האם הנשיא מקולל ? או ש...

רסקול

New member
שאלה גאונית

הנשיא מקולל כי יצרו גובר עליו, וכי הוא איש קטן ודי עלוב. אנחנו מקוללים שהוא הנשיא שלנו. יאללה חבר'ה לרוץ לבדוק את המזוזות בנמל התעופה.
 

TAINTED SAINT

New member
גאונית או לא ...

רסקול ידידי-האמת העצובה היא שבגלל הליצן,אופס,סליחה-הנשיא הנערץ והאהוב שלנו,שיבדל לחיים ארוכים[מאחורי הסורגים בבקשה] אין לנו שום תנועה היום בפורום-או שכולם עדיין מתאוששים מהנאום הבל-ישכח,או שהתקשורת הצליחה לרתק את כולם למסכים שאינם מסכי מחשב....ביליתי את הלילה בשיטוט במרחבי הרשת-לא תאמין כמה הוא הצליח להשתלט על המרחב הוירטואלי, ולא רק בתפוז-לא אתפלא אם הוא נושא לוהט בפורומים לתמיכה באסקימוסיות שעברו הטרדה מינית באלסקה..... חבל שכך זכינו להתפרסם בכל העולם,כשהייתי צעיר אמר לי פעם אדם זקן וחכם "את הנזק שטיפש אחד גורם,לא יצליחו לתקן אלף גאונים",כמה שהוא צדק......
 

miyamoto

New member
הנשיא כמובן מקולל,

ולא מפני שאינו יכול להשתלט על "היצר הרע", אלא בגלל האינטיליגנציה המעזרית שלו, עד כדי כך שאפשר לכנות אותו כפי שאני מכנה לפעמים בליבי זוג בנות שיושבות מאחורי בכיתתי - חור שחור של אינטיליגנציה. ובכל זאת, אנחנו נסבול את השלכות קללתו, הרי הוא נשיאנו (לצערנו). שיכלאו אותו כבר.
 
אתם כולכם פשוט

ממש לא פריים אתם חלק מהקונספירציה הכללית כנגדי אה... סליחה נגדו זה סתם לא פייאר אף אחד בייחוד אף אחת לא אוהב אותו
 

miyamoto

New member
אולי יותר היו אוהבות אותו אם...

לא היה.. אונס אותן? ובכל זאת, אמא שלי תמיד היתה אומרת; "החיים לא הוגנים".
 

TAINTED SAINT

New member
אינני חושב שמה שחיפש...

הייתה אהבה,סיפוק צרכים מיניים וצורך לחוש כוחני ובשליטה על הסובבות אותו יותר תואם את ההגדרה מאשר חיפוש אחר אהבה-לו רצה אהבה-בלתי מתפשרת,חסרת מעצורים ונאמנות לאין קץ-היה מאמץ מזמן גור כלבים מ"צער בעליי חיים" או מעמותה דומה-גור גם לא היה מתלונן עליו בהמשך....
 
../images/Emo195.gif../images/Emo88.gif../images/Emo97.gifשבוע טוב.למה?למה

להגיד דברים קאלו אל הנשיא?! בסדר,אז היה קצת שובב,קצת שם יד כשגבר אליו הייצר-גם הוא כולה בנאדם-והייצר גבר אליו וצריך לסלוח לו וחלאס אים כול הרצח אופי שעוסים לו התקשוררת השמולנית-מי לא עושה פאדיחות?!אפפילו המלך דוד השתרלל קצת מהצד בגלל שככה קורה כשמתגבבר הייצר-אלוקים יתברך שמו לא ברה אותנו מושלמיים-ואני גם חושב שאוללי בחלל הבחורות במשרד שלו פתו אותו ועשו לו טיזינג חב"לז-אים חולצות שכופות ובלי חזייות ככה שכול הזמן היה מגורה חב"לז !!!
 

miyamoto

New member
נכון, שכחתי.

מזל שחוקקו את הסעיף החדש בחוק - "כל גבר שאנס זה בטח האשמת האישה, בייחוד אם אתה מתייחס לעניין מנקודת מבט של הדת היהודית. האישה התנהגה כפרוצה (משמע, חשפה את פרק ידה, אבוי), לכן מגיע לה שתיאנס!" רצח אופי? אני מצטער שזה הרצח היחיד שביצעו בו. תתבייש לך שאתה מצדיק מעשים כאלו. אבל היי, אני לא מתפלא. אני זוכר טוב את המצווה הנחמדה ההיא, אם יהודי אונס ילדה גויה יש להרוג אותה, "הידד!"
 
יופי רסקול איך אתה

מתלכלך חופשי חופשי על כולם!!!אתה לא מתבייש לכתוב לבחורה על למצוץ???!!!אדוני הסטודנט המלומד והצפונבוני שגדול מכולם ואומר לכולם מה לעשות חב"לז!!!שמעת פעם על הודעות בפרטי?אסנת מזה נפגעה מהיציאה המסריחה שלך אתה ישלך כזה דיבור מסריח גם עם הבחורות האשכנזיות אצלך באוניברסיטה?!!!הן לא מעיפות לך סטירות על דיבורם נגועים כאלה?יעני אצלכם הכל הולך בלי חשבון אם היית מתלכלך ככה על אחותי הייתי מביא לך אותה בסיבוב לפני שהיית מבין מאיפה זה בא לך אסנת ואני החלפנו פלפונים אח שלי תתלכלך כשאני בבסיס ואני ישמע על זה ממנה! גבר גבר אתה בללכלך על בחורות שאחרי זה בוכות מהיציאות המסריחות שלך יא צפונבוני אליטה מתלכלך וגבר על בחורות-נראה אותך גבר בחיים על אמת אתה רוצה אני ישלח לך תכתובת שלי גם בבית גם בבסיס תביא תחברים שלך ונראה אותך יוצא ממני בלי פיצוצים חב"לז!!!אסנת היום בכתה לי שעה בפלפון אתה מזה מחזיק עכשיו מעצמך עכשיו!אם את קוראת כאן אסנת אל תעשי לו חשבון תכתבי מה שבראש שלך זה לא הפורום שלו ושל החברים המפגרים שלו זה עם השם של מכונית יפנית והמפגר שמכת השטן שבטח בן 15 ומחפש תשומת לב למה הם מזה טפשים לחשוב שאנחנו תמימים ומאמינים לכל הזיבולים שלהם ויש גם את המחורפנת שחושבת ששועלים יכולים לעוף בטח מסטולית חצי מהזמן חב"לז!!!אני יקח את מלון אבן-שושן לבסיס נגמרו להם עכשיו הצחוקים על הכתיב שלי!!!רסקול נשמה תבקש מהמורים שלך שילמדו אותך להיות בנאדם ואחרי זה שינפחו לך תמוח עם השנאה שלהם!!!שמור על עצמך אח שלי שלא תצטנן מהרוח שאתה עושה!!!!
 

miyamoto

New member
אני מבין.

האינטיליגנציה שלך מונעת ממך הבנה פשוטה, אני אבהיר לך. Miyamoto על שם לוחם יפני הנחשב בין הגדולים בדורות, שמו המלא Miyamoto Musashi, נולד בשנת 1584 וחי עד 1643. אם אני לא טועה, השם די פופולארי ביפן. בכל אופן, אינני מתיימר לדבר בשם שאר חברי הפורום, אבל אינני זוכר שאדם כלשהו מחברי הפורום הראה סממנים כלשהם הקשורים לכת השטן. אולי אתה מתכוון לאתאיסטים הנוראים האלו, שאוכלים ילדים קטנים. וכרגיל, הכל אצלך מסתכם באלימות, מה? אתה יכול להיות האדם הטיפש ביותר בעולם ולנצח בקרב מכות, מה אתה רוצה להוכיח?
 

רסקול

New member
אלברטינו בייבי

הראש הכחול והדוחה הוא שלך, ואני לא אשם שאתה סובל מחסר במציצות מהסוג שאליו לא התכוונתי. תגיד, זו הדרך שלך לומר לי שאתה חושק בי?
 

TAINTED SAINT

New member
רסקול ידידי,חוששני

שהפעם אינך אפילו קרוב לכוונתו של אלברט שלנו-אתה מקלקל לו את האימאג' של "האביר על הסוס הלבן" שהוא רוצה לצור אצל אסנת.......למה אתה כל כך אכזרי ??? סוף סוף יש לו סכוי להגאל מבתוליו ואתה חייב להפריע לו ??? אלברט היקר-עלה והצלח !!! ובמקרה המסוים הזה,אין צורך ממשי להשתמש בכובעון [קונדום,יקירי,קונדום,לא כובע קטן לילדים ] מהטעם הפשוט והברור-לא יהיה לך מתי לחלות ....היא עם הכשרון הנדיר שלה בטח תדרוס אותך למוות לאחר שתסיימו.....אבל עדיף פעם אחת מאשר בכלל לא...... שאל את הזכרים של האלמנות השחורות....
 
למעלה