האם הייתם משתתפים בתוכנית כמו המירוץ למיליון?

Lori S

New member
האם הייתם משתתפים בתוכנית כמו המירוץ למיליון?

האם יש לכם את האומץ? ומאידך - האם ההשלכות של להפוך להיות מפורסמים מתאימות לכם? לי אישית יש חברה טובה שמאד רצתה שנלך בחד לאודישנים, אך אני כה מפונקת שידעתי שאני לא מתאימה לסוג כזה של אקשן ותנאים... מה אתכם? אשמח לשמוע מכל אחד ממכם מה דעתו בנושא, והאם הוא עצמו היה הולך על זה לו הייתה לו ההזדמנות.
 

JAMES DEAN

New member
אני הייתי הולך בכיף

אפילו נרשמתי באתר עוד שהיה את הפירסום. את האמת לא בגלל הכסף והפירסום אלא יותר החוויה שבה אתה רואה אנשים ומקומות שלא תיראה. בנוסף המשימות ניראות כייפיות אז למה לא.
 
ברוררר שהייתי הולך

אי אפשר להגיד שלא בשביל הפרס.. בכל זאת-מיליון שקל,אבל זו לא הסיבה העיקרית. הסיבה העיקרית היא ללכת בשביל החוויה,לעבור ממדינה למדינה,להכיר אנשים חדשים,תרבויות שונות,המשימות נראות משהו אשששש (היתי מוכן לעשות כל דבר למרות שיש לי פחד גבהים) הבעיה היא שאני קטן מדי (מותר רק מגיל 18 נכון?) וגם אין לי שמץ באנגלית,ככה שאני אסתבך מאוד! במידה ואני אהיה שם.
 

seenop

New member
הייתי רץ לא הולך..

המירוץ למיליון זו חוויה של פעם בחיים לא תהיה לך עוד הזדמנות זה משלב בזה גם כסף,חוויות שאתה מת להמשיך ובגלל זה אתה נלחם וכמובן הנאה מהנופים והמסע סביב העולם.. הלוואי שהייתי הולך מי בא איתי? [:
 

digikids

New member
ברור!!!! אני מחכה לגרסת המירוץ למיליון נוער

או פשוט עוד 3 שנים אני בן 18 אז :)
 
האם הית פעם גרסה כזו של נוער?

ואם כן איך זה היה באופן כללי? ועוד משהו.. זה היה 2 נערים או נער ומשהו גדול יותר?
 

digikids

New member
לא היה. אבל,

הייתה גרסת משפחות (עונה 8) שבה השתתפו 4 בני משפחה בניהם גם ילדים.
 

BrokenWings16

New member
בשום אופן לא

רק מהפרסומת אני נבהלת הם צורחים שם כאילו לא יודעת מה
 

Yael Bee

New member
כן ולא

אני מאוד דואלית לגבי כל העניין הזה של להשתתף בריאליטי. מצד אחד, וואלה יופי, שנייה אחרי שמעיפים אותי לאי המתים או לחילופין מכבים לי את הלפיד או שהגעתי אחרונה במרוץ, אני כבר מקבלת הזמנות לאירועי השקה אקסקלוסיביים לסלבס. אה, ושער על רייטינג ואם אפשר אז גם פינה בגיא פינס. אני לא מאמינה שהאנשים שמשתתפים בריאליטי עושים את זה בשביל הכסף, אלא בשביל פרסום נטו. ואם זה מה שאתה צריך כי... סיימת בית צבי ולא מצאת עבודה ו/או תמיד רצית שיכתבו על השער האחורי של ידיעות על כל שטות שאתה עושה, אז כן, זה בול בשבילך. אולי הייתי מנסה, אבל זה היה רק בשביל לבדוק אם אני "עוברת מסך" וכדי לקבל הנחת סלב כשאני חוזרת, שום דבר מעבר לזה. את האקשן שלי אני מעדיפה לקבל תוך כדי שאני שוכבת על הספה וחושבת "יו, איזה באסה לרוץ בשיט של יאק".
 

limooor

New member
ברור שהייתי הולכת...

זאת חוויה לכל החיים...הייתי עושה שם דברים שלא עשיתי (וכנראה לא יעשה גם) בחיים
 
למעלה