האם אתם מנצלים ביטוחים רפואיים?

שירי ל

New member
האם אתם מנצלים ביטוחים רפואיים?

לדברים שאתם מקבלים ממילא מקופת חולים? כלומר- הולכים לרופאים מועדפים וכו' כי הביטוח מכסה?
 

שירי ל

New member
ביאטריס, לא התיעצת עם רופאים נוספים

קיבלת את האבחנה שנתנו לכם בבית החולים? אני מאוד מתלבטת אם לשמוע דיעות נוספות של רופאים. מצד אחד אני מרגישה שהצוות שמטפל בה נהדר (והוא גם גדול- זו לא אבחנה של רופא אחד) ומצד שני גם מפחדת שישלחו אותה לעוד בדיקות אחרי מה שעברה. אבל אולי בעצם האבחנה לא נכונה וטל סובלת ממשהו אחר שהוא בר טיפול?
 

שרון123

New member
אנחנו לא עשינו ביטוח בזמן../images/Emo10.gif

אין לנו ביטוח פרטי עבור ירדן. מושלם כמובן שיש לנו, אבל עד היום לא הצלחנו להוציא מהם כלום. כל פעם שביקשנו משהו, זה לא היה כלול, או שדחו ודחו אותנו עד שהתייאשנו. האבחנה של ירדן הגיעה מבי"ח שערי צדק, שלא קשור לקופ"ח, וגם הלכנו לשם כמה פעמים להתייעצות. היום גם את זה קופ"ח כבר לא מאשרים יותר. בכל מיקרה האבחנה היא חד משמעית, והטיפול הוא כ"כ רב מערכתי, שניצטרך הרבה רופאים כדי לקבל את הטיפול שאנחנו מקבלים בשניידר. אבל שירי, לקחו לטל בדיקות גנטיות, אחרי שיהיו לך התשובות, תוכלי ללכת להתייעץ גם עם רופאים נוספים. באמת לא כדאי לקחת לה שוב בדיקות. אני מניחה שאפשר להתייעץ גם עם התוצאות של הבדיקות שכבר עשו לה.
 

שירי ל

New member
את יודעת, לפני חודשיים, היה אצלינו

סוכן הביטוח שלנו, שהוא גם קרוב משפחה וכדרך אגב, שאל אם להכניס את טל לביטוח הרפואי המשפחתי. אני ישר אמרתי שלא צריך וחבל על הכסף, יש לה ביטוח מקופ"ח וכו'. הוא ישר ניגן לי על רגשות האשמה- עשיתי לאופיר, אז איך לטל לא? ונכנעתי. אתמול הוא הזכיר לי את זה, והוא מטפל לי בפוליסה עכשיו כדי לידע אותי מה אני יכולה לעשות שם.
 

bis fd

New member
כן חשוב

שיהיה בצד כסף (נזיל)למיקרים מיוחדים ויש כאלה
 

שרון123

New member
נכון../images/Emo45.gif

וזאת הסיבה שאנחנו עדיין עם המטבח הסטנדטי שהקבלן נתן. בערך חצי שנה אחרי שניכנסנו לבית ירדן חלתה. ומאז אני לא מעיזה להחליף את המטבח. כל מה שיש לנו בחיסכון שמור לשעת חירום. אני כ"כ רוצה מטבח חדש |אייקון של שרון מסתכלת בבעסה על המטבח המעפן שלה|
 

שרון123

New member
איזה יופי

זה מצוין. כי אם לא הייתי עושה אז, היום היית צריכה לשלם הרבה יותר, ולא מאשרים טיפול לשום בעיה שכבר ידועה. אצל ירדן, בגלל שהפגיעה היא רב מערכתית, אי אפשר לבטח ביכלל. כל הכבוד לסוכן שלך, תישלחי לו פרחים בהזדמנות.
 

bis fd

New member
האבחנה לא קשורה לקופת חולים

וגם אין לה לצערי שני פנים היא חד משמעית השימוש החשוב שלנו בביטוח משלים זה קבלת החזרים על נסיעות לצפון וטיסות
 
אצלינו לא רוצים לבטח

את עדי. ודוקא שוחחתי עם כמה וכמה סוכני ביטוח. הם ניסו לשכנע אותי לבטח את המשפחה פרט לעדי וכמובן שלא הסכמתי.
 

שרון123

New member
גמני עדיין לא ביטחתי

אבל ניראה לי שכן אבטח. דווקא בגלל שירדן חולה ולא מבוטחת, ומה אם חו"ח אחד ההורים יחלה? ומה אם ילד אחר יחלה? הרי לא נוכל לעמוד בהוצאות נוספות, ואם אחד ההורים יחלה, נהיה חייבים לקבל עזרה בתשלום.
 
את צודקת, זה הגיוני מה שאת אומרת

אבל אני כ"כ כועסת שלא מבטחים את עדי שאני פשוט לא פועלת מהגיון אלא מרגש. אבל את צודקת, כנראה שאני עדיין כועסת על כל העולם.
 

רונאסטל

New member
האמת שלין מבוטחת באופן פרטי

מגיל חצי שנה בערך (ואחרי שאובחנה- היא מבוטחת עם האבחנה) וזה ביטוח חיים רגיל. הרבה החזרים קיבלנו ממכבי (סדים לרגליים, רופאים מומחים, חדר ניתוח) וחלק ישירות ממשרד הבריאות- כסא מיוחד וחלק מהכיס הפרטי שלנו ומעמותות שונות...
 
הביטוח המשלים הוא הדבר הכי חכם

שעשיתי כשיצאתי מבי"ח. השתמשתי בזה כשהלכנו בפעם הראשונה לגסטרו באופן פרטי. אני משתמשת בזה באופן קבוע כדי לרכוש בהנחה משמעותית את האוכל של יואבי. ובכלל גילית שכמעט כל דבר יותר זול בקופ"ח. השבוע קניתי קרם שיזוף במחיר מופחת. שווה!
 
אגב, יש לנו גם ביטוח פרטי

אבל עוד לא השתמשתי בו כי קופ"ח מכסה עד עכשיו את הכל (פחות או יותר).
 
למעלה