האם אתן מקפידות

האם אתן מקפידות

להשכיב את הילדים בשעה מסויימת? אם כן באיזו שעה והאם הם מתנגדים לכן?
 

dafgol

New member
יש כלל ויש יוצא מן הכלל ../images/Emo1.gif

בר כבר מזמן לא ישן בצהריים, ככה שאיתו אין בעיה , 20:30 גג הוא במצב מאוזנח ונרדם מהר, בימי שישי הוא הולך לישון יותר מאוחר. רז ישן בצהריים בגן, ובשעה 20:30 לא תמיד מתאים לו לעבור למצב מאוזנח.....איתו זה קצת יותר בעייתי, אבל בדר"כ עד 21:00 הוא כבר בשלבי הרדמות מתקדמים. קורה לפעמים שהם שופכים לאגרים קודם ונרדמים מוקדם ומהר יותר... קורה לפעמים שהולכים לישון מאוחר יותר , שלשום לדוגמא הגענו רק בסביבות 21:00 הביתה ואז השינה נדחקה לקצת יותר מאוחר. קורה לפעמים בשבת כשכולנו ישנים בצהריים אז הם מלאי מרץ עד מאוחר יותר. משתדלים להקפיד באמצע שבוע על שעת שינה קבועה, בכלל נוהל קבוע....ארוחת ערב, אמבטיה, משחקים ושלופן
 

שרונית28

New member
עד לא מזמן לא היה אכפת לי שעומר ירדם איפה

שנח לו בסלון, במיטה שלו, במיטה שלי העיקר שילך לישון. לקראת יום ההולדת ה-5 בעלי החליט לעשות סוף לטיילת ולכל עניין העברות ממיטה למיטה. הוא ישב עם עומר ואמר לו שהוא כבר ילד גדול ויש לו מיטה חדשה ויפה שקנו רק בשבילו עם מצעים כמו שהוא ביקש ושהגיע הזמן ללכת לישון כל ערב במיטה שלו ולא להגיע למיטה שלנו. כמובן שהיה נסיון להתנגד אבל ברגע שהוא הבין שבעלי נחוש ורציני הוא קיבל את זה. האמת עברו כמעט חודשיים וזה פשוט מדהים. בשעה 8 בערב עומר עולה למיטה ואחרי 15 דקות פלוס או מינוס הוא כבר ישן. אנחנו מכסים אותו, סיפור, קלטת לצפיה ולילה טוב.
שרק ימשיך ככה. והאמת שמאז השעה 8 הפכה להיות שעה שקשה לו להחזיק את העיניים פקוחות.
 
גל מבקשת לישון...

אומרת שהיא עייפה ורוצה לשכב על הספה סלון, מבקשת לשתות, ואת דובי "לא לא" שלה, זה קורה באותה השעה בדרך כלל, שמונה, שמונה וחצי. ליאור קטנה עדיין, ומנקרת כבר בשבע בערב בישיבה על כסא האוכל.
 

לולי72

New member
משתדלת להקפיד על שעת שינה

יובל מאז שהיא בגן עיריה לא ישנה בצהריים וטוב שכך מכיוון שבשעה 20:00 - 20:30 אין עם מי לדבר, ישנה שנת מלאכים, אחרי אמבטיה, כשבעלי עובד לילה אז היא ישנה איתי וכיף גם לי וגם לה, כי היא חמה כזו ומתוקה ואני מנשקת אותה בלי סוף. בשישי שבת אני משתדלת מאוד שיובל תישן בצהריים כי גם אני רוצה לישון, רוב הפעמים היא ישנה ובשישי בלילה הולכת לישון מאוחר יותר למרות שבשבת קמה כמו בכל יום רגיל.
 
הזעטוט שלי הוא כבר יחסית ילד גדול

הוא בן 12 , והגענו להחלטה משותפת שבשעה תשע אנחנו מכבים את האור. בשעה שמונה וחצי הוא נכנס למיטה לקרוא ספר. אנחנו מאוד מקפידים על השעה. ביום שישי בערב הוא יכול ללכת לישון באיזו שעה שהוא רוצה. אני חושבת שהקפדה על שעות שינה קבועות ומספר שעות השינה מאוד חשובות לילדים, כדי שתפקוד שלהם ביום למחרת יהיה מכסימלי!
 
יש שעת שינה קבועה לכל אחד מהם

מקפידים עליה מאוד ואין מצב של התנגדות כי ככה הם מורגלים מינקותם.
 

פלג מים1

New member
אחרת הוא לא קם בבוקר ../images/Emo3.gif

חייבים להקפיד אחרת בבוקר פשוט אין עם מי לדבר. יובל (כמעט 5) הולך לישון ב-21, ללא שנת צהריים.
 
למעלה