האם בקפה דהמרקר ירדו מהפסים?

האם בקפה דהמרקר ירדו מהפסים?../images/Emo46.gif

לאחרונה התחלתי להשתמש בקפה דה מרקר. בפעם השניה בחיי שפרסמתי פוסט בבלוג שלי קיבלתי אימיל מבחורה בשם הילה, הדורש ממני לא פחות מ- 500 ש"ח לחודש בגין שימוש מסחרי באתר! לא הבנתי על מה ולמה, והתחלתי להתווכח אתה, ואף העליתי פוסט כנגד קפה דה מרקר הדורש לשלם עבור שימוש בבלוג. אחרי הכל, לא תהיה לו זכות קיום בתשלום.... 1. אם היו לאתר הסתייגויות ממה שהעליתי יכלו לבקש בנימוס שלא אעשה זאת פעם אחרת, או להודיע לי שהסירו את הפוסט שלי 2. מכיוון שלא עשו אתי הנ'ל, הרי זה אומר שלא היתה להם באמת בעיה עם הפוסט, אלא ניסו לעשות כסף על חשבוני.... האם זה קרה לעוד אנשים כאן או אנשים שאתם מכירים? מה אתם חושבים על כך? רק לסיום, לאחר הפוסט שיצא נגדם הם פשוט מחקו אותי מהאתר.... כל הכבוד להם הם פשוט לא מבינים שהם כורתים את הענף שעליו הם יושבים... מה דעתכם? שרית
 

SeoeS

New member
אני אגיד לך מה אני חושב

ע"פ החתימה שלך את בעלת משרד יח"צ. אני מניח שהבלוג שלך אכן היה במה לפרסומים שלך, ותקני אותי אם אני טועה. כך שבעצם השתמשת באתר לפרסום מבלי לשלם להם שקל. אני חושב שאתר מסחרי שחי מפרסומות רשאי לדרוש שתוכן מסחרי יוצג רק בתשלום ובמקומות המתאימים לכך, ואם זה לא מתאים לך את לא חייבת לפרסם אצלהם.
 

SeoeS

New member
נ.ב.

הHeader באתר שלך לא נראה טוב בפיירפוקס (יורד כמה פיקסלים למטה). ממליץ לך לתקן.
 
מסכימה עם כל מה שאמרת

1. אני בעלת משרד יחסי ציבור, וכך גם הצהרתי בכרטיס שלי - כלומר לא התחבאתי 2. העובדה הזו לא גורמת לכך, שהבלוג שלי יהיה מסחרי. זוהי הנחת עבודה שלך, בדיוק כפי שהיא היתה אצל אלו שפנו אלי מדהמרקר קפה. 3. הנחות עבודה הן הנחות - צריך לבדוק אותן. 4. אם היתה לדהמרקר הסתייגות כלשהי, הם יכלו לבטא אותה, יכלו להוריד לי את הפוסט, כפי שעושים בפלטפורמות אחרות כמו כאן בפורום תפוז, כשמישהו משתמש בפלטפורמה באופן בוטה מדי. 5. והיה ואיימו, הזהירו, הורידו והמשכתי לעשות דברים שלא כשורה, באפשרותם להציע לי אופציה בתשלום. אבל הם לא עשו שום דבר מכל הנ'ל. בפעם השניה שהעליתי את הבלוג, הם דרשו ממני 500 ש"ח, או שיסגרו לי את הכרטיס, כפי שאכן עשו לבסוף כשסירבתי לשלם את הסכום. אחרי הכל אם אני ממש רוצה אני יכולה לעלות שוב לדהמרקר קפה בשם אחר, לא כך? עדין אני חושבת שהם השתגעו כשעשו את מה שעשו באופן כל כך בוטה.... וטפשי אם אפשר להוסיף:)
 

Log Off

New member
אני חושב שיש הבדל

בין בלוג מסחרי פרופר, לבין בלוג שמציג עצות וטיפים אמיתים בנושא שיווק, כאלו שניתן ממש להשתמש בהם. אז השאלה היא אם הכוונה שלך הייתה לכתוב כמה מילים בנושא שיווק ולהפנות מי שרוצה מידע נוסף אליך (בתשלום) או שממש התכוונת להציג בלוג רציני ומקצועי בנושא, כזה שלא צריך לשלם בשביל ללמוד ממנו.
 

Fofir

New member
אין ספק

שקפה דה-מרקר הפך לפלטפורמה די חזקה לשיווק ברשת, זאת בעיקר הודות לקהילה העסקית שרואה בו מקום מפגשת מקוון, אך החשש הוא שעם הזמן הוא יהפוך להיות ספאמיה אחת גדולה. לכן, שלא בצדק גם לפי דעתי, הם נוקטים בצעדיים המזכירים "משטרים חשוכים". עצתי, נסי לפתוח משתמשים נוספים או, וותרי עליהם, הם לא שווים את זה. בהוקרה, אופיר :)
 
למעלה