם שבבית ההורים שלי ישנתי ולילה אחד שמעתי כאילו מישהו שורט לי את הכרית. התעוררתי ומצאתי שלושה קרעים קטנים בתחתית, כאילו נוצרו בציפורניים... כשהראיתי את זה לאמא שלי היא אמרה שזה בטח נקרע במכונת הכביסה, אבל זה ממש לא נראה ככה.
אז אף על פי שזה מאוד מאוד מעניין אותי, עדיין אני לא לגמרי מבינה עד הסוף למה זה קורה, ואפילו שאני קצת חוששת לגלות, יש בי חלק שכן רוצה להעמיק ולחקור.

זו הסיבה שהבאתי את הדברים האלו אלי הביתה. בינתיים בימים האחרונים קצת יותר רגוע ולא נתקלתי בעוד פעילות כזו, אבל מפעם לפעם אני רואה את הדלתות של ארונות המטבח נפתחות מעצמן, או שיש לנו נקישות על הקירות... מעבר לזה, שום דבר חריג.
 

atlantis13

New member
כמו שנכתב בעמוד הראשון - אל תתקרבו לגורמים ..

במיוחד אם ידעת במעוד מועד - שאולי "היה לך חלק בזה" - ואחרכך לפחד ולכתוב על כך פה - לא חבל - שיעת מראש שזה משהו שאת לא צריכה להיכנס אליו - ועוד החלטת להיכנס ועוד ממש לרכוש משם משהו?
 

atlantis13

New member
כל הפורום מלאה בנוכחות של רוחות - מה לעשות?!

חוששני שהמוחכם רדוף במלא נסיונות לקבל הוכחות רוחניות בתצלומים - ולהעלותם מייד לדיון ועוד כתבה מטופשת - אבל מה היה קורה אם זה מצולם ושמעתם את הבית שלכם - כמה בתים תעברו אם כולם רדופים? מעניין.
 
אודה על האמת

אף אני רוח גלמודה.
נפטרתי עוד במאה ה18 ומאז אני נעה ונדה בעולם
מחפשת מנוח.

בנתיים אתם היחידים שמתייחסים אלי ברצינות אז אני פה :)

בהההה
 
למעלה