האם דוגמניות במידות גדולות באמת מייצגות אותנו?

האם דוגמניות במידות גדולות באמת מייצגות אותנו?

דיוק חשבתי על זה שדוגמניות במידות גדולות הן בעייתיות בדיוק כמו דוגמניות במידות "רגילות":
  1. טווח המידות שלהן מוגבל - רובן לובשות לכל היותר מידה 42 - 44, ואם לוקחים בחשבון שרות מהן גבוהות (ונשים גבוהות לובשות באופן טבעי מידות גדולות יותר) - בעצם מסתבר שמדובר על נשים לא ממש שמנות...
  2. אם כל הזמן מדברים על כך שלדוגמניות "רגילות" יש מבנה גוף מאוד מסוים (הן לא רק רזות אלא גם עם חזה קטן ואגן צר, ממש מבנה גוף של נער) - אז גם לדוגמניות במידות גדולות יש מבנה גוף נדרש: מעבר לעובדה שהוא לא "שמן מידי" (ע"ע הסעיף הקודם), אלא גם צריך להיות להן מבנה גוף מאוד סקסי עם חזה שופע ומותניים צרות (מה שנקרא "מבנה שעון חול").
מה דעתכן?
 
מה את רוצה? שיקחו דוגמנית עם כרס בירה?

חברות אופנה רוצות למכור. זה עסק מסחרי, לא עמותת צדקה. התפקיד של הפרסומות זה לגרום לאנשים לרוץ לקנות את המוצרים שהן מציגות, לא לעשות לך טוב על הנשמה. ואף אחד לא יזכה במבט שני בגד שיושב רע על הדוגמנית.
ותראי לי בגד שיושב מחמיא ויפה על כרס משתפלת
 
מצד שני, דוגמניות במידות גדולות מוכרות בין השאר בגדים במידות

גדולוצ - כמו לנשים כמונו עם טעם שונה משלך בכל מה שקשור ליופי. אז למה בעצם שלא יציגו בגדים שמוכרים לנשים עם "כרס בירה משתפלת" עם דוגמנית שנראית כמוהן ומייצגת אותן? מבחינה עיסקית זה דווקא יכול למשוך לחנויות האלו לקוחות שחושבות שדווקא הדוגמניות האלו יפות...
 
אני חוזרת: מוצר חייב להיראות טוב בפרסומת

אחרת יותר טוב כבר לא להשקיע בפירסום בכלל.
 
ואני מסבירה לך...

שיש כאלו שבעיניהן מהמוצר נראה יותר טוב על אישה שמנה, והם בדיוק הלקוחות של החנויות האלו (למשל) - ולכן אמור להיות לחנויות האלו למצוא חן בעיני הלקוחות שלהן מאשר בעיניך למשל, שלא תקני שם כי אין שם בגדים במידה שלך.
 

PantherettePitz

New member
אבל מה ההבדל בין זה לכל דוגמנית אחרת?

דוגמניות באף מידה לא מייצגות כמעט אף אחת, גם לא נשים במידה שלהן. גם אם נעזוב את המשקל, הן גבוהות יותר ונראות טוב יותר מרוב האוכלוסייה וגם מצולמות בכוונה מלאה להראות את מה שהן מפרסמות בצורה המושכת והאידיאלית ביותר, ורובנו לא יכולות להגיע לתנאים האלה גם אם ננסה. מאיפה מגיעה הציפייה שבגלל שדוגמנית מציגה מידה גדולה היא לפתע תהיה גם קרובה יותר לאישה הממוצעת (עזבי במידה גדולה באופן כללי - אפילו בדיוק באותה מידה כמו שלה)?
 

משתתפת2

New member
מילכוד.

מצד אחד, הן לא מייצגות אבל באמת אלה שכן מייצגות - עליהן הבגדים נראים פחות טוב.
מצד שני, זה הרע במיעוטו. עדיף דוגמנית חטובה ושופעת מאשר דוגמנית דיקט כשרוצים לדעת איך הבגד ייראה על הגוף.
 
למעלה